blog

Turbosprężarka 763647-19

29 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

serwis regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 763647-19 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 763647-19 dostępna jest również pod numerem 1453914.

Pasuje do pojazdów:

Ford Focus II 1.8 TDCi
Silnik: KKDA DuraTorq Lynx
Moc: 115 KM

Ford Galaxy II 1.8 TDCi
Silnik: QYBA
Moc: 125 KM

Ford Mondeo III 1.8 TDCi
Silnik: QYBA
Moc: 90 KM

Ford S-Max 1.8 TDCi
Silnik: DuraTorq Lynx
Moc: 90 KM

Ford S-Max 1.8 TDCi
Silnik: QYBA
Moc: 125 KM

Turbina 763647-19 - zapchany intercooler

Kondycja intercoolera wpływa na pracę samochodu. Tak samo, jak w przypadku turbosprężarki, jakakolwiek awaria intercoolera powinna być jak najszybciej usunięta. Ze względu na jego lokalizację dochodzi często do zanieczyszczenia intercoolera i wówczas blokują przedostawanie się powietrza do układu turbodoładowania. Należy przeprowadzać kontrolę stanu chłodnicy powietrza, aby nie doprowadzić do awarii pozostałych elementów pojazdu. Uszkodzony intercooler objawy swojej niesprawności informuje między innymi przez odczuwalny spadek osiągów auta, jak i również zwiększony pobór paliwa oraz szarpanie, co wskazywać może na rozszczelnienie, czyli najprawdopodobniej pęknięty wąż intercoolera.

Turbosprężarka puszcza olej do intercoolera – dlaczego?

Przyczyną, dlaczego turbo puszcza olej do intercoolera, jest występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni korbowej oraz zatkana odma, przez którą nagromadzone powietrze powinno się uwalniać. Innym trywialnym powodem może być zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.75

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.75
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Miłosz
2023-01-19 14:36:41
Turbosprężarka 763647-19 Ford Focus II 1.8 TDCi jest ważnym elementem układu dolotowego silnika, który odpowiada za zwiększenie ciśnienia powietrza dostarczanego do silnika. Intercooler jest częścią turbosprężarki, która odpowiada za schłodzenie powietrza pochodzącego z turbo. Jeśli intercooler jest zapchany, może to prowadzić do zwiększonego ciśnienia w układzie dolotowym, co w konsekwencji prowadzi do obniżenia mocy silnika, a także wzrostu temperatury silnika. Aby usunąć zapchanie, należy rozebrać intercooler i oczyścić go z zanieczyszczeń, na przykład za pomocą specjalnej szczotki lub sprężonego powietrza. W niektórych przypadkach może być konieczne wymiana intercoolera na nowy. Zalecamy skonsultowanie się z mechanikiem samochodowym, aby dokładnie określić przyczynę problemu i wykonać odpowiednie naprawy. Nie należy lekceważyć problemu, ponieważ zapchany intercooler może prowadzić do poważniejszych usterek, takich jak uszkodzenie turbosprężarki lub silnika. Warto pamiętać, że regularne czyszczenie intercoolera jest ważne dla prawidłowego funkcjonowania silnika i zwiększenia jego trwałości.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi