Turbosprężarka 763647-19
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 763647-19 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 763647-19 dostępna jest również pod numerem 1453914.
Pasuje do pojazdów:
Ford Focus II 1.8 TDCi
Silnik: KKDA DuraTorq Lynx
Moc: 115 KM
Ford Galaxy II 1.8 TDCi
Silnik: QYBA
Moc: 125 KM
Ford Mondeo III 1.8 TDCi
Silnik: QYBA
Moc: 90 KM
Ford S-Max 1.8 TDCi
Silnik: DuraTorq Lynx
Moc: 90 KM
Ford S-Max 1.8 TDCi
Silnik: QYBA
Moc: 125 KM
Turbina 763647-19 - zapchany intercooler
Kondycja intercoolera wpływa na pracę samochodu. Tak samo, jak w przypadku turbosprężarki, jakakolwiek awaria intercoolera powinna być jak najszybciej usunięta. Ze względu na jego lokalizację dochodzi często do zanieczyszczenia intercoolera i wówczas blokują przedostawanie się powietrza do układu turbodoładowania. Należy przeprowadzać kontrolę stanu chłodnicy powietrza, aby nie doprowadzić do awarii pozostałych elementów pojazdu. Uszkodzony intercooler objawy swojej niesprawności informuje między innymi przez odczuwalny spadek osiągów auta, jak i również zwiększony pobór paliwa oraz szarpanie, co wskazywać może na rozszczelnienie, czyli najprawdopodobniej pęknięty wąż intercoolera.
Turbosprężarka puszcza olej do intercoolera – dlaczego?
Przyczyną, dlaczego turbo puszcza olej do intercoolera, jest występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni korbowej oraz zatkana odma, przez którą nagromadzone powietrze powinno się uwalniać. Innym trywialnym powodem może być zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku.
Dodaj komentarz
