Turbosprężarka 763091-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 763091-4 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 763091-4 dostępna jest również pod numerem 11657794022.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 520 d (E60/E61/E60N/E61N)
Silnik: M47D20
Moc: 150 KM
- BMW 520 d (E60/E61/E60N/E61N)
Silnik: M47D20
Moc: 163 KM
- BMW X3 20 d (E83 / E83N)
Silnik: M47Tu
Moc: 150 KM
Turbina 763091-4 - koszt regeneracji turbo
Kwota, jaką należy zapłacić za fabrycznie nowe turbo, waha się w przedziale od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od modelu samochodu. Między innymi z tego powodu wielu kierowców decyduje się na regenerację turbosprężarki – cena jest znacznie niższa. Regeneracja turbiny powinna zostać zlecona serwisowi, który oprócz adekwatnego sprzętu posiada także wykwalifikowanych, doświadczonych pracowników. Sam proces regeneracji powinien zostać przeprowadzony z dokładnością, a po regeneracji należy również odpowiednio wyregulować turbinę. Kalibracja ta polega na prawidłowym ustawieniu sztangi turbiny, która steruje kierownicami zmiennej geometrii turbiny.
Jazda po wymianie turbosprężarki – jak powinna wyglądać?
Pierwsze odpalanie turbosprężarki po regeneracji nie powinno się rozpocząć od jazdy na wysokich obrotach. Docieranie turbo po regeneracji należy przeprowadzić na tzw. luzie, umożliwiając jednostce napędowej swobodną pracę przez około 30 minut.
Ważne jest również systematyczne kontrolowanie poziomu oleju, a także stanu filtrów. Również należy przeprowadzać diagnostykę ogólnego stanu układu turbodoładowania.
Dodaj komentarz
