Turbosprężarka 762785-4
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 762785-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 762785-4 dostępna jest również pod numerem H8200466021.
Pasuje do pojazdów:
- Opel Vivaro 2.0 CDTI
Silnik: M9R780
Moc: 90 KM
- Opel Vivaro 2.0 CDTI
Silnik: M9R780
Moc: 114 KM
- Renault Trafic II 2.0 dCi
Silnik: M9R780
Moc: 90 KM
- Renault Trafic II 2.0 dCi
Silnik: M9R780
Moc: 114 KM
Turbina 762785-4 - wpływ zapchanego DPF-a na turbo
Zapchany filtr cząstek stałych nie tylko wpływa na ogólną pracę samochodu, ale również negatywnie oddziałuje na pozostałe jego elementy, takie jak np. turbosprężarka. Zablokowany filtr DPF utrudnia przepływ spalinom z ich stałą prędkością, co powoduje występowanie przeciwciśnienia w obudowie turbosprężarki, jak i wzrasta temperatura spalin. Zarówno wysoka temperatura spalin, jak i wzrost ciśnienia powodować mogą wyciek oleju z turbo, zmniejszoną wydajność turbo, a nawet karbonizację oleju. Aby uniknąć awarii turbo spowodowanej niedrożnym filtrem cząstek stałych, należy podjąć czynności naprawcze. Zastanawiasz się nad tym, po czym poznać, że filtr DPF jest zapchany? Pierwszym objawem jest nieregularna praca jednostki napędowej – falujące obroty, szarpanie odczuwalny spadek osiągów. W nowszych modelach samochodów o zapchanym DPF-ie informuje adekwatna kontrolka. Nie należy lekceważyć wspominanych oznak. W naszym serwisie przeprowadzamy zarówno regenerację turbosprężarek, jak i regenerację filtrów DPF.
Uszkodzona turbina – po czym poznać?
Podobnie jak w przypadku zapchanego DPF-a, awaria turbosprężarki również sygnalizowana jest przez auto jego wątpliwą pracą, wzmożonym kopceniem, utratą mocy oraz głośną pracą turbosprężarki. Jedną z częstych awarii turbo jest zapieczona geometria turbiny, obawy to najczęściej poszerzona turbodziura oraz przeładowanie turbiny.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zapchany filtr cząstek stałych (DPF) jest jednym z najczęstszych problemów w samochodach z silnikiem Diesla. DPF jest odpowiedzialny za usuwanie cząstek stałych z spalin, co pozwala na spełnienie norm emisji spalin. Jednak, gdy filtr jest zapchany, spaliny nie mogą swobodnie przepływać przez układ wydechowy. To prowadzi do przegrzania turbo, uszkodzenia turbosprężarki, a w skrajnych przypadkach nawet do awarii silnika. Aby uniknąć takiej sytuacji ważne jest regularne kontrolowanie stanu DPF-a i w razie potrzeby czyścić lub wymieniać. Warto pamiętać, że zapchany DPF może być również oznaką problemów z układem paliwowym lub związanych z jakością paliwa. Aby zminimalizować ryzyko zapchania filtra należy unikać krótkich tras oraz przestrzegać zaleceń producenta dotyczących częstotliwości wymiany oleju. Często problem zapchanego DPF-a można rozwiązać poprzez specjalistyczny proces regeneracji.