Localizations image

Turbosprężarka 762785-4

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 762785-4 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 762785-4
Turbosprężarka 762785-4

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 762785-4 dostępna jest również pod numerem H8200466021.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Vivaro 2.0 CDTI
Silnik: M9R780
Moc: 90 KM

- Opel Vivaro 2.0 CDTI
Silnik: M9R780
Moc: 114 KM

- Renault Trafic II 2.0 dCi
Silnik: M9R780
Moc: 90 KM

- Renault Trafic II 2.0 dCi
Silnik: M9R780
Moc: 114 KM


Turbina 762785-4 - wpływ zapchanego DPF-a na turbo

Turbina 762785-4 | Wpływ zapchanego DPF-a na turbo
Turbina 762785-4 | Wpływ zapchanego DPF-a na turbo

Zapchany filtr cząstek stałych nie tylko wpływa na ogólną pracę samochodu, ale również negatywnie oddziałuje na pozostałe jego elementy, takie jak np. turbosprężarka. Zablokowany filtr DPF utrudnia przepływ spalinom z ich stałą prędkością, co powoduje występowanie przeciwciśnienia w obudowie turbosprężarki, jak i wzrasta temperatura spalin. Zarówno wysoka temperatura spalin, jak i wzrost ciśnienia powodować mogą wyciek oleju z turbo, zmniejszoną wydajność turbo, a nawet karbonizację oleju. Aby uniknąć awarii turbo spowodowanej niedrożnym filtrem cząstek stałych, należy podjąć czynności naprawcze. Zastanawiasz się nad tym, po czym poznać, że filtr DPF jest zapchany? Pierwszym objawem jest nieregularna praca jednostki napędowej – falujące obroty, szarpanie odczuwalny spadek osiągów. W nowszych modelach samochodów o zapchanym DPF-ie informuje adekwatna kontrolka. Nie należy lekceważyć wspominanych oznak. W naszym serwisie przeprowadzamy zarówno regenerację turbosprężarek, jak i regenerację filtrów DPF.


Uszkodzona turbina – po czym poznać?

Podobnie jak w przypadku zapchanego DPF-a, awaria turbosprężarki również sygnalizowana jest przez auto jego wątpliwą pracą, wzmożonym kopceniem, utratą mocy oraz głośną pracą turbosprężarki. Jedną z częstych awarii turbo jest zapieczona geometria turbiny, obawy to najczęściej poszerzona turbodziura oraz przeładowanie turbiny.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 725864-1 24 marca 2021

Turbosprężarka 725864-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 725864-1...

Montaż turbiny 02 października 2018

Montaż turbiny

1. Prawidłowy MONTAŻ TURBINY samochodowej po naprawie, regulacji, czy regeneracji...

Turbina wyje jak karetka 13 stycznia 2021

Turbina wyje jak karetka

Jeżeli spotkałeś się z sytuacją, że Twoja turbina wyje jak karetka pogotowia,...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO