Turbosprężarka 762785-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 762785-4 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 762785-4 dostępna jest również pod numerem H8200466021.
Pasuje do pojazdów:
- Opel Vivaro 2.0 CDTI
Silnik: M9R780
Moc: 90 KM
- Opel Vivaro 2.0 CDTI
Silnik: M9R780
Moc: 114 KM
- Renault Trafic II 2.0 dCi
Silnik: M9R780
Moc: 90 KM
- Renault Trafic II 2.0 dCi
Silnik: M9R780
Moc: 114 KM
Turbina 762785-4 - wpływ zapchanego DPF-a na turbo
Zapchany filtr cząstek stałych nie tylko wpływa na ogólną pracę samochodu, ale również negatywnie oddziałuje na pozostałe jego elementy, takie jak np. turbosprężarka. Zablokowany filtr DPF utrudnia przepływ spalinom z ich stałą prędkością, co powoduje występowanie przeciwciśnienia w obudowie turbosprężarki, jak i wzrasta temperatura spalin. Zarówno wysoka temperatura spalin, jak i wzrost ciśnienia powodować mogą wyciek oleju z turbo, zmniejszoną wydajność turbo, a nawet karbonizację oleju. Aby uniknąć awarii turbo spowodowanej niedrożnym filtrem cząstek stałych, należy podjąć czynności naprawcze. Zastanawiasz się nad tym, po czym poznać, że filtr DPF jest zapchany? Pierwszym objawem jest nieregularna praca jednostki napędowej – falujące obroty, szarpanie odczuwalny spadek osiągów. W nowszych modelach samochodów o zapchanym DPF-ie informuje adekwatna kontrolka. Nie należy lekceważyć wspominanych oznak. W naszym serwisie przeprowadzamy zarówno regenerację turbosprężarek, jak i regenerację filtrów DPF.
Uszkodzona turbina – po czym poznać?
Podobnie jak w przypadku zapchanego DPF-a, awaria turbosprężarki również sygnalizowana jest przez auto jego wątpliwą pracą, wzmożonym kopceniem, utratą mocy oraz głośną pracą turbosprężarki. Jedną z częstych awarii turbo jest zapieczona geometria turbiny, obawy to najczęściej poszerzona turbodziura oraz przeładowanie turbiny.
Dodaj komentarz
