Turbosprężarka 761618-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 761618-1 firmy GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 761618-1 dostępna jest również pod numerem: 8200735758.
Pasuje do pojazdów:
- Suzuki Vitara 1.9 DDIS
Silnik: F9Q264-266
Pojemnosc: 1870 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: od 01.2006
Turbina 761618-1 | Wady i zalety regeneracji turbo
Turbosprężarka jest elementem układu turbodoładowania, ze względu na niełatwe warunki swojej pracy posiada skłonność do awarii. Ale również brak troski ze strony właściciela pojazdu ma wpływ na stan turbosprężarki.
Niezależnie od tego, czy awaria turbosprężarki nastała poprzez zaniedbanie kierowcy, czy też w sposób naturalny – wyeksploatowanie jej elementów - są dwa sposoby jej naprawy: regeneracja lub zakup nowej. Kupno nowej turbosprężarki wiąże się z niemałymi kosztami i zazwyczaj po ten krok „naprawy” sięga się w przypadku poważnego uszkodzenia turbo, czyli wtedy, kiedy na regenerację jest już za późno.
Jeśli chodzi o regenerowanie turbiny, opinie na ten temat są różne, dlatego też postanowiliśmy przedstawić wady i zalety działania, jakim jest regeneracja turbosprężarki.
● Zalety:
Główną zaletą z pewnością jest ceną, jaką należy zapłacić za regenerację turbo. W zależności od turbosprężarki zakup zregenerowanego turbo oraz sama regeneracja turbosprężarki jest nawet trzykrotnie tańsza niż zakup fabrycznie nowej turbiny.
Kluczem do sukcesu jest również jakość przeprowadzanej regeneracji. Nasz serwis stosuje oryginalne części znanych światowych producentów, należymy do grona autoryzowanych warsztatów Mellett. Przeprowadzamy kompleksową regenerację, która polega na:
- wstępnej diagnostyce turbosprężarki, która pozwala na określenie jej stanu,
- rozkręceniu turbosprężarki, co pozwala na jej dokładne wyczyszczenie oraz wymianę uszkodzonych części,
- wyważaniu wymienianych części (CHRA turbo),
- składaniu turbosprężarki w tzw. czystym pomieszczeniu – zapewnia to brak możliwości przedostanie się do turbosprężarki jakichkolwiek zanieczyszczeń, które spowodować mogą jej awarię,
- prawidłowym ustawieniu łopatek zmiennej geometrii turbiny.
● Wady:
Najczęstszą wadą jest brak odpowiednich kwalifikacji oraz obeznanie w tematyce regeneracji turbosprężarek. Oczywiście bez odpowiedniej wiedzy, jak i doświadczenia, nie ma sposobności przeprowadzenia prawidłowej regeneracji, to z pewnością. Kolejną kwestią są czynności poregeneracyjne takie jak: wymiana oleju, filtrów oraz brak doboru odpowiedniego rozmiaru uszczelek, jak i brak przeprowadzonej regulacji turbo - to wszystko również ma wpływ na pracę turbo. Stosowanie cześć nieznanego pochodzenia – tanich chińskich zamienników – zdecydowanie skróci żywotność turbosprężarki.
Jak już zostało wspomniane, regulacja turbosprężarki jest nieodłącznym elementem gruntownej regeneracji turbo. Regulacja turbosprężarki z technologią VNT polega ma odpowiednim wyregulowaniu sztangi turbiny, która steruje łopatkami zmiennej geometrii. Kalibracja ta polega na odpowiednim dokręceniu i odkręcaniu dwóch śrub, odpowiednie parametry regulacji uzyskać można wyłącznie na specjalistycznej maszynie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki jest procesem naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów w turbosprężarce. W przypadku turbosprężarki 761618-1 Suzuki Vitara 1.9 DDIS, regeneracja może obejmować naprawę lub wymianę wirnika, korpusu lub zaworu podciśnienia. Zalety regeneracji turbosprężarki to: niższy koszt w porównaniu z wymianą nowej turbosprężarki, szybszy czas naprawy w porównaniu z wymianą nowej turbosprężarki, możliwość naprawy oryginalnego produktu, co zwiększa jego trwałość. Wady regeneracji turbosprężarki to: nie ma gwarancji takiej samej jakości jak w przypadku nowej turbosprężarki, niektóre części mogą być trudno dostępne lub droższe w porównaniu z nowymi częściami, regeneracja może być trudna dla niektórych rodzajów turbosprężarki, szczególnie tych z nowoczesnymi technologiami. Reasumując, regeneracja turbosprężarki jest dobrym rozwiązaniem dla osób poszukujących oszczędności finansowych, jednak wymaga ona specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Dlatego też należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, którzy mogą zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie rozwiązanie.