Localizations image

Turbosprężarka 761618-1

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 761618-1 firmy GARRETT.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 761618-1
Turbosprężarka 761618-1


W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki. 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 761618-1 dostępna jest również pod numerem: 8200735758.

Pasuje do pojazdów:

  • Suzuki Vitara 1.9 DDIS
    Silnik: F9Q264-266
    Pojemnosc: 1870 ccm
    Moc: 130 KM
    Rok produkcji: od 01.2006  

  

Turbina 761618-1 | Wady i zalety regeneracji turbo

Turbina 761618-1 | Wady i zalety regeneracji turbo
Turbina 761618-1 | Wady i zalety regeneracji turbo

 

Turbosprężarka jest elementem układu turbodoładowania, ze względu na niełatwe warunki swojej pracy posiada skłonność do awarii. Ale również brak troski ze strony właściciela pojazdu ma wpływ na stan turbosprężarki.

Niezależnie od tego, czy awaria turbosprężarki nastała poprzez zaniedbanie kierowcy, czy też w sposób naturalny – wyeksploatowanie jej elementów - są dwa sposoby jej naprawy: regeneracja lub zakup nowej. Kupno nowej turbosprężarki wiąże się z niemałymi kosztami i zazwyczaj po ten krok „naprawy” sięga się w przypadku poważnego uszkodzenia turbo, czyli wtedy, kiedy na regenerację jest już za późno.

Jeśli chodzi o regenerowanie turbiny, opinie na ten temat są różne, dlatego też postanowiliśmy przedstawić wady i zalety działania, jakim jest regeneracja turbosprężarki.

● Zalety:
Główną zaletą z pewnością jest ceną, jaką należy zapłacić za regenerację turbo. W zależności od turbosprężarki zakup zregenerowanego turbo oraz sama regeneracja turbosprężarki jest nawet trzykrotnie tańsza niż zakup fabrycznie nowej turbiny.
Kluczem do sukcesu jest również jakość przeprowadzanej regeneracji. Nasz serwis stosuje oryginalne części znanych światowych producentów, należymy do grona autoryzowanych warsztatów Mellett. Przeprowadzamy kompleksową regenerację, która polega na:

- wstępnej diagnostyce turbosprężarki, która pozwala na określenie jej stanu,
- rozkręceniu turbosprężarki, co pozwala na jej dokładne wyczyszczenie oraz wymianę uszkodzonych części,
- wyważaniu wymienianych części (CHRA turbo),
- składaniu turbosprężarki w tzw. czystym pomieszczeniu – zapewnia to brak możliwości przedostanie się do turbosprężarki jakichkolwiek zanieczyszczeń, które spowodować mogą jej awarię,
- prawidłowym ustawieniu łopatek zmiennej geometrii turbiny.


Wady:
Najczęstszą wadą jest brak odpowiednich kwalifikacji oraz obeznanie w tematyce regeneracji turbosprężarek. Oczywiście bez odpowiedniej wiedzy, jak i doświadczenia, nie ma sposobności przeprowadzenia prawidłowej regeneracji, to z pewnością. Kolejną kwestią są czynności poregeneracyjne takie jak: wymiana oleju, filtrów oraz brak doboru odpowiedniego rozmiaru uszczelek, jak i brak przeprowadzonej regulacji turbo - to wszystko również ma wpływ na pracę turbo. Stosowanie cześć nieznanego pochodzenia – tanich chińskich zamienników – zdecydowanie skróci żywotność turbosprężarki.


Na czym polega regulacja ogranicznika turbiny | Sztanga turbiny

Jak już zostało wspomniane, regulacja turbosprężarki jest nieodłącznym elementem gruntownej regeneracji turbo. Regulacja turbosprężarki z technologią VNT polega ma odpowiednim wyregulowaniu sztangi turbiny, która steruje łopatkami zmiennej geometrii. Kalibracja ta polega na odpowiednim dokręceniu i odkręcaniu dwóch śrub, odpowiednie parametry regulacji uzyskać można wyłącznie na specjalistycznej maszynie.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Rozszczelnienie turbiny - objawy 04 lutego 2021

Rozszczelnienie turbiny - objawy

Podejrzewasz, że kopcenie z układu wydechowego jest spowodowane usterką, jaką...

Objawy zepsutej turbiny 02 października 2018

Objawy zepsutej turbiny

Olej, Dym, Brak Mocy, Kontrolka Silnika, Dźwięki – OBJAWY ZEPSUTEJ TURBINY...

Odblokowanie turbiny 05 lutego 2021

Odblokowanie turbiny

Działanie, jakim jest odblokowanie turbiny jest konieczne, w przypadku występowania...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO