Localizations image

Turbosprężarka 760774-3

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.76

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7607743 GARRETT.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  •  komplet uszczelek montażowych,
  •  rdzeń turbosprężarki.

   

Turbosprężarka 760774-3
Turbosprężarka 760774-3

 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 7607743 dostępna jest również pod numerami:

  • 760774-9005S,
  • 760774-5005S,
  • 728768-0004,
  • 728768-0005,
  • 753847-0002,
  • 753847-0006,
  • 753847-5002S,
  • 760774-0003.

Pasuje do pojazdów:

  • Ford C-MAX 2.0 TDCi,
  • Ford Focus II 2.0 TDCi,
  • Ford Focus II 2.0 TDCi,
  • Ford Galaxy II 2.0 TDCi,
  • Ford Kuga 2.0 TDCi,
  • Ford Mondeo III 2.0 TDCi,
  • Ford S-MAX 2.0 TDCi,
  • Ford S-MAX 2.0 TDCi,
  • Volvo-PKW C30 2.0 D,
  • Volvo-PKW C70 II 2.0 D,
  • Volvo-PKW S40 II 2.0 D,
  • Volvo-PKW V40 2.0 D,
  • Volvo-PKW V50 2.0 D.


Turbina 760774-3 | Regulacja turbo z technologią VNT
  

Turbina 760774-3 | Regulacja turbo z technologią VNT
Turbina 760774-3 | Regulacja turbo z technologią VNT

 

Po przeprowadzonej regeneracji turbosprężarki ważnym etapem jest jej regulacja. Turbosprężarka ze zmienną geometrią łopatek sterowana jest zaworem podciśnieniowym tzw. gruszką turbiny. Dlaczego ważna jest regulacja gruszki turbiny? Wspomniana gruszka, a raczej jej sztanga odpowiada za położenie łopatek zmiennej geometrii VNT. Wydłużenie sztangi turbiny powoduje późniejsze zamykanie się łopatek VNT, czyli spowalnia reakcję turbo oraz przyspiesza obniżenie ciśnienia po uzyskaniu jego zadanej wartości. Z kolei skrócenie powoduje wcześniejsze zamykanie się łopatek VNT, następuje wcześniejsze uzyskanie ciśnienia doładowania, jednakże może wystąpić problem z płynnym obniżeniem ciśnienia po uzyskaniu zadanego ciśnienia.

O tym, że została źle ustawiona gruszka turbiny, świadczą objawy takie jak:

  • występowanie turbodziury – opóźniona reakcja samochodu na pedał gazu,
  • pojazd nie ma wystarczająco mocy – problem z jazdą pod górę.

Brak przeprowadzonej regulacji turbosprężarki znacznie obniża komfort jazdy, co więcej doprowadzić może do uszkodzenia silnika samochodu, ale również wpływa na żywotność samej turbiny. Po przeprowadzonej regeneracji ważne jest również to, aby wymienić stary olej na nowy – wysokiej jakości, który zapewni prawidłowe smarowanie. Dodatkowo uzupełniając olej, należy się upewnić, że jego poziom jest prawidłowy. Zarówno zbyt duża dawka oleju, jak i jego niedostateczna ilość spowodować może poważne usterki. Kolejną równie ważną kwestią jest wymiana uszczelek, pamiętać należy o doborze ich odpowiedniego rozmiaru. Odradzamy stosowanie silikonów i past uszczelniających, spowodować one mogą zator przewodów oraz mogą przedostać się do silnika powodując jego uszkodzenie.


Lepiej zapobiegać, niż leczyć – profilaktyka turbosprężarki

Poniżej przedstawiamy kilka prostych działań, które pomogą zapobiec awariom turbiny:

  • przeprowadzanie regularnej wymiany oleju silnikowego oraz wymiany filtra oleju,
  • systematyczne kontrolowanie poziomu oleju,
  • zalewanie zbiornika paliwem dobrej jakości,
  • okresowa kontrola ciśnienia układu smarowania.

Należy również unikać osiągania bardzo wysokich obrotów na zimnym silniku, jak i również po dłuższej i dynamicznej podróży nie gasić od razu silnika – pozwól mu chwilę popracować na wolnych obrotach.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Uszkodzenie turbosprężarki samochodowej 30 listopada 2020

Uszkodzenie turbosprężarki samochodowej

Uszkodzenie turbosprężarki samochodowej występuje w każdym silniku diesla i benzyniaku....

Turbina puszcza olej – objawy 18 stycznia 2021

Turbina puszcza olej – objawy

Zmagając się z sytuacją, w której turbina puszcza olej – objawy, które jasno...

Gwizd turbiny 17 grudnia 2020

Gwizd turbiny

Gwizd turbiny jest dźwiękiem niepożądanym, świadczącym przede wszystkim o zaistniałej...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO