Turbosprężarka 760774-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7607743 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 7607743 dostępna jest również pod numerami:
- 760774-9005S,
- 760774-5005S,
- 728768-0004,
- 728768-0005,
- 753847-0002,
- 753847-0006,
- 753847-5002S,
- 760774-0003.
Pasuje do pojazdów:
- Ford C-MAX 2.0 TDCi,
- Ford Focus II 2.0 TDCi,
- Ford Focus II 2.0 TDCi,
- Ford Galaxy II 2.0 TDCi,
- Ford Kuga 2.0 TDCi,
- Ford Mondeo III 2.0 TDCi,
- Ford S-MAX 2.0 TDCi,
- Ford S-MAX 2.0 TDCi,
- Volvo-PKW C30 2.0 D,
- Volvo-PKW C70 II 2.0 D,
- Volvo-PKW S40 II 2.0 D,
- Volvo-PKW V40 2.0 D,
- Volvo-PKW V50 2.0 D.
Turbina 760774-3 | Regulacja turbo z technologią VNT
Po przeprowadzonej regeneracji turbosprężarki ważnym etapem jest jej regulacja. Turbosprężarka ze zmienną geometrią łopatek sterowana jest zaworem podciśnieniowym tzw. gruszką turbiny. Dlaczego ważna jest regulacja gruszki turbiny? Wspomniana gruszka, a raczej jej sztanga odpowiada za położenie łopatek zmiennej geometrii VNT. Wydłużenie sztangi turbiny powoduje późniejsze zamykanie się łopatek VNT, czyli spowalnia reakcję turbo oraz przyspiesza obniżenie ciśnienia po uzyskaniu jego zadanej wartości. Z kolei skrócenie powoduje wcześniejsze zamykanie się łopatek VNT, następuje wcześniejsze uzyskanie ciśnienia doładowania, jednakże może wystąpić problem z płynnym obniżeniem ciśnienia po uzyskaniu zadanego ciśnienia.
O tym, że została źle ustawiona gruszka turbiny, świadczą objawy takie jak:
- występowanie turbodziury – opóźniona reakcja samochodu na pedał gazu,
- pojazd nie ma wystarczająco mocy – problem z jazdą pod górę.
Brak przeprowadzonej regulacji turbosprężarki znacznie obniża komfort jazdy, co więcej doprowadzić może do uszkodzenia silnika samochodu, ale również wpływa na żywotność samej turbiny. Po przeprowadzonej regeneracji ważne jest również to, aby wymienić stary olej na nowy – wysokiej jakości, który zapewni prawidłowe smarowanie. Dodatkowo uzupełniając olej, należy się upewnić, że jego poziom jest prawidłowy. Zarówno zbyt duża dawka oleju, jak i jego niedostateczna ilość spowodować może poważne usterki. Kolejną równie ważną kwestią jest wymiana uszczelek, pamiętać należy o doborze ich odpowiedniego rozmiaru. Odradzamy stosowanie silikonów i past uszczelniających, spowodować one mogą zator przewodów oraz mogą przedostać się do silnika, powodując jego uszkodzenie.
Lepiej zapobiegać, niż leczyć – profilaktyka turbosprężarki
Poniżej przedstawiamy kilka prostych działań, które pomogą zapobiec awariom turbiny:
- przeprowadzanie regularnej wymiany oleju silnikowego oraz wymiany filtra oleju,
- systematyczne kontrolowanie poziomu oleju,
- zalewanie zbiornika paliwem dobrej jakości,
- okresowa kontrola ciśnienia układu smarowania.
Należy również unikać osiągania bardzo wysokich obrotów na zimnym silniku, jak i również po dłuższej i dynamicznej podróży nie gasić od razu silnika – pozwól mu chwilę popracować na wolnych obrotach.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 760774-3 w Ford C-MAX 2.0 TDCi wyposażona jest w technologię zmienno-przepływową (Variable Nozzle Turbine - VNT). VNT pozwala na dynamiczną regulację przepływu powietrza w turbosprężarce poprzez zmianę kąta natarcia wirników, co pozwala na zwiększenie wydajności silnika w różnych przedziałach obrotów. Regulacja VNT może być wykonywana przez elektroniczny układ sterowania silnikiem lub przez mechaniczny mechanizm. Jeśli system VNT jest uszkodzony, nie będzie działał prawidłowo i może prowadzić do problemów z ciśnieniem doładowania i awarii turbosprężarki. W celu naprawy lub regulacji turbosprężarki z technologią VNT, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który ma odpowiedni sprzęt i wiedzę do naprawy lub regulacji tego typu układów.