Localizations image

Turbosprężarka 755046-3

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 755046-3 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 755046-3
Turbosprężarka 755046-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● koras/rdzeń turbosprężarki. 
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

● protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
● 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
● przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 755046-3 dostępna jest również pod numerem 55211063.

● Fiat Croma II 1.9 JTD
Silnik: 16V Euro 4
Moc: 150 KM

● Opel Astra H 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM

● Opel Signum 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM

● Opel Vectra C 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM

● Opel Zafira B 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM

● Saab 9-3 II 1.9 TiD
Silnik: M741 1.9DTH Euro 4
Moc: 150 KM


Turbina 7550463 - wyciek oleju z turbosprężarki

Turbina 7550463   Wyciek oleju z turbosprężarki
Turbina 7550463 Wyciek oleju z turbosprężarki

 
Jedną z przyczyn powodujących wyciek oleju z turbo może być jego zbyt duża ilość w zbiorniku. Również felerny system uszczelniający turbosprężarkę będzie przyczyną wycieku oleju. Innymi powodami powodującymi kapiący olej z turbiny mogą być nieprawidłowo dobrane uszczelki, niedrożne lub uszkodzone przewody układu turbodoładowania. Wyciek oleju spowodowany może również być nieprawidłowo zamontowaną turbosprężarką.

Plama oleju pod samochodem powinna wymusić na właścicielu pojazdu szybką reakcję, ignorowanie tego zjawiska doprowadzić może do awarii samochodu w trakcie jazdy, powodując przy tym uszkodzenia pozostałych jego elementów nie tylko turbosprężarki.


Dlaczego turbo puszcza olej do intercoolera?

Duża ilość oleju w intercoolerze może być spowodowana zbyt dużym ciśnieniem, które powoduje przedostawanie się oleju także na koło kompresji. Jeśli zauważyłeś olej w swoim intercoolerze, zalecamy kontakt z naszym serwisem w celu eliminacji problemu.

Komentarze

Marcel 2023-01-20 09:40:10

Wyciek oleju z turbosprężarki 755046-3 stosowanej w samochodzie Fiat Croma II z silnikiem 1.9 JTD może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami. Jednym z najczęstszych jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą turbosprężarki, która jest odpowiedzialna za utrzymanie szczelności pomiędzy korpusem turbosprężarki a głowicą. Uszkodzenie tej uszczelki może być spowodowane przez zużycie, przegrzanie lub nadmierne ciśnienie w układzie doładowania. Inną przyczyną wycieku oleju może być uszkodzenie uszczelki na wałku turbosprężarki, która jest odpowiedzialna za utrzymanie szczelności pomiędzy wałkiem a korpusem turbosprężarki. Uszkodzenie tej uszczelki może być spowodowane przez zużycie, przegrzanie lub nadmierne ciśnienie w układzie doładowania. Jeśli wyciek jest nałożenie na kompresorze lub turbinie to może to być oznaką uszkodzenia łożyska kompresora lub turbiny. Wyciek oleju z turbosprężarki jest poważnym problemem, ponieważ może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych elementów układu doładowania. Dlatego ważne jest, aby szybko zdiagnozować i usunąć przyczynę wycieku, aby uniknąć poważniejszych problemów. W przypadku wykrycia wycieku oleju z turbosprężarki, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniego serwisu i naprawy.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Filtry DPF FAP, katalizator SCR - System Denoxtronic - Diesel przyszłości 22 listopada 2018

Filtry DPF FAP, katalizator SCR - System Denoxtronic - Diesel przyszłości

1. Denoxtronic - co to jest?Wykorzystanie połączonych mocy filtrów cząstek stałych DPF ...

Nie wiem, jak sprawdzić, jaką mam turbinę 24 listopada 2020

Nie wiem, jak sprawdzić, jaką mam turbinę

Praktycznie każdy kierowca, który staje przed zazwyczaj dość niespodziewanym fak...

Regeneracja turbosprężarki   Czyszczenie VNT 12 marca 2021

Regeneracja turbosprężarki Czyszczenie VNT

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób przeprowadzana jest regeneracja turbosprężarki i ja...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO