Turbosprężarka 755046-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 755046-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
● protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
● 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
● przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 755046-3 dostępna jest również pod numerem 55211063.
● Fiat Croma II 1.9 JTD
Silnik: 16V Euro 4
Moc: 150 KM
● Opel Astra H 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
● Opel Signum 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
● Opel Vectra C 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
● Opel Zafira B 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
● Saab 9-3 II 1.9 TiD
Silnik: M741 1.9DTH Euro 4
Moc: 150 KM
Turbina 7550463 - wyciek oleju z turbosprężarki
Jedną z przyczyn powodujących wyciek oleju z turbo może być jego zbyt duża ilość w zbiorniku. Również felerny system uszczelniający turbosprężarkę będzie przyczyną wycieku oleju. Innymi powodami powodującymi kapiący olej z turbiny mogą być nieprawidłowo dobrane uszczelki, niedrożne lub uszkodzone przewody układu turbodoładowania. Wyciek oleju spowodowany może również być nieprawidłowo zamontowaną turbosprężarką.
Plama oleju pod samochodem powinna wymusić na właścicielu pojazdu szybką reakcję, ignorowanie tego zjawiska doprowadzić może do awarii samochodu w trakcie jazdy, powodując przy tym uszkodzenia pozostałych jego elementów nie tylko turbosprężarki.
Dlaczego turbo puszcza olej do intercoolera?
Duża ilość oleju w intercoolerze może być spowodowana zbyt dużym ciśnieniem, które powoduje przedostawanie się oleju także na koło kompresji. Jeśli zauważyłeś olej w swoim intercoolerze, zalecamy kontakt z naszym serwisem w celu eliminacji problemu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyciek oleju z turbosprężarki 755046-3 stosowanej w samochodzie Fiat Croma II z silnikiem 1.9 JTD może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami. Jednym z najczęstszych jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą turbosprężarki, która jest odpowiedzialna za utrzymanie szczelności pomiędzy korpusem turbosprężarki a głowicą. Uszkodzenie tej uszczelki może być spowodowane przez zużycie, przegrzanie lub nadmierne ciśnienie w układzie doładowania. Inną przyczyną wycieku oleju może być uszkodzenie uszczelki na wałku turbosprężarki, która jest odpowiedzialna za utrzymanie szczelności pomiędzy wałkiem a korpusem turbosprężarki. Uszkodzenie tej uszczelki może być spowodowane przez zużycie, przegrzanie lub nadmierne ciśnienie w układzie doładowania. Jeśli wyciek jest nałożenie na kompresorze lub turbinie to może to być oznaką uszkodzenia łożyska kompresora lub turbiny. Wyciek oleju z turbosprężarki jest poważnym problemem, ponieważ może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych elementów układu doładowania. Dlatego ważne jest, aby szybko zdiagnozować i usunąć przyczynę wycieku, aby uniknąć poważniejszych problemów. W przypadku wykrycia wycieku oleju z turbosprężarki, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniego serwisu i naprawy.