Localizations image

Turbosprężarka 755042-2

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 755042-2 GARRETT.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 755042-2
Turbosprężarka 755042-2

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

• komplet uszczelek montażowych,

• koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
• protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
• 24-miesięczną gwarancję,
• przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 755042-2 dostępna jest również pod numerami:

• 55196765

Pasuje do pojazdów:

• Fiat Croma II 1.9 JTD
Silnik: Z19DT
• Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: Z19DT
• Opel Astra H 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTL
• Opel Astra H 1.9 CDTI
Silnik: Z19DT
• Opel Signum 1.9 CDTI
Silnik: Z19DT
• Opel Signum 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTL
• Opel Vectra C 1.9 CDTI
Silnik: Z19DT
• Opel Vectra C 1.9 CDTI
Silnik: Z19DT
• Opel Zafira B 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTL
• Opel Zafira B 1.9 CDTI
Silnik: Z19DT


Turbina
755042-2 BOOST ADVISER

Turbina 755042-2   BOOST ADVISER
Turbina 755042-2 BOOST ADVISER

O tym, że istnieje aplikacja pozwalająca sprawdzić poziom zanieczyszczenia filtra DPF w pojazdach marki Opel, wie chyba każdy. Ale nie każdy już wie, że firma Garrett udostępniła aplikację, która umożliwia na dopasowanie turbo do Twoich oczekiwań. Jak działa aplikacja GARRETT BOOST ADVISER? Aplikacja ta jest dostępna na smartfony z systemem Android oraz iOS, jest ona bardzo prosta w obsłudze. Po wprowadzeniu parametrów silnika oraz docelowej mocy, w ciągu kilku sekund uzyskamy informację zwrotną na temat zalecanej turbosprężarki Garrett. Otrzymamy również listę dystrybutorów, u których możemy nabyć interesujące nas turbo.

Garrett Advancing Motion udostępnił też darmową aplikację Garrett Connect, która przeznaczona jest zarówno dla zawodowych mechaników, jak i dla entuzjastów motoryzacyjnych.
Oto możliwości Garrett Connect:
• pozwoli na szybką diagnozę turbosprężarki oraz zasugeruje, jakie działania należy podjąć w celu usunięcia usterki,
• umożliwia uzyskać certyfikat Garrett dzięki przygotowanym krótkim szkoleniom,
• skanowanie turbo – poprzez skanowanie numeru danej części umożliwia jego szybką lokalizację w katalogu Garrett,
• udostępnia lokalizację dystrybutorów turbosprężarek marki Garrett,
• pomaga dobrać odpowiednią turbosprężarkę do samochodu.


Co powoduje najczęstsze usterki turbosprężarek? Podpowiadamy

1. Olej
• zanieczyszczenie oleju,
• zaniechanie systematycznej wymiany oleju,
• nieodpowiednio dobrany olej,
• stosowanie gorszej jakości zarówno filtrów, jak i oleju,
• brak smarowania.

2. Niepożądane przedmioty w układzie turbodoładowania
Uszkodzenia spowodowane przez przedmioty takie jak: śrubki, nakrętki lub oderwane elementy z innych części samochodowych spowodować mogą np. awarie wirnika lub koła kompresji.

Również nieszczelność układu dolotowego lub wydechowego, zapchane przewody, zbyt wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej, zużyte wtryskiwacze, nagromadzony nagar w silniku, zapchany DPF, niesprawna pompa oleju czy uszkodzony zawór EGR to jedne z licznych usterek, które powodują awarie turbosprężarki. Ważna jest zatem diagnostyka zarówno samej turbosprężarki, jak i poszczególnych części samochodowych.

Komentarze

Mariusz 2023-01-20 10:47:03

"Boost Adviser" to oznaczenie, które oznacza, że pojazd posiada system kontroli ciśnienia doładowania, który monitoruje i reguluje ciśnienie doładowania w turbosprężarce. System ten pozwala na utrzymanie odpowiedniego ciśnienia doładowania w celu zwiększenia mocy silnika i efektywności paliwowej. Kontroluje on ciśnienie doładowania przez cały czas pracy silnika, a jeśli ciśnienie jest zbyt wysokie lub zbyt niskie, system dostosowuje pracę turbosprężarki, aby utrzymać odpowiednie ciśnienie.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Kiedy załącza się turbina w samochodzie? 02 czerwca 2022

Kiedy załącza się turbina w samochodzie?

Kiedy załącza się turbina w samochodzie? Turbina w samochodzie załącza się ...

Czy da się jechać z uszkodzoną turbosprężarką? 21 września 2022

Czy da się jechać z uszkodzoną turbosprężarką?

Czy da się jechać z uszkodzoną turbosprężarką? Da się jechać z uszkodzoną turbospr...

Zmiana turbo bez strojenia – czy ma sens? 08 listopada 2021

Zmiana turbo bez strojenia – czy ma sens?

Wymiana turbiny na mocniejszą bez jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu sterownika ...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO