Turbosprężarka 753420-5
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 753420-5 GARRETT.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 753420-5 dostępna jest również pod numerami:
- 753420
- 740821
- 750030
Pasuje do pojazdów:
- Citroen Berlingo, C2, C3, C4, C5 (I/II), Picasso i Xsara z silnikiem 1.6 HDi - 109 KM,
- Ford C - MAX, Focus II, Mondeo III z silnikiem 1.6 TDCi - 109 KM,
- Mazda 3 z silnikiem 1.6 DI - 109 KM,
- Mini Cooper D (R55 R56) 1.6 - 109 KM
- Peugeot 206, 207, 307, 308, 407, 1007, 3008, 5008, Partner z silnikiem 1.6 HDi - 109 KM
- Volvo C30, S40, V50 z silnikiem 1.6 D - 109 KM
Turbina 753420-5 Proces regeneracji
Regeneracja turbin to nic innego jak ich naprawa, która polega na oczyszczeniu danej turbosprężarki z nagaru oraz wymianie uszkodzonych elementów. W naszym serwisie przeprowadzana jest regeneracja turbosprężarek firmy Garrett oraz innych marek wygląda ona następująco:
1. Turbosprężarka w pierwszej kolejności poddawana jest diagnostyce, która pozwala na określenie jest stanu. Zdarzyć się bowiem może, że turbosprężarka, która do nas trafi, jest już mocno wyeksploatowana lub poważnie uszkodzona, a jedynym wyjściem z takiej sytuacji jest zakup nowej turbiny.
2. Kolejnym etapem jest czyszczenie turbo. Polega ono na rozebraniu turbosprężarki na części pierwsze, na tym etapie wymieniane są również uszkodzone elementy turbiny. Części, które nie wymagają wymiany, poddawane są czyszczeniu oraz piaskowaniu.
3. Jednym z ważniejszych etapów regeneracji jest wyważanie jej wirujących elementów – wirników oraz rdzenia. Prawidłowo przeprowadzone wyważanie wpływa na żywotność turbosprężarki.
4. Po oczyszczeniu oraz wyważeniu wspominanych elementów turbosprężarka składana jest w całość. Odbywa się to w sterylnym warunkach w tzw. czystym pomieszczeniu – zapewnia to wysoką jakość oraz skuteczność regeneracji.
5. Doważanie. Turbosprężarka po złożeniu powtórnie poddawana jest wyważaniu w celu redukcji masy niewyważonej. Po uzyskaniu odpowiednich parametrów turbosprężarka po przeprowadzonej regeneracji trafia do Klienta.
Garrett Turbo Co warto wiedzieć?
Podejmując się regeneracji turbiny w domowym zaciszu, to nie narzędzia są najważniejsze, a wiedza i doświadczenie. O ile samemu można ją wymontować z samochodu, tak już rozłożenie turbosprężarki na jej części składowe wymaga specjalistycznej wiedzy. Co więcej - po regeneracji należy przeprowadzić jej kalibrację, czyli prawidłowo ustawić sztangę i zderzak turbiny. Dodatkowo ważne, aby po regeneracji wymienić olej i uszczelki na nowe oraz dotrzeć turbinę.
To, ile posłużą nam turbosprężarki: nowe czy też zregenerowane zależy przede wszystkim od tego, w jaki sposób będą one eksploatowane. Około 300 tysięcy kilometrów – tyle wynosi żywotność turbosprężarki pod warunkiem, że jest ona prawidłowo użytkowana. Nieprawidłowa eksploatacja turbo skraca jego życie o około 100 tysięcy kilometrów.
Dodaj komentarz

Komentarze
Proces regeneracji turbosprężarki 753420-5 Citroen Berlingo 1.6 Hdi składa się z kilku kroków:
Diagnoza - najpierw specjalista musi dokładnie zdiagnozować turbosprężarkę i zidentyfikować ewentualne problemy lub uszkodzenia.
Demontaż - po diagnozie turbosprężarka jest demontowana i rozbierana na poszczególne części.
Czyszczenie - każda część jest dokładnie oczyszczana z zanieczyszczeń i osadów.
Wymiana - wszystkie zużyte lub uszkodzone elementy, takie jak łożyska, uszczelniacze, wałki itp. są wymienione na nowe.
Montaż - po wymianie części turbosprężarka jest składana i montowana z powrotem.
Testowanie - po zmontowaniu turbosprężarka jest testowana pod kątem efektywności i szczelności.
Instalacja - pozytywnym testem kończy się proces regeneracji i turbosprężarka jest gotowa do zamontowania w pojeździe.
Proces regeneracji turbosprężarki jest skomplikowany i wymaga specjalistycznego sprzętu oraz wiedzy, dlatego powinien być wykonywany przez profesjonalnego mechanika. Dzięki regeneracji turbosprężarka będzie działać jak nowa i zwiększy wydajność silnika.