blog

Turbosprężarka 753392-1

12 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
pracownia regeneracji turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo 75339211

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 753392-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 753392-1 dostępna jest również pod numerami:

- 11657791046,
- 11657791044.

Pasuje do pojazdów:

BMW X5 3.0 d (E53)
Silnik: M57N E53 6 Zyl.
Pojemność: 2993 ccm
Moc: 218 KM
Rok produkcji: 01.2003 do 01.2007

Turbina 7533921 - świst turbo po regeneracji

Świst turbosprężarki 7533921 po regeneracji

Charakterystyczny świst po wymianie turbiny najczęściej powodowany jest niedbale przeprowadzoną regeneracją lub też niepoprawnie zamontowaną turbosprężarką. Jeśli chodzi o samą regenerację to oprócz dokładnego oczyszczenia turbo z nagaru oraz wymianie uszkodzonych elementów na nowe odpowiednio wyważone, należy również skalibrować turbosprężarkę.

Regulacja ta zazwyczaj polega na dokładnym ustawieniu sztangi turbiny, która steruje łopatkami zmiennej geometrii turbiny. Jeśli nie zostanie przeprowadzana ów regulacja lub zostanie źle ustawiona gruszka turbiny objawy jakie będą temu towarzyszyć to najczęściej tzw. turbodziura oraz przeładowywanie turbosprężarki. Gwiżdżąca turbina po regeneracji może być także oznaką nieszczelności lub nieprawidłowo podłączonych przewodów.

Dźwięk uszkodzonej turbiny – co robić w takiej sytuacji?

Zarówno gwizd przy przyspieszaniu, jak i wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów są oznaką jej poważnej awarii. W takie sytuacja zalecamy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem. Ignorowanie jakichkolwiek symptomów świadczących o awarii może doprowadzić do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej, jak i również innym elementów pojazdu.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Irek
2023-01-20 09:36:11
Świst turbo po regeneracji w turbosprężarce 753392-1 stosowanej w BMW X5 3.0d (E53) może być oznaką problemu związanego z turbosprężarką lub innym elementem układu dolotowego. Świst turbo po regeneracji może być spowodowany przez: - Nieprawidłowo złożoną turbosprężarkę po regeneracji, - Uszkodzenie uszczelniaczy na wałku turbo, - Uszkodzenie przewodów olejowych, - Nieprawidłowo ustawione ciśnienie doładowania. Jeśli po regeneracji z turbo wydobywa się świst, ważne jest, aby skontaktować się z osobą, która przeprowadziła regenerację, aby przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę oraz dokonać naprawy lub wymiany potrzebnych podzespołów. Długotrwałe ignorowanie tego problemu może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów układu dolotowego.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60