Localizations image

Turbosprężarka 753392-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo 75339211

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 753392-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 753392-1 dostępna jest również pod numerami:

- 11657791046,
- 11657791044.

Pasuje do pojazdów:

BMW X5 3.0 d (E53)
Silnik: M57N E53 6 Zyl.
Pojemność: 2993 ccm
Moc: 218 KM
Rok produkcji: 01.2003 do 01.2007

Turbina 7533921 - świst turbo po regeneracji

Świst turbosprężarki 7533921 po regeneracji

Charakterystyczny świst po wymianie turbiny najczęściej powodowany jest niedbale przeprowadzoną regeneracją lub też niepoprawnie zamontowaną turbosprężarką. Jeśli chodzi o samą regenerację to oprócz dokładnego oczyszczenia turbo z nagaru oraz wymianie uszkodzonych elementów na nowe odpowiednio wyważone, należy również skalibrować turbosprężarkę.

Regulacja ta zazwyczaj polega na dokładnym ustawieniu sztangi turbiny, która steruje łopatkami zmiennej geometrii turbiny. Jeśli nie zostanie przeprowadzana ów regulacja lub zostanie źle ustawiona gruszka turbiny objawy jakie będą temu towarzyszyć to najczęściej tzw. turbodziura oraz przeładowywanie turbosprężarki. Gwiżdżąca turbina po regeneracji może być także oznaką nieszczelności lub nieprawidłowo podłączonych przewodów.

Dźwięk uszkodzonej turbiny – co robić w takiej sytuacji?

Zarówno gwizd przy przyspieszaniu, jak i wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów są oznaką jej poważnej awarii. W takie sytuacja zalecamy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem. Ignorowanie jakichkolwiek symptomów świadczących o awarii może doprowadzić do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej, jak i również innym elementów pojazdu.

Komentarze

Irek 2023-01-20 09:36:11

Świst turbo po regeneracji w turbosprężarce 753392-1 stosowanej w BMW X5 3.0d (E53) może być oznaką problemu związanego z turbosprężarką lub innym elementem układu dolotowego.
Świst turbo po regeneracji może być spowodowany przez:
- Nieprawidłowo złożoną turbosprężarkę po regeneracji,
- Uszkodzenie uszczelniaczy na wałku turbo,
- Uszkodzenie przewodów olejowych,
- Nieprawidłowo ustawione ciśnienie doładowania.
Jeśli po regeneracji z turbo wydobywa się świst, ważne jest, aby skontaktować się z osobą, która przeprowadziła regenerację, aby przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę oraz dokonać naprawy lub wymiany potrzebnych podzespołów. Długotrwałe ignorowanie tego problemu może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów układu dolotowego.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO