Localizations image

Turbosprężarka 753392-1

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 753392-1 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 753392-1
Turbosprężarka 753392-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

  
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 753392-1 dostępna jest również pod numerami:

- 11657791046,
- 11657791044.

Pasuje do pojazdów:

BMW X5 3.0 d (E53)
Silnik: M57N E53 6 Zyl.
Pojemnosc: 2993 ccm
Moc: 218 KM
Rok produkcji: 01.2003 do 01.2007


Turbina 7533921 - świst turbo po regeneracji

Turbina 7533921 | Świst turbo po regeneracji
Turbina 7533921 | Świst turbo po regeneracji

 

Charakterystyczny świst po wymianie turbiny najczęściej powodowany jest niedbale przeprowadzoną regeneracją lub też niepoprawnie zamontowaną turbosprężarką. Jeśli chodzi o samą regenerację to oprócz dokładnego oczyszczenia turbo z nagaru oraz wymianie uszkodzonych elementów na nowe odpowiednio wyważone, należy również skalibrować turbosprężarkę.

Regulacja ta zazwyczaj polega na dokładnym ustawieniu sztangi turbiny, która steruje łopatkami zmiennej geometrii turbiny. Jeśli nie zostanie przeprowadzana ów regulacja lub zostanie źle ustawiona gruszka turbiny objawy jakie będą temu towarzyszyć to najczęściej tzw. turbodziura oraz przeładowywanie turbosprężarki. Gwiżdżąca turbina po regeneracji może być także oznaką nieszczelności lub nieprawidłowo podłączonych przewodów.


Dźwięk uszkodzonej turbiny – co robić w takiej sytuacji?

Zarówno gwizd przy przyspieszaniu, jak i wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów są oznaką jej poważnej awarii. W takie sytuacja zalecamy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem. Ignorowanie jakichkolwiek symptomów świadczących o awarii może doprowadzić do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej, jak i również innym elementów pojazdu.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 700447-3 17 marca 2021

Turbosprężarka 700447-3

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki...

Dlaczego po wymianie turbiny nie odpala samochód? 18 Grudzień 2020

Dlaczego po wymianie turbiny nie odpala samochód?

Żadnemu z naszych Czytelników nie życzymy tego, by musieli kierować do mechanika...

Zatarty silnik po wymianie turbiny 28 stycznia 2021

Zatarty silnik po wymianie turbiny

Zdarzenie, jakim jest zatarty silnik po wymianie turbiny, spowodowane jest zazwyczaj...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO