blog

Turbosprężarka 752341-6

22 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbo 752341-6

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbosprężarki

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 752341-6 dostępna jest również pod numerem 6RBQ-6K682-BD.

Pasuje do pojazdów:

Jaguar S Type 2.7 TDVi
Silnik: AJ V6 Euro 3 (Lion)
Moc: 207 KM

Jaguar XF 2.7 TDVi
Silnik: AJ V6 Euro 3 (Lion)
Moc: 207 KM

Jaguar XJ 2.7 TDVi
Silnik: AJ V6 Euro 3 (Lion)
Moc: 207 KM

Turbina 752341-6 - elektrozawór N75
Turbina 752341-6 - elektrozawór N75

Elektrozawór nadzoruje pracę turbosprężarki, wraz z gruszką turbiny odpowiada za ciśnienie doładowania. Jeżeli chodzi o zawór N75 - objawy awarii to najczęściej spadek mocy samochodu oraz szarpanie podczas jazdy. Oczywiście uszkodzony elektrozawór można wymienić na nowy, jednakże wielu kierowców decyduje się na jego samodzielną naprawę, która oczywiście jest możliwa jednakże wymaga wiedzy i precyzji. Jeśli masz podejrzenia co do nieprawidłowego działania zaworu N75 zachęcamy do wizyty w naszym serwisie, gdzie oprócz naprawy wspomnianej usterki możemy przeprowadzić diagnostykę całego układu turbodoładowania.

Po czym poznać, że nastąpiła awaria turbo?

Jednym z objawów uszkodzenia turbiny w dieslu, jak aucie z silnikiem benzynowym oprócz spadku osiągów pojazdu jest wzmożone dymienie z rury wydechowej. Również metaliczny dźwięk ścierających się ze sobą elementów, a nawet dźwięk przypominający pohukiwanie sowy jest oznaką niesprawnej turbosprężarki. Bagatelizowanie tych objawów może doprowadzić do uszkodzenia innych części samochodowych między innymi jednostki napędowej.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Grzesiek
2023-01-20 09:28:08
Elektrozawór N75 jest jednym z elementów układu kontroli turbosprężarki w samochodzie Jaguar S Type 2.7 TDVi. Jego głównym zadaniem jest regulacja dawki paliwa dostarczanej do silnika poprzez kontrolowanie ciśnienia doładowania. Jeśli elektrozawór N75 jest niesprawny lub uszkodzony, może to prowadzić do problemów z pracą silnika, takich jak brak mocy, niestabilna praca silnika, brak reakcji na pedał gazu itp. Często objawami uszkodzenia elektrozaworu N75 są również komunikaty diagnostyczne i błędy, które pojawiają się na komputerze pokładowym. Jeśli podejrzewasz, że elektrozawór N75 jest uszkodzony, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi przyczynę problemu. Może to wymagać wymiany elektrozaworu N75 lub innych elementów układu kontroli turbosprężarki. Warto pamiętać, że problem z elektrozaworem N75 może mieć powiązanie z innymi usterkami w układzie, dlatego ważne jest aby przeprowadzić szczegółową diagnostykę.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60