Turbosprężarka 742693-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 742693-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 742693-3 dostępna jest również pod numerem A6460900180.
Pasuje do pojazdów:
- Mercedes-PKW C-Klasse 220 CDI (W203)
Silnik: OM646
Pojemnosc: 2148 ccm
Moc: 150 KM
- Mercedes-PKW C-Klasse 200 CDI (W203)
Silnik: OM646
Pojemnosc: 2148 ccm
Moc: 122 KM
- Mercedes-PKW E-Klasse 200 CDI (W211)
Silnik: OM646
Pojemnosc: 2148 ccm
Moc: 122 KM
Turbina 742693-3 - regeneracja turbosprężarek
Regeneracja turbo przeprowadzona z dokładnością przywraca jego sprawność, a także wpływa na lepszy komfort jazdy. Jak wygląda i na czym dokładnie polega regeneracja turbosprężarek? Proces ten należy rozpocząć od dokładnej weryfikacji stanu turbo, który pozwoli określić, czy dana turbosprężarka może zostać poddana dalszym etapom regeneracji – jeśli tak – kolejny etap to rozkręcenie turbosprężarki i jej dokładne czyszczenie. Po oczyszczeniu turbo ponownie jest weryfikowane, w tym miejscu również następuje wymiana uszkodzonych komponentów. Następnie turbosprężarka jest składana w całość. Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja turbosprężarki.
Regeneracja turbosprężarek – cena całego procesu jest znacznie korzystniejsza od kwoty, jaką należy zapłacić za fabrycznie nowe turbo.
Turbina po regeneracji - jak jeździć, aby nie doprowadzić do ponownej awarii?
Oprócz odpowiedniego przygotowania pojazdu do montażu turbo, do którego przede wszystkim należy wymiana oleju po regeneracji turbiny na świeży, a także wymiana filtrów, ważne jest również prawidłowe użytkowanie samochodu z turbo. Najważniejsze w przypadku użytkowania turbo po regeneracji, jak i fabrycznie nowego, jest zapewnienie właściwego smarowania – kontrola poziomu oleju powinna odbywać się przynajmniej raz w miesiącu. Nie należy unikać jazdy na wysokich obrotach, kiedy silnik jest jeszcze zimny, jak i pamiętać o chłodzeniu turbiny po dynamicznej jeździe.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki 742693-3 Mercedes-PKW C-Klasse 220 CDI (W203) to proces naprawy lub wymiany uszkodzonych części turbosprężarki, który pozwala na przywrócenie jej do prawidłowej pracy. Proces ten może obejmować czyszczenie, wymianę uszczelnień, naprawę lub wymianę łożysk, a także przeprowadzenie testów w celu potwierdzenia prawidłowej pracy turbosprężarki po naprawie. Regeneracja turbosprężarki jest zwykle tańsza niż zakup nowej i pozwala na przedłużenie żywotności pojazdu. Pamiętaj, że ważne jest, aby wykonywać regularne przeglądy i konserwację turbosprężarki, aby zapobiec uszkodzeniom i zwiększyć jej trwałość. W przypadku jakichkolwiek problemów z turbosprężarką należy skontaktować się z profesjonalnym serwisem, który pomoże Ci w diagnozie i naprawie problemu. Warto pamiętać, że odpowiednie dbanie o turbosprężarkę pozwala na zwiększenie jej trwałości i przedłużenie jej żywotności.