blog

Turbosprężarka 742289-3

23 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbina 742289-3 - wymiana oleju po regeneracji turbiny

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 742289-3 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 742289-3 dostępna jest również pod numerem A6650900580.

Pasuje do pojazdów:

Ssang-Yong Rexton 270 XVT
Silnik: D27DT
Pojemnosc: 2696 ccm
Moc: 186 KM

Ssang-Yong Rodius 270 XVT
Silnik: D27DT
Pojemnosc: 2696 ccm
Moc: 186 KM

serwis regeneracji turbo

Turbina 742289-3 - wymiana oleju po regeneracji turbiny

Właściciele pojazdów nie zdają sobie sprawy z tego jak bardzo ważna jest wymiana oleju po regeneracji turbosprężarki na nowy. Pozostawienie starego oleju w którym mogą znajdować się zanieczyszczenia może doprowadzić do ponownej awarii zregenerowanej turbiny. Przed montażem nowego turbo należy również wymienić nie tylko olej, ale także filtry i uszczelki oraz sprawdzić stan przewodów – wyeksploatowane wymienić na nowe, niedrożne wyczyścić lub też wymienić.

Tak samo ważne, jak wymiana oleju jest docieranie turbiny po regeneracji, pierwsze odpalenie nie powinno rozpocząć się od gwałtownego wciskania pedału gazu. Przez około 30 minut należy umożliwić swobodną pracę pojazdowi na biegu jałowym. Również późniejsze użytkowanie samochodu z turbo ma wpływ na jego dalszą żywotność.

Turbina 742289-3

Olej w wydechu po wymianie turbiny – co jest tego przyczyną?

Obecność oleju w układzie wydechowym po wymianie turbo wskazywać może na jego zbyt dużą ilość w zbiorniku. Innymi powodami mogą być: nieodpowiednio dobrane uszczelki lub niedrożna odma.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Darek
2023-01-20 09:26:58
Po regeneracji turbosprężarki w samochodzie Ssang-Yong Rexton 270 XVT, ważne jest, aby prawidłowo wymienić olej w układzie. Wymiana oleju po regeneracji jest konieczna, aby zapewnić prawidłową pracę turbosprężarki i uniknąć problemów z nią w przyszłości. Należy użyć odpowiedniego oleju, zalecanego przez producenta samochodu lub dostawcę turbosprężarki. Zaleca się również wymianę filtra oleju w tym samym czasie. Procedura wymiany oleju po regeneracji turbosprężarki powinna być przeprowadzona przez wykwalifikowanego mechanika, który ma doświadczenie w tego typu pracach. Należy też pamiętać, że po regeneracji turbosprężarki należy przeprowadzić odpowiedni okres rozruchu silnika, aby olej rozprowadził się równomiernie po całym układzie. Wymiana oleju po regeneracji jest ważnym krokiem w procesie naprawy turbosprężarki, który pozwala na zapewnienie prawidłowej pracy układu i przedłużenie jego trwałości.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60