blog

Turbosprężarka 736168-3

10 maja 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 736168-3

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 736168-3 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 736168-3 dostępna jest również pod numerem 55214061.

Pasuje do pojazdów:

Alfa-Romeo 147 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM

Alfa-Romeo 156 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM

Alfa-Romeo GT 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM

Fiat Bravo II 1.9 JTD
Silnik: 192A8000
Moc: 120 KM

Fiat Doblo 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM

Fiat Multipla 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM

Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: 192A8000
Moc: 120 KM

Lancia Lybra 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM

Turbina 736168-3 - turbo ze zmienną geometrią

Dzięki zastosowaniu technologii VNT w turbosprężarkach zminimalizowano występowanie zjawiska turbodziury, czyli specyficznej zwłoki auta podczas wciskania gazu. Niestety nieodpowiednia eksploatacja auta z turbosprężarką powoduje szybsze występowanie jej awarii. W przypadku auta ze zmienną geometrią turbiny objawy jej niesprawności spowodowane są najczęściej zacinającą się zmienną geometrią turbiny. Przyczyną tego najczęściej jest nagromadzony nagar, który blokuje ruch łopatek, także dziurawa gruszka turbiny może powodować, że auto będzie pracowało w trybie awaryjnym.

Nie należy bagatelizować jakichkolwiek objawów świadczących o awarii turbosprężarki, ponieważ taka lekkomyślność doprowadzić może do poważnych i nieodwracalnych awarii pojazdu.

Turbina 736168-3 - turbo ze zmienną geometrią

Zmienną geometrią turbiny – jak wygląda naprawa?

Najskuteczniejszym sposobem naprawy turbo jest oddanie go do serwisu. Oprócz starannie przeprowadzonego procesu czyszczenia turbosprężarki, na życzenie Klienta wymieniamy również uszkodzone jej komponenty. Informacji na temat dokładnej ceny udzielamy telefonicznie.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Maciej
2023-01-19 13:35:40
Turbosprężarka 736168-3 z Alfa Romeo 147 1.9 JTD jest typem turbosprężarki o zmiennej geometrii. Zmienna geometria polega na tym, że turbosprężarka posiada ruchomą część, która reguluje przepływ powietrza przez turbosprężarkę. Dzięki temu, zmienna geometria pozwala na dostosowanie przepływu powietrza do potrzeb silnika, co zwiększa jego wydajność i elastyczność. Turbo ze zmienną geometrią posiada również zwiększoną trwałość, ponieważ ruchoma część jest bardziej odporna na uszkodzenia niż stała geometria. Turbo ze zmienną geometrią jest bardziej skomplikowane niż turbo o stałej geometrii i wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia do naprawy lub regulacji. Jeśli masz problemy z turbosprężarką lub jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego działania turbosprężarki, zaleca się skontaktowanie się z mechanikiem specjalizującym się w naprawie turbosprężarek, aby uzyskać pomoc.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi