Turbosprężarka 736168-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 736168-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 736168-3 dostępna jest również pod numerem 55214061.
Pasuje do pojazdów:
Alfa-Romeo 147 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Alfa-Romeo 156 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Alfa-Romeo GT 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Fiat Bravo II 1.9 JTD
Silnik: 192A8000
Moc: 120 KM
Fiat Doblo 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Fiat Multipla 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: 192A8000
Moc: 120 KM
Lancia Lybra 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Turbina 736168-3 - turbo ze zmienną geometrią
Dzięki zastosowaniu technologii VNT w turbosprężarkach zminimalizowano występowanie zjawiska turbodziury, czyli specyficznej zwłoki auta podczas wciskania gazu. Niestety nieodpowiednia eksploatacja auta z turbosprężarką powoduje szybsze występowanie jej awarii. W przypadku auta ze zmienną geometrią turbiny objawy jej niesprawności spowodowane są najczęściej zacinającą się zmienną geometrią turbiny. Przyczyną tego najczęściej jest nagromadzony nagar, który blokuje ruch łopatek, także dziurawa gruszka turbiny może powodować, że auto będzie pracowało w trybie awaryjnym.
Nie należy bagatelizować jakichkolwiek objawów świadczących o awarii turbosprężarki, ponieważ taka lekkomyślność doprowadzić może do poważnych i nieodwracalnych awarii pojazdu.
Zmienną geometrią turbiny – jak wygląda naprawa?
Najskuteczniejszym sposobem naprawy turbo jest oddanie go do serwisu. Oprócz starannie przeprowadzonego procesu czyszczenia turbosprężarki, na życzenie Klienta wymieniamy również uszkodzone jej komponenty. Informacji na temat dokładnej ceny udzielamy telefonicznie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 736168-3 z Alfa Romeo 147 1.9 JTD jest typem turbosprężarki o zmiennej geometrii. Zmienna geometria polega na tym, że turbosprężarka posiada ruchomą część, która reguluje przepływ powietrza przez turbosprężarkę. Dzięki temu, zmienna geometria pozwala na dostosowanie przepływu powietrza do potrzeb silnika, co zwiększa jego wydajność i elastyczność. Turbo ze zmienną geometrią posiada również zwiększoną trwałość, ponieważ ruchoma część jest bardziej odporna na uszkodzenia niż stała geometria. Turbo ze zmienną geometrią jest bardziej skomplikowane niż turbo o stałej geometrii i wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia do naprawy lub regulacji. Jeśli masz problemy z turbosprężarką lub jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego działania turbosprężarki, zaleca się skontaktowanie się z mechanikiem specjalizującym się w naprawie turbosprężarek, aby uzyskać pomoc.