Turbosprężarka 736168-2
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 736168-2 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 736168-2 dostępna jest również pod numerem 71724094.
Pasuje do pojazdów:
- Alfa-Romeo 147 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
- Alfa-Romeo 156 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
- Alfa-Romeo GT 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
- Fiat Bravo II 1.9 JTD
Silnik: 192A8000
Moc: 120 KM
- Fiat Doblo 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
- Fiat Multipla 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: 192A8000
Moc: 120 KM
- Lancia Lybra 1.9 JTD
Silnik: M737AT19Z
Moc: 120 KM
Turbina 736168-2 - rdzeń turbosprężarki
Center Housing Rotating Assembly (CHRA) potocznie zwany rdzeniem lub korasem turbosprężarki osadzony jest w korpusie. Koras, jak już zostało wspominane, łączy turbinę ze sprężarką. Po jednej jego stronie znajduje się wirnik turbiny, po drugiej koło kompresji. CHRA jest elementem turbosprężarki, który ulega najczęstszym awariom. Uszkodzeniu ulec mogą:
- wirnik turbiny,
- koło kompresji,
- wał łączący oba wirniki.
O ile koras turbiny można wymienić samemu, po warunkiem posiadania jakiejkolwiek wiedzy w tej dziedzinie, tak już do jego wyważania potrzeba specjalistycznego sprzętu oraz osoby z doświadczeniem. Niedokładne wyważenie turbo, jak i jego brak powodować mogą nie tylko obniżony komfort jazdy, ale również nastąpić może szybsza degradacja turbosprężarki.
Zachęcamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta, gdzie uzyskasz dokładniejsze informacje na temat samego procesu regeneracji, jak i jego kwoty.
Regeneracja turbosprężarek Stalowa Wola - Bosch Service
Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jaki wpływ na dalszą żywotność turbo ma sposób przeprowadzonej regeneracji. Dlatego też w naszym serwisie przeprowadzamy regenerację turbosprężarek na najwyższym poziomie, począwszy od samej weryfikacji turbosprężarki, aż po jej kalibrację.
Dodaj komentarz

Komentarze
Rdzeń turbosprężarki 736168-2 Alfa-Romeo 147 1.9 JTD, to serce turbosprężarki, składający się z wałka turbiny i wałka kompresji.
Jest to miejsce, gdzie dochodzi do procesu doładowania silnika, poprzez wykorzystanie energii cieplnej spalin do napędu turbosprężarki.
Rdzeń turbosprężarki składa się z następujących elementów:
-wałka turbiny, który jest napędzany przez spaliny silnika,
-wałka kompresji, który jest odpowiedzialny za sprężanie powietrza dostarczanego do silnika,
-Łożysk, które utrzymują wałki turbiny i kompresji w odpowiedniej pozycji,
-Łożyskowanie, które utrzymuje wałki turbiny i kompresji w odpowiedniej pozycji,
-Turbiny i kompresji kanały, które odpowiadają za przepływ powietrza i spalin.
Awarie rdzenia turbosprężarki mogą być spowodowane przez zużycie łożysk lub uszkodzenie mechaniczne, zanieczyszczenie oleju, nieprawidłowe działanie układu dolotowego, brak regularnej konserwacji. Jeśli podejrzewasz awarię rdzenia turbosprężarki, należy skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem.