Turbosprężarka 733783-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 733783-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 733783-2 dostępna jest również pod numerem 045253019G.
Pasuje do pojazdów:
Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
Skoda FABIA 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
Skoda Roomster 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Volkswagen Fox 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: AMF BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNV
Moc: 80 KM
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
Turbina 733783-2 | 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
Błąd 17965 wskazuje na występowanie problemu związanego z ciśnieniem, najczęściej wskazuje on na przeładowanie turbiny. Powodem występowania zbyt wysokiego ciśnienia doładowania jest uszkodzony zawór N75, zacięte łopatki VNT lub defekt siłownika podciśnieniowego. Przyczyną nieprawidłowego ciśnienia doładowania mogą również być wyeksploatowane przewody. Należy przeprowadzać systematyczną kontrolę układu turbodoładowania, jeśli posiadasz tester diagnostyczny, możesz się również pokusić się o podpięcie go do samochodu - za pomocą testera możesz również zweryfikować inne ewentualne błędy zapisane w pamięci komputera pojazdu. Z kolei przeładowanie turbiny po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzony proces naprawczy i regulacyjny turbo.
Przeładowanie turbiny – jak sobie z tym poradzić?
Bagatelizowanie przeładowania turbosprężarki może spowodować jej awarię, ale również może mieć negatywny wpływ na prawidłowe działanie jednostki napędowej. Ważne zatem jest jak najszybsze zlokalizowanie przyczyny – wspomniane były one wyżej - która powoduje ową niesprawność i jej wyeliminowanie. W naszym serwisie przeprowadzamy szeroko pojęte naprawy turbosprężarek, jeśli masz podejrzenia, że doszło do awarii Twojego turbo lub nie wiesz jak naprawić przeładowanie turbiny, nie zwlekaj – zgłoś się do nas!
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Odchylenie ujemne w kontroli ciśnienia doładowania oznacza, że ciśnienie doładowania jest niższe niż oczekiwane. Może to być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak zużyty lub uszkodzony turbosprężarka, usterki w układzie dolotowym lub wydechowym, awaria elektroniki lub niedrożność filtra powietrza. W celu dokładnego zdiagnozowania przyczyny i rozwiązania problemu, należy skonsultować się z mechanikiem samochodowym.