W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 729325-2 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 729325-2 dostępna jest również pod numerami:
► 070145701K
Pasuje do pojazdów:
► Volkswagen T5 Transporter 2.5 TDI
Silnik: AXD
Turbina 729325-2 | Gwizd turbo
Prawidłowo działająca turbosprężarka nie tylko wpływa na sprawną pracę silnika samochodu, co przekłada się na jego większą moc, ale również obniża zużycie paliwa. Nieprawidłowa eksploatacja samochodu z turbo może powodować jego awarię. Gwizd turbiny większości kierowców kojarzy się z jej awarią, jeżeli towarzyszy temu również utrata mocy samochodu i specyficzne dławienie się silnika, jak najszybciej powinny zostać podjęte czynności mające na celu eliminację tego problemu.
Przyczynami powodującymi charakterystyczny świst turbiny przy przyspieszaniu mogą być:
► nieszczelność,
► brak przeprowadzonej regulacji turbiny po jej regeneracji,
► zanieczyszczenia występujące w turbosprężarce.
Gwizd turbiny po regeneracji, jak już zostało wspomniane, oznacza niedokończony proces naprawy turbosprężarki, czyli brak przeprowadzonej czynności, jaką jest wyważanie rdzenia turbosprężarki. Przypomnijmy tylko, że rdzeń turbosprężarki (CHRA) pełni funkcję jej serca, a jego najważniejszymi elementami są wirnik oraz koło kompresji. Regeneracja zespołu wirującego polega na jego wyważeniu i doważaniu w specjalnej maszynie. Celem takiego wyważania jest redukcja masy niewyważenia – ma ona wpływ na żywotność turbosprężarki.
Turbina wyje jak karetka
Specyficzny dziwię przypominający wycie syreny, czy też karetki dobiegający z okolicy turbosprężarki oznaczać może wspomnianą nieszczelność w układzie turbodoładowania, a także występowanie luzów np. na wirniku turbiny. Zarówno luźny wirnik, jak i zużyty powinien zostać wymieniony na sprawny.
Prawidłowa eksploracja samochodu z turbo to:
► systematyczna wymiana oleju,
► unikać tzw. suchego startu,
► chłodzenie silnika po długiej podróży.
Zalecane jest częste przeprowadzanie diagnostyki zarówno turbosprężarki, jak i całego układu turbodoładowania. Można ją przeprowadzić zarówno w naszym serwisie lub jeśli jesteś posiadaczem komputera diagnostycznego z oprogramowaniem dedykowanym Twojemu pojazdowi, może przeprowadzić weryfikację z jego pomocą.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze