Turbosprężarka 729325-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 729325-2 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 729325-2 dostępna jest również pod numerami:
► 070145701K
Pasuje do pojazdów:
► Volkswagen T5 Transporter 2.5 TDI
Silnik: AXD
Turbina 729325-2 | Gwizd turbo

Prawidłowo działająca turbosprężarka nie tylko wpływa na sprawną pracę silnika samochodu, co przekłada się na jego większą moc, ale również obniża zużycie paliwa. Nieprawidłowa eksploatacja samochodu z turbo może powodować jego awarię. Gwizd turbiny większości kierowców kojarzy się z jej awarią, jeżeli towarzyszy temu również utrata mocy samochodu i specyficzne dławienie się silnika, jak najszybciej powinny zostać podjęte czynności mające na celu eliminację tego problemu.
Przyczynami powodującymi charakterystyczny świst turbiny przy przyspieszaniu mogą być:
► nieszczelność,
► brak przeprowadzonej regulacji turbiny po jej regeneracji,
► zanieczyszczenia występujące w turbosprężarce.
Gwizd turbiny po regeneracji, jak już zostało wspomniane, oznacza niedokończony proces naprawy turbosprężarki, czyli brak przeprowadzonej czynności, jaką jest wyważanie rdzenia turbosprężarki. Przypomnijmy tylko, że rdzeń turbosprężarki (CHRA) pełni funkcję jej serca, a jego najważniejszymi elementami są wirnik oraz koło kompresji. Regeneracja zespołu wirującego polega na jego wyważeniu i doważaniu w specjalnej maszynie. Celem takiego wyważania jest redukcja masy niewyważenia – ma ona wpływ na żywotność turbosprężarki.
Turbina wyje jak karetka
Specyficzny dziwię przypominający wycie syreny, czy też karetki dobiegający z okolicy turbosprężarki oznaczać może wspomnianą nieszczelność w układzie turbodoładowania, a także występowanie luzów np. na wirniku turbiny. Zarówno luźny wirnik, jak i zużyty powinien zostać wymieniony na sprawny.
Prawidłowa eksploracja samochodu z turbo to:
► systematyczna wymiana oleju,
► unikać tzw. suchego startu,
► chłodzenie silnika po długiej podróży.
Zalecane jest częste przeprowadzanie diagnostyki zarówno turbosprężarki, jak i całego układu turbodoładowania. Można ją przeprowadzić zarówno w naszym serwisie lub jeśli jesteś posiadaczem komputera diagnostycznego z oprogramowaniem dedykowanym Twojemu pojazdowi, może przeprowadzić weryfikację z jego pomocą.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
"Gwizd turbo" oznacza, że turbosprężarka emituje hałas podobny do gwizdu podczas pracy. Jest to spowodowane przez różne czynniki, takie jak: uszkodzenie lub zużycie łożysk turbosprężarki, niski poziom oleju silnikowego lub zanieczyszczony układ smarowania, niedrożność lub zanieczyszczenie układu dolotowego powietrza, uszkodzenie lub awaria układu sterowania turbosprężarką. Aby uniknąć problemu z gwizdaniem turbosprężarki ważne jest utrzymanie poziomu oleju silnikowego na odpowiednim poziomie, regularne wymienianie oleju i filtrów oraz konserwacja i serwisowanie układu smarowania. Jeśli zauważysz, że turbo gwizdnie, ważne jest skontaktowanie się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować przyczynę i naprawić problem