Localizations image

Turbosprężarka 729325-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Turbosprężarka 729325-2
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Turbosprężarka 729325-2	regeneracja

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 729325-2 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

 protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW
przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 729325-2 dostępna jest również pod numerami:
070145701K

Pasuje do pojazdów:
Volkswagen T5 Transporter 2.5 TDI
Silnik: AXD

Turbina 729325-2 | Gwizd turbo

Turbina 729325-2 | Gwizd turbo

Prawidłowo działająca turbosprężarka nie tylko wpływa na sprawną pracę silnika samochodu, co przekłada się na jego większą moc, ale również obniża zużycie paliwa. Nieprawidłowa eksploatacja samochodu z turbo może powodować jego awarię. Gwizd turbiny większości kierowców kojarzy się z jej awarią, jeżeli towarzyszy temu również utrata mocy samochodu i specyficzne dławienie się silnika, jak najszybciej powinny zostać podjęte czynności mające na celu eliminację tego problemu.

Przyczynami powodującymi charakterystyczny świst turbiny przy przyspieszaniu mogą być:

nieszczelność,
brak przeprowadzonej regulacji turbiny po jej regeneracji,
zanieczyszczenia występujące w turbosprężarce.

Gwizd turbiny po regeneracji, jak już zostało wspomniane, oznacza niedokończony proces naprawy turbosprężarki, czyli brak przeprowadzonej czynności, jaką jest wyważanie rdzenia turbosprężarki. Przypomnijmy tylko, że rdzeń turbosprężarki (CHRA) pełni funkcję jej serca, a jego najważniejszymi elementami są wirnik oraz koło kompresji. Regeneracja zespołu wirującego polega na jego wyważeniu i doważaniu w specjalnej maszynie. Celem takiego wyważania jest redukcja masy niewyważenia – ma ona wpływ na żywotność turbosprężarki.

Turbina wyje jak karetka

Specyficzny dziwię przypominający wycie syreny, czy też karetki dobiegający z okolicy turbosprężarki oznaczać może wspomnianą nieszczelność w układzie turbodoładowania, a także występowanie luzów np. na wirniku turbiny. Zarówno luźny wirnik, jak i zużyty powinien zostać wymieniony na sprawny.

Prawidłowa eksploracja samochodu z turbo to:
systematyczna wymiana oleju,
unikać tzw. suchego startu,
chłodzenie silnika po długiej podróży.

Zalecane jest częste przeprowadzanie diagnostyki zarówno turbosprężarki, jak i całego układu turbodoładowania. Można ją przeprowadzić zarówno w naszym serwisie lub jeśli jesteś posiadaczem komputera diagnostycznego z oprogramowaniem dedykowanym Twojemu pojazdowi, może przeprowadzić weryfikację z jego pomocą.

Komentarze

Mateusz 2023-01-20 10:46:33

"Gwizd turbo" oznacza, że turbosprężarka emituje hałas podobny do gwizdu podczas pracy. Jest to spowodowane przez różne czynniki, takie jak: uszkodzenie lub zużycie łożysk turbosprężarki, niski poziom oleju silnikowego lub zanieczyszczony układ smarowania, niedrożność lub zanieczyszczenie układu dolotowego powietrza, uszkodzenie lub awaria układu sterowania turbosprężarką. Aby uniknąć problemu z gwizdaniem turbosprężarki ważne jest utrzymanie poziomu oleju silnikowego na odpowiednim poziomie, regularne wymienianie oleju i filtrów oraz konserwacja i serwisowanie układu smarowania. Jeśli zauważysz, że turbo gwizdnie, ważne jest skontaktowanie się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować przyczynę i naprawić problem

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO