blog

Turbosprężarka 727210-1

1 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
regeneracja turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 727210-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
 CHRA turbosprężarki.      

 
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 727210-1 dostępna jest również pod numerem: 172010G010.

Pasuje do pojazdów:

 Toyota Avensis D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Moc: 115 KM
 Toyota Corolla D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Moc: 110 KM

Turbina 7272101 | Dziurawa gruszka

Jednym z objawów awarii zaworu podciśnienie turbosprężarki jest występowanie turbodziury, czego przyczyną może być dziurawa gruszka turbiny. Uszkodzony siłownik, w tym przypadku dziurawy powoduje, że turbosprężarka nie otrzymuje odpowiedniego ciśnienia doładowania przez co samochód nie posiada wystarczającej mocy.

Innym objawem sugerującym to, że gruszka nie trzyma podciśnienia, jest szarpanie samochodu na 2 - 3 biegu oraz samoczynnie opadająca sztanga turbiny po zassaniu powietrza. Sprawnie działający siłownik turbiny po uruchomieniu silnika samochodu powinien zassać do siebie sztangę turbiny. Kiedy po odpaleniu silnika sztanga podniesie się, a chwilę potem opadnie - spowoduje to, że łopatki utworzą zbyt duży kąt otwarcia, co spowoduje wspomnianą turbodziurę. Również skoki sztangi turbiny, mogą wskazywać na uszkodzony siłownik. Jej ruchy powinny być płynne.

Występowanie przeładowania turbosprężarki (tzw. notlauf) może być spowodowany niesprawnym działaniem gruszki turbiny, ale także niesprawnym elektrozaworem lub wyeksploatowanymi przewodami podciśnienia.

Jeśli podejrzewasz awarię turbosprężarki, która może być spowodowana niesprawną gruszką lub zaworem N75, radzimy natychmiastową naprawę turbo. W przeciwnym wypadku może dojść go poważniejszych uszkodzeń, np. koło kompresji może się rozerwać, a jego fragmenty po przedostaniu się do silnika samochodu mogą go poważnie uszkodzić.

Co łączy gruszkę turbiny ze zmienną geometrią łopatek?

Zastosowanie technologii VNT umożliwiło zneutralizowanie występowania zjawiska turbodziury. Na prawidłowe działanie łopatek zmiennej geometrii ma w dużej mierze wpływ bezawaryjna praca gruszki turbiny.

Łopatki zmiennej technologii turbiny sterowane są gruszką turbiny, a dokładniej jej sztangą. Podczas jazdy na niskich obrotach łopatki formują niewielki kąt rozwarcia, który umożliwia spalinom przepływ, jednocześnie niwelując turbodziurę. Kiedy silnik zaczyna pracować na wysokich obrotach, łopatki tworzą większy kąt, który możliwa przepływ większej ilości spalin.

Brak przeprowadzonej kalibracji turbosprężarki lub nieprawidłowa regulacja sztangi turbiny również ma wpływ na prawidłową pracę zmiennej geometrii łopatek.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Artur
2023-01-20 10:37:36
Jeśli gruszka (lub "tłoczek" lub "piston") turbosprężarki Toyota Avensis D-4D oznaczonej numerem 727210-1 jest dziurawa, oznacza to, że turbosprężarka jest uszkodzona i konieczna jest jej naprawa lub wymiana. Gruszka jest ważnym elementem turbosprężarki, która odpowiada za kontrolowanie ilości powietrza dostarczanego do silnika. Dziura w gruszce oznacza, że powietrze nie jest prawidłowo kontrolowane, co może prowadzić do niestabilnej pracy silnika i spadku mocy. Aby naprawić uszkodzoną turbosprężarkę, należy skontaktować się z specjalistą w regeneracji turbosprężarek, który zdiagnozuje uszkodzenie i zaleci odpowiednie działanie. W niektórych przypadkach może być konieczna wymiana całej turbosprężarki, co jest kosztowne.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60