Localizations image

Turbosprężarka 727210-1

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 727210-1 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 727210-1
Turbosprężarka 727210-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
 CHRA turbosprężarki.      

 
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 727210-1 dostępna jest również pod numerem: 172010G010.

Pasuje do pojazdów:

 Toyota Avensis D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Moc: 115 KM
 Toyota Corolla D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Moc: 110 KM


Turbina 7272101 | Dziurawa gruszka

Turbina 7272101 | Dziurawa gruszka
Turbina 7272101 | Dziurawa gruszka

 
Jednym z objawów awarii zaworu podciśnienie turbosprężarki jest występowanie turbodziury, czego przyczyną może być dziurawa gruszka turbiny. Uszkodzony siłownik, w tym przypadku dziurawy powoduje, że turbosprężarka nie otrzymuje odpowiedniego ciśnienia doładowania przez co samochód nie posiada wystarczającej mocy.

Innym objawem sugerującym to, że gruszka nie trzyma podciśnienia, jest szarpanie samochodu na 2 - 3 biegu oraz samoczynnie opadająca sztanga turbiny po zassaniu powietrza. Sprawnie działający siłownik turbiny po uruchomieniu silnika samochodu powinien zassać do siebie sztangę turbiny. Kiedy po odpaleniu silnika sztanga podniesie się, a chwilę potem opadnie - spowoduje to, że łopatki utworzą zbyt duży kąt otwarcia, co spowoduje wspomnianą turbodziurę. Również skoki sztangi turbiny, mogą wskazywać na uszkodzony siłownik. Jej ruchy powinny być płynne.

Występowanie przeładowania turbosprężarki (tzw. notlauf) może być spowodowany niesprawnym działaniem gruszki turbiny, ale także niesprawnym elektrozaworem lub wyeksploatowanymi przewodami podciśnienia.

Jeśli podejrzewasz awarię turbosprężarki, która może być spowodowana niesprawną gruszką lub zaworem N75, radzimy natychmiastową naprawę turbo. W przeciwnym wypadku może dojść go poważniejszych uszkodzeń, np. koło kompresji może się rozerwać, a jego fragmenty po przedostaniu się do silnika samochodu mogą go poważnie uszkodzić.


Co łączy gruszkę turbiny ze zmienną geometrią łopatek?

Zastosowanie technologii VNT umożliwiło zneutralizowanie występowania zjawiska turbodziury. Na prawidłowe działanie łopatek zmiennej geometrii ma w dużej mierze wpływ bezawaryjna praca gruszki turbiny.

Łopatki zmiennej technologii turbiny sterowane są gruszką turbiny, a dokładniej jej sztangą. Podczas jazdy na niskich obrotach łopatki formują niewielki kąt rozwarcia, który umożliwia spalinom przepływ, jednocześnie niwelując turbodziurę. Kiedy silnik zaczyna pracować na wysokich obrotach, łopatki tworzą większy kąt, który możliwa przepływ większej ilości spalin.

Brak przeprowadzonej kalibracji turbosprężarki lub nieprawidłowa regulacja sztangi turbiny również ma wpływ na prawidłową pracę zmiennej geometrii łopatek.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Olej w rurze wydechowej i siwy dym 02 lutego 2021

Olej w rurze wydechowej i siwy dym

Czy wiesz, że olej w rurze wydechowej i siwy dym, którego występowanie narasta...

Turbo padło po regeneracji – co może być tego powodem? 21 października 2021

Turbo padło po regeneracji – co może być tego powodem?

Główną przyczyną, która spowodowała, że turbo padło zaraz po procesie regeneracji...

Turbosprężarka 54399700072 22 marca 2021

Turbosprężarka 54399700072

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54399700072...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO