Turbosprężarka 727210-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 727210-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
● protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
● 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
● przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 727210-1 dostępna jest również pod numerem: 172010G010.
Pasuje do pojazdów:
● Toyota Avensis D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Moc: 115 KM
● Toyota Corolla D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Moc: 110 KM
Turbina 7272101 | Dziurawa gruszka
Jednym z objawów awarii zaworu podciśnienie turbosprężarki jest występowanie turbodziury, czego przyczyną może być dziurawa gruszka turbiny. Uszkodzony siłownik, w tym przypadku dziurawy powoduje, że turbosprężarka nie otrzymuje odpowiedniego ciśnienia doładowania przez co samochód nie posiada wystarczającej mocy.
Innym objawem sugerującym to, że gruszka nie trzyma podciśnienia, jest szarpanie samochodu na 2 - 3 biegu oraz samoczynnie opadająca sztanga turbiny po zassaniu powietrza. Sprawnie działający siłownik turbiny po uruchomieniu silnika samochodu powinien zassać do siebie sztangę turbiny. Kiedy po odpaleniu silnika sztanga podniesie się, a chwilę potem opadnie - spowoduje to, że łopatki utworzą zbyt duży kąt otwarcia, co spowoduje wspomnianą turbodziurę. Również skoki sztangi turbiny, mogą wskazywać na uszkodzony siłownik. Jej ruchy powinny być płynne.
Występowanie przeładowania turbosprężarki (tzw. notlauf) może być spowodowany niesprawnym działaniem gruszki turbiny, ale także niesprawnym elektrozaworem lub wyeksploatowanymi przewodami podciśnienia.
Jeśli podejrzewasz awarię turbosprężarki, która może być spowodowana niesprawną gruszką lub zaworem N75, radzimy natychmiastową naprawę turbo. W przeciwnym wypadku może dojść go poważniejszych uszkodzeń, np. koło kompresji może się rozerwać, a jego fragmenty po przedostaniu się do silnika samochodu mogą go poważnie uszkodzić.
Co łączy gruszkę turbiny ze zmienną geometrią łopatek?
Zastosowanie technologii VNT umożliwiło zneutralizowanie występowania zjawiska turbodziury. Na prawidłowe działanie łopatek zmiennej geometrii ma w dużej mierze wpływ bezawaryjna praca gruszki turbiny.
Łopatki zmiennej technologii turbiny sterowane są gruszką turbiny, a dokładniej jej sztangą. Podczas jazdy na niskich obrotach łopatki formują niewielki kąt rozwarcia, który umożliwia spalinom przepływ, jednocześnie niwelując turbodziurę. Kiedy silnik zaczyna pracować na wysokich obrotach, łopatki tworzą większy kąt, który możliwa przepływ większej ilości spalin.
Brak przeprowadzonej kalibracji turbosprężarki lub nieprawidłowa regulacja sztangi turbiny również ma wpływ na prawidłową pracę zmiennej geometrii łopatek.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli gruszka (lub "tłoczek" lub "piston") turbosprężarki Toyota Avensis D-4D oznaczonej numerem 727210-1 jest dziurawa, oznacza to, że turbosprężarka jest uszkodzona i konieczna jest jej naprawa lub wymiana. Gruszka jest ważnym elementem turbosprężarki, która odpowiada za kontrolowanie ilości powietrza dostarczanego do silnika. Dziura w gruszce oznacza, że powietrze nie jest prawidłowo kontrolowane, co może prowadzić do niestabilnej pracy silnika i spadku mocy. Aby naprawić uszkodzoną turbosprężarkę, należy skontaktować się z specjalistą w regeneracji turbosprężarek, który zdiagnozuje uszkodzenie i zaleci odpowiednie działanie. W niektórych przypadkach może być konieczna wymiana całej turbosprężarki, co jest kosztowne.