
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 725864-1 firmy Garrett
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 725864-1 dostępna jest również pod numerem 14411AU600.
Pasuje do samochodu Nissan Primera 2.2 Di z silnikiem: YD1 126KM.
Turbina 725864-1 | Uszkodzona turbina - objawy

Do awarii turbosprężarki dochodzi najczęściej z dwóch powodów:
1. Nieprawidłowe użytkowanie samochodu z turbodoładowaniem:
Niestosowanie się do standardowych wytycznych związanych z eksploatacją turbosprężarki wiąże się z jej uszkodzeniem, co przekłada się na dodatkowe wydatki. Jak zatem eksploatować auto z turbosprężarką? Pierwsze to odpalanie, uzyskiwanie wysokich obrotów tuż po odpaleniu silnika, czyli kiedy jest on tak naprawdę jeszcze zimny, a olej nie dotarł we wszystkie miejsca, co oznacza brak dostatecznego smarowania. Najczęstsze przyczyny uszkodzenia turbiny w dieslu takie jak np. zatarta turbina związane są właśnie z brakiem smarowania, dlatego też systematycznie należy sprawdzać poziom oleju. Po drugie, kiedy silnik jest obciążony – najczęściej po dynamicznej jeździe, należy zadbać o odpowiednie schłodzenie turbiny – nie należy gasić silnika zaraz po zakończonej podróży.
Nie tylko jakość oleju jest ważna, dotyczy to również filtrów oraz paliwa. Na tym nie warto oszczędzać, ponieważ prędzej czy później to się na nas zemści.
2. Uszkodzenia mechaniczne.
Do mechanicznych uszkodzeń turbosprężarki zaliczyć można przedostawanie się brudu do turbosprężarki przez wysłużony lub gorszej jakość filtr powietrza. Nawet najmniejsza drobinka wielkości ziarenka piasku może wyrządzić szkody w układzie turbodoładowania. Stan silnika również ma wpływ na turbosprężarkę. Uszkodzony w ten sposób może zostać wirnik, a nawet koło kompresji.
Podpowiadamy, jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna
Pierwszym sposobem jest podłączenie samochodu pod tester diagnostyczny, umożliwi to odczyt błędów zapisanych w pamięci ECU. Druga metoda to demontaż turbosprężarki oraz jej dokładna weryfikacja.
Jeśli nie dysponujesz wspomnianym urządzeniem i nie posiadasz dostatecznej wiedzy na temat budowy i działania turbosprężarki, zachęcamy do wizyty w naszym serwisie. Nasi wyspecjalizowani pracownicy poradzą sobie z tym.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze