Turbosprężarka 725864-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 725864-1 firmy Garrett
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 725864-1 dostępna jest również pod numerem 14411AU600.
Pasuje do samochodu Nissan Primera 2.2 Di z silnikiem: YD1 126KM.
Turbina 725864-1 | Uszkodzona turbina - objawy
Do awarii turbosprężarki dochodzi najczęściej z dwóch powodów:
1. Nieprawidłowe użytkowanie samochodu z turbodoładowaniem:
Niestosowanie się do standardowych wytycznych związanych z eksploatacją turbosprężarki wiąże się z jej uszkodzeniem, co przekłada się na dodatkowe wydatki. Jak zatem eksploatować auto z turbosprężarką? Pierwsze to odpalanie, uzyskiwanie wysokich obrotów tuż po odpaleniu silnika, czyli kiedy jest on tak naprawdę jeszcze zimny, a olej nie dotarł we wszystkie miejsca, co oznacza brak dostatecznego smarowania. Najczęstsze przyczyny uszkodzenia turbiny w dieslu takie jak np. zatarta turbina związane są właśnie z brakiem smarowania, dlatego też systematycznie należy sprawdzać poziom oleju. Po drugie, kiedy silnik jest obciążony – najczęściej po dynamicznej jeździe, należy zadbać o odpowiednie schłodzenie turbiny – nie należy gasić silnika zaraz po zakończonej podróży.
Nie tylko jakość oleju jest ważna, dotyczy to również filtrów oraz paliwa. Na tym nie warto oszczędzać, ponieważ prędzej czy później to się na nas zemści.
2. Uszkodzenia mechaniczne.
Do mechanicznych uszkodzeń turbosprężarki zaliczyć można przedostawanie się brudu do turbosprężarki przez wysłużony lub gorszej jakość filtr powietrza. Nawet najmniejsza drobinka wielkości ziarenka piasku może wyrządzić szkody w układzie turbodoładowania. Stan silnika również ma wpływ na turbosprężarkę. Uszkodzony w ten sposób może zostać wirnik, a nawet koło kompresji.
Podpowiadamy, jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna
Pierwszym sposobem jest podłączenie samochodu pod tester diagnostyczny, umożliwi to odczyt błędów zapisanych w pamięci ECU. Druga metoda to demontaż turbosprężarki oraz jej dokładna weryfikacja.
Jeśli nie dysponujesz wspomnianym urządzeniem i nie posiadasz dostatecznej wiedzy na temat budowy i działania turbosprężarki, zachęcamy do wizyty w naszym serwisie. Nasi wyspecjalizowani pracownicy poradzą sobie z tym.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Uszkodzenie turbosprężarki w samochodzie Nissan Primera 2.2 Di może objawiać się następująco: brak lub ograniczony przyrost mocy silnika, dymienie na niebiesko lub biało podczas przyspieszania, wzrost poziomu emisji spalin, dziwne dźwięki pod maską podczas przyspieszania, wzrost zużycia paliwa. W przypadku zauważenia powyższych objawów, zalecam skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie w stanie dokładnie zdiagnozować problem i w razie potrzeby wymienić uszkodzoną turbosprężarkę.