Localizations image

Turbosprężarka 723341-12

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 723341-12

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Pracownia regeneracji turbosprężarek

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 723341-12 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 723341-12 dostępna jest również pod numerem 0375K3.

Pasuje do pojazdów:

Citroen C 6 2.7 HDi FAP
Silnik: DT17TED4
Moc: 204 KM

Peugeot 407 2.7 V6 HDi FAP
Silnik: DT17TED4
Moc: 204 KM

Peugeot 607 2.7 V6 HDi FAP
Silnik: DT17TED4
Moc: 204 KM

Turbina 723341-12 - przeładowanie turbosprężarki

Przeładowanie turbiny spowodowane jest występowaniem zbyt dużego ciśnienia, czego przyczyną może być uszkodzony zawór N75 oraz awaria siłownika podciśnieniowego tzw. gruszki turbiny. Nie zawsze jednak przeładowanie turbosprężarki może być spowodowane wspomnianymi awariami. Zdarzyć się może, że w nowo zakupionej turbosprężarce również może występować przeładowanie, którego przyczyną jest nieprawidłowa regulacja zmiennej geometrii turbiny już w fazie produkcyjnej. Natomiast występowanie przeładowania turbiny po regeneracji najczęściej oznacza niedokładnie przeprowadzoną regenerację, czyli pominięty etap regulacji turbo.

Bez względu na to, co spowodowało przeładowanie turbo, problem ten powinien być jak najszybciej zlikwidowany, ponieważ jazda z niesprawnym turbo spowodować może awarię pozostałych części samochodowych.

Turbina 723341-12 - przeładowanie turbosprężarki

Co zrobić, gdy turbosprężarka przeładowuje?

Najlepszą metodą na to, jak naprawić przeładowanie turbiny, jest oddanie turbosprężarki do ponownej regulacji. W naszym serwisie przeprowadzamy również diagnostykę turbosprężarek, jak i kompleksową regenerację. Ceny usług dostępne są na naszej stronie internetowej.

Komentarze

Zbyszek 2023-01-19 14:13:42

Przeładowanie turbosprężarki oznacza, że ciśnienie w układzie doładowania jest zbyt wysokie. Może to być spowodowane kilkoma różnymi czynnikami, takimi jak: uszkodzony zawór regulacji ciśnienia (w tym przypadku turbosprężarka nr 723341-12 Citroen C 6 2.7 HDi FAP), nieszczelność w układzie dolotowym lub wydechowym, zatkany filtr powietrza, usterka w systemie kontroli, emisji spalin oraz zużyty lub uszkodzony czujnik ciśnienia. W celu usunięcia przyczyny przeładowania należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie w stanie przeprowadzić odpowiednie diagnozy i naprawy.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO