Turbosprężarka 723167-4
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 723167-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 723167-4 dostępna jest również pod numerem 3847392.
Pasuje do pojazdów:
- Volvo-Penta Schiff 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM F
- Volvo-PKW S60 I 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
- Volvo-PKW S60 I 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 130 KM
- Volvo-PKW S80 I 2.4 D5
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
- Volvo-PKW V70 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
- Volvo-PKW XC90 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
Turbina 723167-4 - czyszczenie turbo z technologią VNT
Regenerację turbosprężarki ze zmienną geometrią należy rozpocząć od dokładnego wyczyszczenia korpusu turbosprężarki, jak i jej poszczególnych komponentów. Jest to ważne, ponieważ pozwala na określenie dokładnego stanu samej turbosprężarki, a także umożliwia łatwą wymianę uszkodzonych elementów. Najbardziej zadowalający efekt czyszczenia geometrii turbiny uzyskać można, przeprowadzając go na zdemontowanym turbo z samochodu, z kolei czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania, a co za tym idzie bez jej demontażu, nie przyniesie oczekiwanych efektów, ponieważ nagromadzone zanieczyszczenia wymieszane z nagarem są ciężkie do usunięcia.
Jeżeli chcesz przeprowadzić czyszczenie zmiennej geometrii w swojej turbosprężarce, zadzwoń do nas, cenę oraz inne oferowane przez nas usługi znajdziesz w zakładce cennik.
Turbina ze zmienną geometrią czy bez – co wybrać?
Turbosprężarki z technologia VNT niemalże wyparły z rynku turbo ze stałą geometrią – oczywiście może je jeszcze spotkać w starszych silnikach, jednakże w większości samochodów wyposażonych w turbodoładowanie występuje turbo ze zmienną geometrią. Plusem posiadania turbo wyposażonego w kierownice spalin jest to, iż zjawisko turbodziury jest niemalże nieodczuwalne, dodatkowo taka turbosprężarka jest bardziej wydajna.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czyszczenie turbosprężarki z technologią VNT (Variable Nozzle Turbine) oznacza usunięcie zanieczyszczeń i osadów z przepływającego powietrza oraz z ruchomych elementów turbosprężarki. Czyszczenie turbo z technologią VNT jest ważne, ponieważ zanieczyszczenia i osady mogą prowadzić do obniżenia wydajności silnika, a także do przyspieszenia zużycia elementów turbosprężarki. Czyszczenie turbosprężarki 723167-4 Volvo-Penta Schiff 2.4 D z technologią VNT jest najlepiej przeprowadzić przez specjalistę.