Turbosprężarka 723167-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 723167-4 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 723167-4 dostępna jest również pod numerem 3847392.
Pasuje do pojazdów:
- Volvo-Penta Schiff 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM F
- Volvo-PKW S60 I 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
- Volvo-PKW S60 I 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 130 KM
- Volvo-PKW S80 I 2.4 D5
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
- Volvo-PKW V70 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
- Volvo-PKW XC90 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM
Turbina 723167-4 - czyszczenie turbo z technologią VNT

Regenerację turbosprężarki ze zmienną geometrią należy rozpocząć od dokładnego wyczyszczenia korpusu turbosprężarki, jak i jej poszczególnych komponentów. Jest to ważne, ponieważ pozwala na określenie dokładnego stanu samej turbosprężarki, a także umożliwia łatwą wymianę uszkodzonych elementów. Najbardziej zadowalający efekt czyszczenia geometrii turbiny uzyskać można, przeprowadzając go na zdemontowanym turbo z samochodu, z kolei czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania, a co za tym idzie bez jej demontażu, nie przyniesie oczekiwanych efektów, ponieważ nagromadzone zanieczyszczenia wymieszane z nagarem są ciężkie do usunięcia.
Jeżeli chcesz przeprowadzić czyszczenie zmiennej geometrii w swojej turbosprężarce, zadzwoń do nas, cenę oraz inne oferowane przez nas usługi znajdziesz w zakładce cennik.
Turbina ze zmienną geometrią czy bez – co wybrać?
Turbosprężarki z technologia VNT niemalże wyparły z rynku turbo ze stałą geometrią – oczywiście może je jeszcze spotkać w starszych silnikach, jednakże w większości samochodów wyposażonych w turbodoładowanie występuje turbo ze zmienną geometrią. Plusem posiadania turbo wyposażonego w kierownice spalin jest to, iż zjawisko turbodziury jest niemalże nieodczuwalne, dodatkowo taka turbosprężarka jest bardziej wydajna.
Dodaj komentarz
