Localizations image

Turbosprężarka 723167-4

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 723167-4 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 723167-4
Turbosprężarka 723167-4

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 723167-4 dostępna jest również pod numerem 3847392.

Pasuje do pojazdów:

- Volvo-Penta Schiff 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM F

- Volvo-PKW S60 I 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM

- Volvo-PKW S60 I 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 130 KM

- Volvo-PKW S80 I 2.4 D5
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM

- Volvo-PKW V70 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM

- Volvo-PKW XC90 2.4 D
Silnik: D5244T
Moc: 163 KM


Turbina 723167-4 - czyszczenie turbo z technologią VNT
  

Turbina  723167-4 | Czyszczenie turbo z technologią VNT
Turbina 723167-4 | Czyszczenie turbo z technologią VNT


Regenerację turbosprężarki ze zmienną geometrią należy rozpocząć od dokładnego wyczyszczenia korpusu turbosprężarki, jak i jej poszczególnych komponentów. Jest to ważne, ponieważ pozwala na określenie dokładnego stanu samej turbosprężarki, a także umożliwia łatwą wymianę uszkodzonych elementów. Najbardziej zadowalający efekt czyszczenia geometrii turbiny uzyskać można, przeprowadzając go na zdemontowanym turbo z samochodu, z kolei czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania, a co za tym idzie bez jej demontażu, nie przyniesie oczekiwanych efektów, ponieważ nagromadzone zanieczyszczenia wymieszane z nagarem są ciężkie do usunięcia.

Jeżeli chcesz przeprowadzić czyszczenie zmiennej geometrii w swojej turbosprężarce, zadzwoń do nas, cenę oraz inne oferowane przez nas usługi znajdziesz w zakładce cennik.


Turbina ze zmienną geometrią czy bez – co wybrać?

Turbosprężarki z technologia VNT niemalże wyparły z rynku turbo ze stałą geometrią – oczywiście może je jeszcze spotkać w starszych silnikach, jednakże w większości samochodów wyposażonych w turbodoładowanie występuje turbo ze zmienną geometrią. Plusem posiadania turbo wyposażonego w kierownice spalin jest to, iż zjawisko turbodziury jest niemalże nieodczuwalne, dodatkowo taka turbosprężarka jest bardziej wydajna.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Poturbowana turbosprężarka – objawy 22 października 2020

Poturbowana turbosprężarka – objawy

Tytuł artykułu jest nieco przewrotny, wskazuje jednak na istotną awarię, jaką...

Turbo Mielec 02 października 2018

Turbo Mielec

1. TURBO MIELEC | Specjalizacja – części Melett – Naprawa Wysyłkowa TurbosprężarekMielec...

Czy regeneracja turbiny ma sens? 23 listopada 2020

Czy regeneracja turbiny ma sens?

Twój samochód z turbodoładowanym silnikiem Diesla stracił moc, zaczął wyć...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO