Localizations image

Turbosprężarka 722687-1

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 722687-1 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 722687-1
Turbosprężarka 722687-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.    

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 722687-1 dostępna jest również pod numerami:

- 4334670014,
- 7226875001S.

Pasuje do pojazdów:

Nissan Terrano II 2.7 Di
Silnik: TD27Ti
Pojemnosc: 2700 ccm
Moc: 118 KM
Rok produkcji: od 01.2001


Turbina 7226871 - prawidłowa praca sztangi turbiny
 

Turbina 7226871 | Prawidłowa praca sztangi turbiny
Turbina 7226871 | Prawidłowa praca sztangi turbiny

Jednym z warunków prawidłowej pracy turbosprężarki ze zmienną geometrią turbiny jest szczelność zarówno przewodów układu turbodoładowania, jak i siłownik gruszki turbiny. Gruszka, a dokładniej jej cięgno odpowiada za sterowanie kierownicami spalin, regulując ich prawidłowy kąt rozwarcia, umożliwiający spalinom swobodny przepływ. O tym, że została uszkodzona gruszka turbiny - objawy informujące o tym to najczęściej spadek mocy samochodu – występowanie turbodziury, auto będzie miało również problem z podjazdem pod górę. Także źle ustawiona sztanga turbiny będzie wykazywała symptomy podobne do uszkodzenia turbosprężarki.


Regulacja cięgna turbiny, czyli co daje skrócenie sztangi turbiny?

Kalibracja turbo po jego regeneracji polega na stosownym wydłużeniu oraz skróceniu sztangi turbiny. Zbyt duże wydłużenie cięgna spowoduje, że turbo będzie później wstawało, z kolei prawidłowe skrócenie sztangi wpłynie na szybsze ciśnienie doładowania. Regulację sztangi najlepiej zlecić sprawdzonemu oraz doświadczonemu serwisowi, jazda z niesprawnym turbo przyczyni się do awarii pozostałych elementów samochodu.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Sprzedaż Turbosprężarek – Gdzie kupić aby nie stracić 02 października 2018

Sprzedaż Turbosprężarek – Gdzie kupić aby nie stracić

1. Proces regeneracji Turbosprężarki i rynek wtórny turbinUkład doładowujący...

Turbosprężarka 717858-2 11 maja 2021

Turbosprężarka 717858-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717858-2...

Turbosprężarka 54399700070 05 maja 2021

Turbosprężarka 54399700070

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54399700070...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO