Turbosprężarka 722687-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 722687-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 722687-1 dostępna jest również pod numerami:
- 4334670014,
- 7226875001S.
Pasuje do pojazdów:
Nissan Terrano II 2.7 Di
Silnik: TD27Ti
Pojemność: 2700 ccm
Moc: 118 KM
Rok produkcji: od 01.2001
Turbina 7226871 - prawidłowa praca sztangi turbiny
Jednym z warunków prawidłowej pracy turbosprężarki ze zmienną geometrią turbiny jest szczelność zarówno przewodów układu turbodoładowania, jak i siłownik gruszki turbiny. Gruszka, a dokładniej jej cięgno odpowiada za sterowanie kierownicami spalin, regulując ich prawidłowy kąt rozwarcia, umożliwiający spalinom swobodny przepływ. O tym, że została uszkodzona gruszka turbiny - objawy informujące o tym to najczęściej spadek mocy samochodu – występowanie turbodziury, auto będzie miało również problem z podjazdem pod górę. Także źle ustawiona sztanga turbiny będzie wykazywała symptomy podobne do uszkodzenia turbosprężarki.
Regulacja cięgna turbiny, czyli co daje skrócenie sztangi turbiny?
Kalibracja turbo po jego regeneracji polega na stosownym wydłużeniu oraz skróceniu sztangi turbiny. Zbyt duże wydłużenie cięgna spowoduje, że turbo będzie później wstawało, z kolei prawidłowe skrócenie sztangi wpłynie na szybsze ciśnienie doładowania. Regulację sztangi najlepiej zlecić sprawdzonemu oraz doświadczonemu serwisowi, jazda z niesprawnym turbo przyczyni się do awarii pozostałych elementów samochodu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Prawidłowa praca sztangi turbiny w turbosprężarce 722687-1 stosowanej w Nissanie Terrano II 2.7 Di polega na płynnym ruchu sztangi w obu kierunkach, bez żadnych oporów lub trudności. W normalnych warunkach pracy, sztanga powinna poruszać się swobodnie i płynnie, a jej pozycja powinna odpowiadać aktualnemu ciśnieniu doładowania. Jeśli sztanga nie porusza się płynnie, lub jest opór przy ruchu, może to oznaczać kilka problemów, takich jak zabrudzenie lub zużycie łożysk, uszkodzenie samej sztangi lub uszkodzenie wałka kompresji. W przypadku wykrycia problemów związanych z pracą sztangi, należy skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w silnikach diesla, który może przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę. W razie potrzeby, konieczna może być naprawa lub wymiana turbosprężarki.
Jest to ważne, aby natychmiast rozwiązać problem, ponieważ problemy z pracą sztangi mogą prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów układu dolotowego.