
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 722687-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 722687-1 dostępna jest również pod numerami:
- 4334670014,
- 7226875001S.
Pasuje do pojazdów:
Nissan Terrano II 2.7 Di
Silnik: TD27Ti
Pojemność: 2700 ccm
Moc: 118 KM
Rok produkcji: od 01.2001
Turbina 7226871 - prawidłowa praca sztangi turbiny
Jednym z warunków prawidłowej pracy turbosprężarki ze zmienną geometrią turbiny jest szczelność zarówno przewodów układu turbodoładowania, jak i siłownik gruszki turbiny. Gruszka, a dokładniej jej cięgno odpowiada za sterowanie kierownicami spalin, regulując ich prawidłowy kąt rozwarcia, umożliwiający spalinom swobodny przepływ. O tym, że została uszkodzona gruszka turbiny - objawy informujące o tym to najczęściej spadek mocy samochodu – występowanie turbodziury, auto będzie miało również problem z podjazdem pod górę. Także źle ustawiona sztanga turbiny będzie wykazywała symptomy podobne do uszkodzenia turbosprężarki.
Regulacja cięgna turbiny, czyli co daje skrócenie sztangi turbiny?

Kalibracja turbo po jego regeneracji polega na stosownym wydłużeniu oraz skróceniu sztangi turbiny. Zbyt duże wydłużenie cięgna spowoduje, że turbo będzie później wstawało, z kolei prawidłowe skrócenie sztangi wpłynie na szybsze ciśnienie doładowania. Regulację sztangi najlepiej zlecić sprawdzonemu oraz doświadczonemu serwisowi, jazda z niesprawnym turbo przyczyni się do awarii pozostałych elementów samochodu.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze