Turbosprężarka 720244-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 720244-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 720244-1 dostępna jest również pod numerem 8200459493.
Pasuje do pojazdów:
- Nissan Interstar 2.2 dCi
Silnik: G9T 720
Moc: 90 KM
- Opel Movano A 2.2 DTI
Silnik: G9T 720
Moc: 90 KM
- Renault Master II 2.2 dCi
Silnik: G9T 720
Moc: 90 KM
- Renault Trafic II 2.2 dCi
Silnik: G9T 720
Moc: 90 KM
Turbina 720244-1 - gruszka turbiny
Gruszka turbiny odpowiada sterowanie kierownicami spalin turbosprężarki – otwiera je i zamyka w zależności od potrzeby. Dlatego też ważna jest precyzyjna regulacja sztangi turbiny, która polega na poprawnym wydłużeniu, jak i skróceniu sztangi turbiny. Za bardzo skrócona sztanga będzie powodowała występowanie za wysokiego ciśnienia, to doprowadzi do tego, że turbo będzie przepompowywało, natomiast zbytnio wydłużona sztanga spowoduje wolniejsze wstawanie turbosprężarki.
Po przeprowadzonej regulacji źle ustawiona gruszka turbiny objawy będzie przejawiała w postaci braku wystarczającej mocy samochodu – poszerzone zjawisko turbodziury.
Samodzielna wymiana gruszki turbiny – czy to możliwe?
Ulokowanie turbosprężarki w trudno dostępnym miejscu zdecydowanie utrudnia jakąkolwiek jej naprawę, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest jej demontaż. Jeśli dysponujesz odpowiednią wiedzą, możesz przeprowadzić samodzielną wymianę gruszki turbiny, a następnie metodą prób i błędów przeprowadzić jej regulację, która może pochłonąć sporo czasu nim osiągniesz oczekiwany rezultat. Oddając turbosprężarkę do nas, masz pewność, że kalibracja zostanie przeprowadzona na specjalistycznej maszynie, która umożliwia uzyskanie jak najlepszych parametrów regulacji, a co ważniejsze, zaoszczędzisz swój czas.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka 720244-1 w samochodzie Nissan Interstar 2.2 dCi ma problem z gruszką turbiny, może to oznaczać, że jest ona uszkodzona lub zużyta. Gruszka turbiny jest wałkiem, który przekazuje moc z silnika do turbosprężarki, więc jeśli jest ona uszkodzona, turbosprężarka nie będzie działać prawidłowo. Przyczyny uszkodzenia gruszki mogą być różne, mogą to być na przykład: nadmierne zużycie, brak odpowiedniej smarowania, nieprawidłowa praca silnika, a także niedrożność układu chłodzenia. Aby dokładnie określić przyczynę problemu i naprawić go, należy skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek.