Turbosprężarka 717858-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717858-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717858-3 dostępna jest również pod numerem 038145702G.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A4 1.9 TDI (B6)
Silnik: AVF / AWX
Moc: 130 KM
- Audi A4 2.0 TDI (B7)
Silnik: BPW
Moc: 140 KM
- Audi A6 1.9 TDI (C5)
Silnik: AVF / AWX
Moc: 130 KM
- Skoda Superb I 1.9 TDI
Silnik: AVF / AWX
Moc: 130 KM
- Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AVF AWX
Moc: 130 KM
- Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
Silnik: BGW
Moc: 136 KM
Turbina 717858-3 - do czego służy gruszka turbiny?
Zadaniem gruszki turbiny jest sterowanie łopatkami zmiennej geometrii VNT. Gruszka składa się z siłownika oraz sztangi turbiny, jeżeli chodzi o jej prawidłową pracę, to ruchy sztangi powinny być płynne. Z kolei natomiast jeśli po regeneracji została źle ustawiona gruszka turbiny lub regulacja nie została w ogóle przeprowadzona, objawy tego będą niemalże takie same, jak w przypadku uszkodzenia gruszki.
Objawy uszkodzonego zaworu turbiny
Spadek mocy samochodu, który sprawia, że problematyczny jest nawet podjazd pod niewielkie wzniesienie, wskazywać może na to, że został uszkodzony zawór turbiny. Objawy te powinny wymusić na kierowcy jak najszybszą reakcję, ponieważ jazda niesprawnym samochodem powodować może zagrożenie na drodze, a niesprawne turbo spowodować może awarię innych elementów samochodu.
Regeneracje turbosprężarki warto zlecić serwisowi, który oprócz starannie przeprowadzonej regeneracji zadba również o kalibrację turbiny. Pracujemy wyłącznie na oryginalnych częściach znanych światowych producentów. Dostępne usługi oraz ich ceny znajdziesz w zakładce cennik.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Gruszka turbosprężarki (ang. actuator) jest to element, który odpowiada za regulację ciśnienia doładowania w turbosprężarce. Jest on zwykle zamontowany na końcu wałka napędowego turbosprężarki i składa się z silnika elektrycznego oraz przekładni mechanicznej. Silnik elektryczny przekręca wałek, który z kolei przesuwa kolanko regulacyjne, które dostosowuje ciśnienie doładowania. Dzięki temu gruszka turbosprężarki pozwala na dostosowanie ciśnienia doładowania do aktualnych warunków jazdy i wymagań silnika, co przyczynia się do optymalizacji pracy silnika, zwiększenia mocy i efektywności paliwowej oraz zmniejszenia emisji szkodliwych substancji.