Turbosprężarka 717858-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Normalne jest występowanie luzów w turbinie pod warunkiem, że ich zakres mieści się pomiędzy od 0,5 mm do 1,00 mm - brak jakichkolwiek luzów spowodować może zatarcie jednostki napędowej. Jeżeli podczas weryfikacji turbosprężarki wyczuwasz luz wzdłużny, dodatkowo towarzyszy temu również wyciek oleju, oznaczać to może, że turbo należy poddać regeneracji, gdy takie rodzaj luzu nie powinien występować.
W naszym serwie naprawa i regeneracja turbosprężarek przeprowadzana jest specjalnie przygotowanej do tego pracowni przez doświadczonych pracowników, co więcej pracujemy wyłącznie na oryginalnych częściach zmiennych znanych producentów. Informacje na temat cen dostępne są telefonicznie.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717858-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717858-2 dostępna jest również pod numerem 038145702G.
Pasuje do pojazdów:
Typ auta |
Silnik |
Moc (KM) |
Audi A4 1.9 TDI (B6) |
AVF / AWX |
130 |
Audi A4 2.0 TDI (B7) |
BPW |
140 |
Audi A6 1.9 TDI (C5) |
AVF / AWX |
130 |
Skoda Superb I 1.9 TDI |
AVF / AWX |
130 |
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI |
AVF AWX |
130 |
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI |
BGW |
136 |
Turbina 717858-2 - luzy w turbosprężarce
Rozszczelnienie turbiny - objawy
Objawy towarzyszące awarii, jaką jest rozszczelnienie turbiny, to najczęściej głośna praca turbosprężarki, a także kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej. Również obecność oleju w układzie dolotowym, jak i wydechowym wskazywać może na wspomnianą awarię.
W takiej sytuacji należy jak najszybciej udać się do warsztatu w celu jej naprawy, ponieważ jazda z uszkodzoną turbiną spowodować może poważną awarię jednostki napędowej.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Luzy w turbosprężarce 717858-2 w Audi A4 1.9 TDI (B6) mogą oznaczać, że łożyska w turbosprężarce są zużyte lub uszkodzone. Łożyska odpowiadają za płynne i ciche działanie turbosprężarki, więc ich zużycie lub uszkodzenie może prowadzić do hałasu, wibracji i spadku mocy silnika. Innym powodem luzów w turbosprężarce może być zatkanie układu dolotowego lub wydechowego, co utrudnia przepływ powietrza przez turbosprężarkę i może prowadzić do uszkodzenia wałka napędowego. Aby potwierdzić przyczynę luzów w turbosprężarce, należy skonsultować się z mechanikiem, który może przeprowadzić dokładną diagnozę i zalecić odpowiednie działanie. W przypadku zużytych lub uszkodzonych łożysk, konieczna jest wymiana turbosprężarki, natomiast w przypadku zatkanego układu dolotowego lub wydechowego konieczne będzie oczyszczenie tego układu. Warto pamiętać, że luzy w turbosprężarce mogą oznaczać początek poważniejszych problemów, dlatego ważne jest, aby podejrzane objawy były szybko zdiagnozowane i naprawione.