Localizations image

Turbosprężarka 717858-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717858-2 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

 

Turbosprężarka 717858-2
Turbosprężarka 717858-2

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:


- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 717858-2 dostępna jest również pod numerem 038145702G.

Pasuje do pojazdów:

Typ auta

Silnik

Moc (KM)

Audi A4 1.9 TDI (B6)

AVF / AWX

130

Audi A4 2.0 TDI (B7)

BPW

140

Audi A6 1.9 TDI (C5)

AVF / AWX

130

Skoda Superb I 1.9 TDI

AVF / AWX

130

Volkswagen Passat B5 1.9 TDI

AVF AWX

130

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI

BGW

136


Turbina 717858-2 - luzy w turbosprężarce
  

Turbina  717858-2   Luzy w turbosprężarce
Turbina 717858-2 Luzy w turbosprężarce

Normalne jest występowanie luzów w turbinie pod warunkiem, że ich zakres mieści się pomiędzy od 0,5 mm do 1,00 mm - brak jakichkolwiek luzów spowodować może zatarcie jednostki napędowej. Jeżeli podczas weryfikacji turbosprężarki wyczuwasz luz wzdłużny, dodatkowo towarzyszy temu również wyciek oleju, oznaczać to może, że turbo należy poddać regeneracji, gdy takie rodzaj luzu nie powinien występować.

W naszym serwie naprawa i regeneracja turbosprężarek przeprowadzana jest specjalnie przygotowanej do tego pracowni przez doświadczonych pracowników, co więcej pracujemy wyłącznie na oryginalnych częściach zmiennych znanych producentów. Informacje na temat cen dostępne są telefonicznie.


Rozszczelnienie turbiny
- objawy

Objawy towarzyszące awarii, jaką jest rozszczelnienie turbiny, to najczęściej głośna praca turbosprężarki, a także kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej. Również obecność oleju w układzie dolotowym, jak i wydechowym wskazywać może na wspomnianą awarię.
W takiej sytuacji należy jak najszybciej udać się do warsztatu w celu jej naprawy, ponieważ jazda z uszkodzoną turbiną spowodować może poważną awarię jednostki napędowej.

Komentarze

Daniel 2023-01-19 13:13:17

Luzy w turbosprężarce 717858-2 w Audi A4 1.9 TDI (B6) mogą oznaczać, że łożyska w turbosprężarce są zużyte lub uszkodzone. Łożyska odpowiadają za płynne i ciche działanie turbosprężarki, więc ich zużycie lub uszkodzenie może prowadzić do hałasu, wibracji i spadku mocy silnika. Innym powodem luzów w turbosprężarce może być zatkanie układu dolotowego lub wydechowego, co utrudnia przepływ powietrza przez turbosprężarkę i może prowadzić do uszkodzenia wałka napędowego. Aby potwierdzić przyczynę luzów w turbosprężarce, należy skonsultować się z mechanikiem, który może przeprowadzić dokładną diagnozę i zalecić odpowiednie działanie. W przypadku zużytych lub uszkodzonych łożysk, konieczna jest wymiana turbosprężarki, natomiast w przypadku zatkanego układu dolotowego lub wydechowego konieczne będzie oczyszczenie tego układu. Warto pamiętać, że luzy w turbosprężarce mogą oznaczać początek poważniejszych problemów, dlatego ważne jest, aby podejrzane objawy były szybko zdiagnozowane i naprawione.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbina Audi A3 – Melett-Warsztat-Serwis 02 października 2018

Turbina Audi A3 – Melett-Warsztat-Serwis

1. Serwis-Warsztat-Melett - Turbina Audi A3Regenerujemy turbosprężarki Audi A3, A...

Turbo timer – co to jest? 24 września 2020

Turbo timer – co to jest?

Dzisiaj zajmiemy się urządzeniem, jakim jest turbo timer. Co to jest, ile kosztuje i...

Ile wytrzymuje turbina w benzynie? 25 listopada 2020

Ile wytrzymuje turbina w benzynie?

Ile wytrzymuje turbina w benzynie i czy jej żywotność jest stosunkowo dłuższa niż ...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO