
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 717662-1 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717662-1 dostępna jest również pod numerami:
- 73501386
Pasuje do pojazdów:
- Alfa-Romeo 166 2.4 JTD
Silnik: M20 2400 JTD 5C 10V - Lancia Thesis 2.4 JTD
Silnik: M20 2400 JTD 5C 10V
Turbina 717662-1 | Wymiana zaworu podciśnienia turbosprężarki

Zawór podciśnienia turbiny, potocznie zwany gruszką turbiny automatycznie ogranicza maksymalne doładowanie silnika. Poruszająca się sztanga gruszki steruje łopatkami zmiennej geometrii. Jeśli natomiast chodzi o prawidłową pracę sztangi turbiny, powinna ona odbywać się płynnie, występowanie skoków oznaczać może: zatarcie technologii VNT lub też zatarcie, jak i również nieszczelność siłownika.
Wymianę gruszki turbiny najlepiej i najwygodniej przeprowadzić na wymontowanej z samochodu turbosprężarce. Nie wolno zapominać również o jej późniejszej kalibracji, które polega na odpowiednim wyregulowaniu sztangi turbiny:
◊ wydłużenie sztangi wcześniej otwiera zawór upustowy, przez co następuje wolniejsze doładowanie,
◊ skracanie sztangi zamyka zawór upustowy, powodując szybsze ciśnienie doładowania.
Objawy świadczące o tym, że została źle ustawiona gruszka turbiny:
◊ efekt turbodziury,
◊ przeładowanie turbo,
◊ brak odpowiedniego doładowania turbosprężarki.
Tak więc, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z mechaniką samochodową, a sama wymiana gruszki wydaje Ci się prosta, lepiej oddaj swoje turbo w ręce specjalistów. Najlepsze parametry regulacji gruszki uzyskać można na specjalistycznej maszynie, którą posiada nasz serwis.
Domowy test gruszki turbiny | Czy to możliwe?
Prawidłowe działanie gruszki możemy przeprowadzić w domu na dwa sposoby:
1. Za pomocą sprzętu diagnostycznego np. programem VAG-Com
Po starcie programu wyskakuje nam okno, postępujemy według następującej kolejności:
Select ► 01-Engine►Fault Codes-02
Ukaże się nam okno z listą zapamiętanych błędów ich opisy, jak i przyczyny wystąpienia można znaleźć w Internecie. Aby skasować błędy należy wybrać Clear Codes-05. UWAGA! Skasowanie błędu nie zawsze wiąże się z naprawą usterki.
2. Przy użyciu wężyka i strzykawki
Podłączonym do gruszki domowej roboty „zestawem sprawdzającym” zasysamy powietrze i obserwujemy sztangę. Jeśli po zassaniu powietrza cięgno samoczynnie opada, świadczy to o nieszczelności gruszki. W takie sytuacji należy ją wymienić na sprawną.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze