Localizations image

Turbosprężarka 717662-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.25
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Naprawa Turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 717662-1 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 717662-1 dostępna jest również pod numerami:

  • 73501386

Pasuje do pojazdów:

  • Alfa-Romeo 166 2.4 JTD
    Silnik: M20 2400 JTD 5C 10V
  • Lancia Thesis 2.4 JTD
    Silnik: M20 2400 JTD 5C 10V

Turbina 717662-1 | Wymiana zaworu podciśnienia turbosprężarki

Zawór podciśnienia turbiny, potocznie zwany gruszką turbiny automatycznie ogranicza maksymalne doładowanie silnika. Poruszająca się sztanga gruszki steruje łopatkami zmiennej geometrii. Jeśli natomiast chodzi o prawidłową pracę sztangi turbiny, powinna ona odbywać się płynnie, występowanie skoków oznaczać może: zatarcie technologii VNT lub też zatarcie, jak i również nieszczelność siłownika.

Wymianę gruszki turbiny najlepiej i najwygodniej przeprowadzić na wymontowanej z samochodu turbosprężarce. Nie wolno zapominać również o jej późniejszej kalibracji, które polega na odpowiednim wyregulowaniu sztangi turbiny:

◊ wydłużenie sztangi wcześniej otwiera zawór upustowy, przez co następuje wolniejsze doładowanie,
◊ skracanie sztangi zamyka zawór upustowy, powodując szybsze ciśnienie doładowania.

Objawy świadczące o tym, że została źle ustawiona gruszka turbiny:

◊ efekt turbodziury,
◊ przeładowanie turbo,
◊ brak odpowiedniego doładowania turbosprężarki.

Tak więc, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z mechaniką samochodową, a sama wymiana gruszki wydaje Ci się prosta, lepiej oddaj swoje turbo w ręce specjalistów. Najlepsze parametry regulacji gruszki uzyskać można na specjalistycznej maszynie, którą posiada nasz serwis.

Domowy test gruszki turbiny | Czy to możliwe?

Prawidłowe działanie gruszki możemy przeprowadzić w domu na dwa sposoby:

1. Za pomocą sprzętu diagnostycznego np. programem VAG-Com
Po starcie programu wyskakuje nam okno, postępujemy według następującej kolejności:

Select ► 01-Engine►Fault Codes-02

Ukaże się nam okno z listą zapamiętanych błędów ich opisy, jak i przyczyny wystąpienia można znaleźć w Internecie. Aby skasować błędy należy wybrać Clear Codes-05. UWAGA! Skasowanie błędu nie zawsze wiąże się z naprawą usterki.

2. Przy użyciu wężyka i strzykawki
Podłączonym do gruszki domowej roboty „zestawem sprawdzającym” zasysamy powietrze i obserwujemy sztangę. Jeśli po zassaniu powietrza cięgno samoczynnie opada, świadczy to o nieszczelności gruszki. W takie sytuacji należy ją wymienić na sprawną.

Komentarze

Jerzy 2023-01-20 10:41:59

Zawór podciśnienia jest elementem turbosprężarki 717662-1 w samochodzie Alfa-Romeo 166 2.4 JTD, który reguluje ilość podciśnienia używanego do pracy zaworu upustowego. Jeśli zawór podciśnienia jest uszkodzony lub zużyty, może to prowadzić do problemów z ciśnieniem doładowania i awarii turbosprężarki. Wymiana zaworu podciśnienia wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności, więc należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może wymienić zawór podciśnienia. Wymiana zaworu podciśnienia wymaga demontażu i remontu turbosprężarki, więc jest to skomplikowane i kosztowne zadanie, które wymaga specjalistycznych narzędzi i materiałów.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO