Turbosprężarka 717662-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 717662-1 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717662-1 dostępna jest również pod numerami:
- 73501386
Pasuje do pojazdów:
- Alfa-Romeo 166 2.4 JTD
Silnik: M20 2400 JTD 5C 10V - Lancia Thesis 2.4 JTD
Silnik: M20 2400 JTD 5C 10V
Turbina 717662-1 | Wymiana zaworu podciśnienia turbosprężarki
Zawór podciśnienia turbiny, potocznie zwany gruszką turbiny automatycznie ogranicza maksymalne doładowanie silnika. Poruszająca się sztanga gruszki steruje łopatkami zmiennej geometrii. Jeśli natomiast chodzi o prawidłową pracę sztangi turbiny, powinna ona odbywać się płynnie, występowanie skoków oznaczać może: zatarcie technologii VNT lub też zatarcie, jak i również nieszczelność siłownika.
Wymianę gruszki turbiny najlepiej i najwygodniej przeprowadzić na wymontowanej z samochodu turbosprężarce. Nie wolno zapominać również o jej późniejszej kalibracji, które polega na odpowiednim wyregulowaniu sztangi turbiny:
◊ wydłużenie sztangi wcześniej otwiera zawór upustowy, przez co następuje wolniejsze doładowanie,
◊ skracanie sztangi zamyka zawór upustowy, powodując szybsze ciśnienie doładowania.
Objawy świadczące o tym, że została źle ustawiona gruszka turbiny:
◊ efekt turbodziury,
◊ przeładowanie turbo,
◊ brak odpowiedniego doładowania turbosprężarki.
Tak więc, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z mechaniką samochodową, a sama wymiana gruszki wydaje Ci się prosta, lepiej oddaj swoje turbo w ręce specjalistów. Najlepsze parametry regulacji gruszki uzyskać można na specjalistycznej maszynie, którą posiada nasz serwis.
Domowy test gruszki turbiny | Czy to możliwe?
Prawidłowe działanie gruszki możemy przeprowadzić w domu na dwa sposoby:
1. Za pomocą sprzętu diagnostycznego np. programem VAG-Com
Po starcie programu wyskakuje nam okno, postępujemy według następującej kolejności:
Select ► 01-Engine►Fault Codes-02
Ukaże się nam okno z listą zapamiętanych błędów ich opisy, jak i przyczyny wystąpienia można znaleźć w Internecie. Aby skasować błędy należy wybrać Clear Codes-05. UWAGA! Skasowanie błędu nie zawsze wiąże się z naprawą usterki.
2. Przy użyciu wężyka i strzykawki
Podłączonym do gruszki domowej roboty „zestawem sprawdzającym” zasysamy powietrze i obserwujemy sztangę. Jeśli po zassaniu powietrza cięgno samoczynnie opada, świadczy to o nieszczelności gruszki. W takie sytuacji należy ją wymienić na sprawną.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zawór podciśnienia jest elementem turbosprężarki 717662-1 w samochodzie Alfa-Romeo 166 2.4 JTD, który reguluje ilość podciśnienia używanego do pracy zaworu upustowego. Jeśli zawór podciśnienia jest uszkodzony lub zużyty, może to prowadzić do problemów z ciśnieniem doładowania i awarii turbosprężarki. Wymiana zaworu podciśnienia wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności, więc należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może wymienić zawór podciśnienia. Wymiana zaworu podciśnienia wymaga demontażu i remontu turbosprężarki, więc jest to skomplikowane i kosztowne zadanie, które wymaga specjalistycznych narzędzi i materiałów.