Turbosprężarka 717348-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7173482 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717348-2 dostępna jest również pod numerem: 82000466801.
Pasuje do pojazdów:
● Renault Clio II 1.9 dTi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
● Renault Kangoo I 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
● Renault Master II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
● Renault Megane I 1.9 dTi
Silnik: F9Q
Moc: 98 KM
● Renault Trafic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
● Volvo-PKW S40 I 1.9 D
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
● Volvo-PKW V40 1.9 D
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Turbina 7173482 | Jak rozruszać zapieczone łopatki VNT?
Zastosowanie technologii zmiennej geometrii w turbosprężarce pozwoliło na zminimalizowanie pojawiania się turbodziury, a także wpłynęło na wydajność turbo przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Jedną z awarii turbosprężarki z systemem VNT są zacinające się łopatki turbiny – objawy, które świadczą o tym, to najczęściej wspomniana turbodziura. Przyczyną natomiast jest rdza lub osad powstały w wyniku spalonego paliwa, oleju oraz kurzu, który przedostał się przez niesprawny filtr. Zbyt duża ilość nagromadzonego nagaru może również doprowadzić do zablokowania łopatek VNT. Jak w takim przypadku rozruszać kierownice w turbinie?
Samodzielne czyszczenie kierownic turbiny można spróbować przeprowadzić przy pomocy środków czyszczących przeznaczonych do tego typu czynności, np. JETCHEM, jest to preparat do czyszczenia EGR, turbiny w samochodzie diesel. Nagar jest trudny do usunięcia, a taki preparat nie zawsze poradzi sobie z jego usunięciem. Oczywiście można sporadycznie stosować takie środki, aby uniknąć blokady łopatek VNT, jednakże w przypadku kiedy kierownice turbiny zostały zablokowane przez grubą warstwę nagaru, czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania jest trudne. Należy wówczas oddać turbosprężarkę do regeneracji.
Regeneracja turbo nie polega wyłącznie na dokładnym wyczyszczeniu go z nagaru i innych zanieczyszczeń, wymieniane są wówczas wszystkie uszkodzone elementy, a następnie dokładnie wywarzane. Na końcu turbosprężarka jest poddawana regulacji. Jeżeli regeneracja została przeprowadzona z zastosowaniem wszelkich standardów, to jej parametry nie różnią się praktycznie niczym od parametrów turbosprężarki fabrycznie nowej.
Podpowiadamy, dlaczego sztanga turbiny nie rusza się?
Powodem braku ruchu sztangi turbiny mogą być zapieczone łopatki VNT, ale również nieszczelny siłownik. Aby poznać dokładną przyczynę, która sprawia, że nie występują ruchy sztangi turbiny, należy wymontować turbosprężarkę z samochodu. Dopiero po dokładnej weryfikacji będziemy w stanie zlokalizować dokładne źródło awarii.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Aby rozruszać zablokowane łopatki VNT (Variable Nozzle Turbine) w turbosprężarce Renault Clio II 1.9 dTi oznaczonej numerem 717348-2, należy postępować zgodnie z tymi krokami:
Upewnij się, że silnik jest zimny i wyłączony.
Odłącz kable akumulatora.
Zdemontuj osłonę silnika, aby uzyskać dostęp do turbosprężarki.
Zlokalizuj turbosprężarkę i znajdź łopatki VNT.
Użyj specjalistycznego narzędzia lub delikatnie ręcznie próbuj obracać łopatki VNT, próbując je rozruszać.
Jeśli łopatki są bardzo zablokowane, skontaktuj się z mechanikiem, aby sprawdził i naprawił turbosprężarkę. Należy pamiętać, że nie wolno próbować rozruszać łopatek VNT siłą, ponieważ może to prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.