Localizations image

Turbosprężarka 713673-4

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 713673-4 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 713673-4
Turbosprężarka 713673-4

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 713673-4 dostępna jest również pod numerem 03825301SN.

Pasuje do pojazdów:

  • Audi A3 1.9 TDI (8L)
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Ford Galaxy 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Seat Alhambra 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Seat Cordoba 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Seat Leon 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Skoda Octavia I 1.9 TDI
    Silnik: ASV
    Moc: 110 KM
  • Skoda Octavia I 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Volkswagen Bora 1.9 TDI
    Silnik: ATD ASV
    Moc: 100 KM
  • Volkswagen Bora 1.9 TDI
    Silnik: ASV
    Moc: 110 KM
  • Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
    Silnik: AUY AJM
    Moc: 115 KM
  • Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
    Silnik: AUY AJM
    Moc: 115 KM


Turbina 7136734 | Czy można jeździć z wyłącznym zaworem N75?

Turbina 7136734 | Czy można jeździć z wyłączonym zaworem N75?
Turbina 7136734 | Czy można jeździć z wyłączonym zaworem N75?

Elektrozawór ten steruje ciśnieniem doładowania turbiny, tak więc jego wyłączenie, jak i usunięcie spowoduje niesprawne działanie zmiennej geometrii. Jeśli zastanawiasz się również nad tym, jak ominąć zawór N75, odradzamy tego. Nastąpi wtedy wzrost ciśnienia doładowania, czego konsekwencją będzie poważna awaria turbosprężarki, ponieważ może dojść do pęknięcia koła kompresji, uszkodzenia wirnika, jak i może dojść do rozerwania korpusu turbosprężarki.


Zawór N75

Jak już pewnie zdążyłeś zauważyć, jeśli chodzi o zawór N75 – zasada działania jest prosta odpowiada za prawidłową pracę turbosprężarki. Jak zatem sprawdzić zawór N75, czy to jego awaria odpowiada za niemiarodajną pracę turbo? Przede wszystkim obserwując to, jak pracuje Twój samochód, brak wystarczającej mocy lub opóźniona reakcja na wciskany pedał gazu (turbodziura) mogą świadczyć o wadliwym działaniu elektrozaworu. Można również podpiąć tester diagnostyczny i odczytać zapisane przez komputer samochodu błędy.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Dźwięk uszkodzonej turbiny 17 listopada 2020

Dźwięk uszkodzonej turbiny

Dźwięk uszkodzonej turbiny jest sytuacją, która w dużej mierze oznacza, że...

Turbo przeładowuje 19 stycznia 2021

Turbo przeładowuje

Przyczyną tego, że turbo przeładowuje jest zbyt duże ciśnienie doładowania...

Czyszczenie gruszki turbiny 23 listopada 2020

Czyszczenie gruszki turbiny

Czyszczenie gruszki turbiny to proces, który wchodzi w skład regeneracji turbosprężarek....

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO