blog

Turbosprężarka 713673-4

7 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo 71367341

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 713673-4 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 713673-4 dostępna jest również pod numerem 03825301SN.

Pasuje do pojazdów:

  • Audi A3 1.9 TDI (8L)
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Ford Galaxy 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Seat Alhambra 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Seat Cordoba 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Seat Leon 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Skoda Octavia I 1.9 TDI
    Silnik: ASV
    Moc: 110 KM
  • Skoda Octavia I 1.9 TDI
    Silnik: AUY/AJM
    Moc: 115 KM
  • Volkswagen Bora 1.9 TDI
    Silnik: ATD ASV
    Moc: 100 KM
  • Volkswagen Bora 1.9 TDI
    Silnik: ASV
    Moc: 110 KM
  • Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
    Silnik: AUY AJM
    Moc: 115 KM
  • Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
    Silnik: AUY AJM
    Moc: 115 KM


Turbina 7136734 | Czy można jeździć z wyłącznym zaworem N75?

Turbosprężarka 7136734 - czy można jeździć z wyłączonym zaworem

Elektrozawór ten steruje ciśnieniem doładowania turbiny, tak więc jego wyłączenie, jak i usunięcie spowoduje niesprawne działanie zmiennej geometrii. Jeśli zastanawiasz się również nad tym, jak ominąć zawór N75, odradzamy tego. Nastąpi wtedy wzrost ciśnienia doładowania, czego konsekwencją będzie poważna awaria turbosprężarki, ponieważ może dojść do pęknięcia koła kompresji, uszkodzenia wirnika, jak i może dojść do rozerwania korpusu turbosprężarki.

Zawór N75

Jak już pewnie zdążyłeś zauważyć, jeśli chodzi o zawór N75 – zasada działania jest prosta odpowiada za prawidłową pracę turbosprężarki. Jak zatem sprawdzić zawór N75, czy to jego awaria odpowiada za niemiarodajną pracę turbo? Przede wszystkim obserwując to, jak pracuje Twój samochód, brak wystarczającej mocy lub opóźniona reakcja na wciskany pedał gazu (turbodziura) mogą świadczyć o wadliwym działaniu elektrozaworu. Można również podpiąć tester diagnostyczny i odczytać zapisane przez komputer samochodu błędy.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Teodor
2023-01-20 09:42:11
Turbosprężarka 713673-4 jest przeznaczona do silników Audi A3 1.9 TDI (8L). Zawór N75 jest częścią układu kontroli ciśnienia doładowania w tym samochodzie. Jego zadaniem jest regulacja ciśnienia doładowania poprzez regulację dawki paliwa do silnika. Jeśli zawór N75 jest wyłączony, ciśnienie doładowania będzie stale wysokie, co może prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa, spadku mocy silnika oraz przegrzewanie się turbosprężarki. Dodatkowo, wyłączenie zaworu N75 może skutkować uszkodzeniem silnika, turbosprężarki oraz innych elementów układu doładowania. Dlatego też, nie zaleca się jeździć z wyłączonym zaworem N75. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z tym zaworem, należy go natychmiast naprawić lub wymienić na nowy.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60