Turbosprężarka 713673-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 713673-4 firmy Garrett.
CENA od:490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 713673-4 dostępna jest również pod numerem 03825301SN.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A3 1.9 TDI (8L)
Silnik: AUY/AJM
Moc: 115 KM - Ford Galaxy 1.9 TDI
Silnik: AUY/AJM
Moc: 115 KM - Seat Alhambra 1.9 TDI
Silnik: AUY/AJM
Moc: 115 KM - Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: AUY/AJM
Moc: 115 KM - Seat Leon 1.9 TDI
Silnik: AUY/AJM
Moc: 115 KM - Skoda Octavia I 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 110 KM - Skoda Octavia I 1.9 TDI
Silnik: AUY/AJM
Moc: 115 KM - Volkswagen Bora 1.9 TDI
Silnik: ATD ASV
Moc: 100 KM - Volkswagen Bora 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 110 KM - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Silnik: AUY AJM
Moc: 115 KM - Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
Silnik: AUY AJM
Moc: 115 KM
Turbina 7136734 Czy można jeździć z wyłącznym zaworem N75?
Elektrozawór ten steruje ciśnieniem doładowania turbiny, tak więc jego wyłączenie, jak i usunięcie spowoduje niesprawne działanie zmiennej geometrii. Jeśli zastanawiasz się również nad tym, jak ominąć zawór N75, odradzamy tego. Nastąpi wtedy wzrost ciśnienia doładowania, czego konsekwencją będzie poważna awaria turbosprężarki, ponieważ może dojść do pęknięcia koła kompresji, uszkodzenia wirnika, jak i może dojść do rozerwania korpusu turbosprężarki.
Zawór N75
Jak już pewnie zdążyłeś zauważyć, jeśli chodzi o zawór N75 – zasada działania jest prosta odpowiada za prawidłową pracę turbosprężarki. Jak zatem sprawdzić zawór N75, czy to jego awaria odpowiada za niemiarodajną pracę turbo? Przede wszystkim obserwując to, jak pracuje Twój samochód, brak wystarczającej mocy lub opóźniona reakcja na wciskany pedał gazu (turbodziura) mogą świadczyć o wadliwym działaniu elektrozaworu. Można również podpiąć tester diagnostyczny i odczytać zapisane przez komputer samochodu błędy.
Dodaj komentarz
