Turbosprężarka 712766-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 712766-1 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 712766-1 dostępna jest również pod numerem 48786078.
Pasuje do pojazdów:
- Alfa-Romeo 147 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 116 KM
- Alfa-Romeo 156 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM
- Fiat Marea 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM
- Fiat Multipla 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM
- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8valve
Moc: 115 KM
- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8valve
Moc: 100 KM
Turbina 712766-1 - zablokowana geometria turbosprężarki
Zablokowane lub zacinające się łopatki zmiennej geometrii turbiny powodują pogorszenie się pracy turbosprężarki, jak i mają negatywny wpływ na ogólne działanie pojazdu. Co powoduje blokowanie się łopatek VNT? Nagromadzony nagar oraz różnego rodzaju zanieczyszczenia, które przedostały się do turbosprężarki przez wyeksploatowane filtry. Zatem jak w takim przypadku rozruszać kierownice w turbinie? Najlepszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji, której cena jest znacznie niższa od zakupu fabrycznie nowego turbo.
Czy czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania ma sens?
Nagar jest trudny do usunięcia, dlatego też dokładne wyczyszczenie turbosprężarki możliwe jest wyłącznie po jej wcześniejszym wymontowaniu z samochodu. W ten sposób możemy przeprowadzić jej dokładną diagnostykę oraz wymienić uszkodzone komponenty. Jeśli natomiast chcesz przeprowadzić samodzielne czyszczenie turbiny, możesz oczywiście skorzystać z pomocy dostępnych środków czyszczących, lecz pamiętaj, że sprawdzą się one jedynie w sytuacji, kiedy na łopatkach nie zalega znaczna warstwa zanieczyszczeń.
Dodaj komentarz
