Localizations image

Turbosprężarka 712766-1

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 712766-1 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 712766-1
Turbosprężarka 712766-1

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 712766-1 dostępna jest również pod numerem 48786078.

Pasuje do pojazdów:

- Alfa-Romeo 147 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 116 KM

- Alfa-Romeo 156 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM

- Fiat Marea 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM

- Fiat Multipla 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM

- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8valve
Moc: 115 KM

- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8valve
Moc: 100 KM


Turbina 712766-1 | Zablokowana geometria turbosprężarki
  

Turbina 712766-1 | Zablokowana geometria turbosprężarki
Turbina 712766-1 | Zablokowana geometria turbosprężarki

Zablokowane lub zacinające się łopatki zmiennej geometrii turbiny powodują pogorszenie się pracy turbosprężarki, jak i mają negatywny wpływ na ogólne działanie pojazdu. Co powoduje blokowanie się łopatek VNT? Nagromadzony nagar oraz różnego rodzaju zanieczyszczenia, które przedostały się do turbosprężarki przez wyeksploatowane filtry. Zatem jak w takim przypadku rozruszać kierownice w turbinie? Najlepszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji, której cena jest znacznie niższa od zakupu fabrycznie nowego turbo.


Czy czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania ma sens?

Nagar jest trudny do usunięcia, dlatego też dokładne wyczyszczenie turbosprężarki możliwe jest wyłącznie po jej wcześniejszym wymontowaniu z samochodu. W ten sposób możemy przeprowadzić jej dokładną diagnostykę oraz wymienić uszkodzone komponenty. Jeśli natomiast chcesz przeprowadzić samodzielne czyszczenie turbiny, możesz oczywiście skorzystać z pomocy dostępnych środków czyszczących, lecz pamiętaj, że sprawdzą się one jedynie w sytuacji, kiedy na łopatkach nie zalega znaczna warstwa zanieczyszczeń.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wymiana Turbosprężarki 02 października 2018

Wymiana Turbosprężarki

Budowa, cena i charakterystyka turbosprężarki Turbo, turbina, turbosprężarka,...

Turbosprężarka - Co to jest turbosprężarka oraz jej działanie 02 października 2018

Turbosprężarka - Co to jest turbosprężarka oraz jej działanie

Łopatki wirnika poruszane siłą przepływu powietrza, z punktu widzenia historii...

Turbosprężarka 766340-1 18 marca 2021

Turbosprężarka 766340-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 766340-1...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO