Turbosprężarka 712766-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 712766-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 712766-1 dostępna jest również pod numerem 48786078.
Pasuje do pojazdów:
- Alfa-Romeo 147 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 116 KM
- Alfa-Romeo 156 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM
- Fiat Marea 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM
- Fiat Multipla 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8Ventil
Moc: 110 i 115 KM
- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8valve
Moc: 115 KM
- Fiat Stilo 1.9 JTD
Silnik: M724.19.X 8valve
Moc: 100 KM
Turbina 712766-1 - zablokowana geometria turbosprężarki
Zablokowane lub zacinające się łopatki zmiennej geometrii turbiny powodują pogorszenie się pracy turbosprężarki, jak i mają negatywny wpływ na ogólne działanie pojazdu. Co powoduje blokowanie się łopatek VNT? Nagromadzony nagar oraz różnego rodzaju zanieczyszczenia, które przedostały się do turbosprężarki przez wyeksploatowane filtry. Zatem jak w takim przypadku rozruszać kierownice w turbinie? Najlepszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji, której cena jest znacznie niższa od zakupu fabrycznie nowego turbo.
Czy czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania ma sens?
Nagar jest trudny do usunięcia, dlatego też dokładne wyczyszczenie turbosprężarki możliwe jest wyłącznie po jej wcześniejszym wymontowaniu z samochodu. W ten sposób możemy przeprowadzić jej dokładną diagnostykę oraz wymienić uszkodzone komponenty. Jeśli natomiast chcesz przeprowadzić samodzielne czyszczenie turbiny, możesz oczywiście skorzystać z pomocy dostępnych środków czyszczących, lecz pamiętaj, że sprawdzą się one jedynie w sytuacji, kiedy na łopatkach nie zalega znaczna warstwa zanieczyszczeń.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli geometria turbosprężarki jest zablokowana, oznacza to, że mechaniczne elementy turbosprężarki, takie jak wałek kompresji lub łopatki turbine, nie mogą się poruszać swobodnie. Może to być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak zanieczyszczenie, brak smarowania lub uszkodzenie mechaniczne. Uszkodzenie geometrii turbosprężarki może prowadzić do spadku mocy silnika, hałasu i drgania silnika, a także do wzrostu emisji spalin. Aby naprawić zablokowaną geometrię turbosprężarki, konieczna jest wymiana lub naprawa uszkodzonych części. Proces naprawy może być skomplikowany i wymaga specjalistycznego sprzętu i narzędzi. Dlatego też, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który może dokładnie zdiagnozować problem i wykonać odpowiednią naprawę. Zaleca się także regularne serwisowanie i konserwację turbosprężarki, aby zapobiec problemom z geometrią w przyszłości. Pamiętaj, że zaniedbanie konserwacji i brak naprawy uszkodzonej geometrii może prowadzić do całkowitego zniszczenia turbosprężarki i konieczności jej wymiany, co jest kosztowne i czasochłonne.