Turbosprężarka 712541-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 712541-1 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 712541-1 dostępna jest również pod numerem 7785838F.
Pasuje do pojazdów:
- Land-Rover Range Rover 2.9 TDI
Turbina 712541-1 | Awarie turbo
Turbosprężarka ze względu na trudne warunki swojej pracy narażona jest na różnego rodzaju uszkodzenia. Fabrycznie nowa turbosprężarka firmy Garrett to kilkutysięczny wydatek, znacznie tańsza jest regeneracja turbo, jednak aby turbo posłużyło Ci jak najdłużej, ważna jest jego odpowiednia eksploatacja.
To, jak długo posłuży kierowcy turbosprężarka, zależy przede wszystkim od tego, jak będzie o nią dbał, dlatego ważne jest zadbanie o terminową wymianę zarówno filtra powietrza, jak i oleju silnikowego oraz filtra oleju. Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, to schłodzenie turbo po długiej i intensywnej jeździe, trzeba również pamiętać, aby przed odpaleniem silnika pozwolić turbosprężarce popracować na luzie przez około 60 sekund – taka czynność pozwoli w odpowiednim czasie przedostać się olejowi do turbiny, co zapewni optymalne smarowanie jej elementów.
Awaria turbosprężarki może nastąpić również, kiedy kierowca chce zaoszczędzić. Podczas wymiany filtrów, jak i oleju stosować należy produkty wysokiej jakości – co oczywiście związane jest z większymi kosztami. Rozrzedzony, gorszej jakość olej nie zapewni odpowiedniego smarowania, czego skutkiem będzie uszkodzony silnik, a także zatarta turbina, objawy świadczące o jej zatarciu to przede wszystkim głośna praca turbo, brak mocy silnika oraz kłęby dymu z rury wydechowej. Z kolei kiepskiej jakości filtr może dać takie same efekty, jak ten stary i wysłużony – będzie przepuszczał zanieczyszczenia.
Na kondycję turbo ma również wpływ ogólny stan silnika samochodu. Spaliny napędzające wirnik mogą zawierać obce elementu jak np. oderwane fragmenty zaworów, pierścieni lub tłoków. Zdarza się czasami, że podczas samodzielnej naprawy przez nieuwagę właściciela pojazdu w układzie dolotowym znaleźć można jakąś śrubkę.
Czy możliwa jest jazda z uszkodzoną turbiną?
Jakąkolwiek usterkę w samochodzie właściciel powinien jak najszybciej usunąć, po pierwsze ze względu na bezpieczeństwo swoje, jak i innych uczestników ruchu drogowego - nikt chyba nie chciałby jeździć samochodem z niesprawnym układem kierowniczym czy też hamulcowym. Po drugie, zwlekanie z naprawą uszkodzonej turbosprężarki, jak i innych uszkodzonych części nie dość, że może powodować awarię kolejnych elementów, to może również spowodować, że dana naprawa będzie droższa.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 712541-1 Land-Rover Range Rover 2.9 TDI może ulec awarii z różnych powodów. Oto kilka najczęstszych przyczyn awarii turbosprężarki:
Zanieczyszczenie - zanieczyszczenie oleju lub inne zanieczyszczenia mogą dostać się do turbosprężarki i uszkodzić wałki, łożyska lub inne elementy.
Niedostateczne smarowanie - brak wystarczającej ilości oleju lub złej jakości olej może prowadzić do uszkodzenia łożysk lub innych elementów turbosprężarki.
Nadmierne ciśnienie doładowania - jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie, może to prowadzić do uszkodzenia elementów turbosprężarki, takich jak wałki, łożyska lub kompresor.
Nieprawidłowa instalacja - jeśli turbosprężarka zostanie zainstalowana nieprawidłowo, może to prowadzić do uszkodzenia elementów turbosprężarki lub innych części silnika.
Zużycie - turbosprężarka jest elementem podatnym na zużycie, więc po długim okresie użytkowania może ona ulec awarii.
Jeśli turbosprężarka ulegnie awarii, jest to konieczna wizyta u mechanika, który będzie mógł dokładnie zdiagnozować problem i naprawić uszkodzenie. Jeśli turbosprężarka jest zbyt zużyta lub uszkodzona, to konieczna będzie jej wymiana, co może być kosztowne.