Localizations image

Turbosprężarka 708867-2

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708867-2 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 708867-2
Turbosprężarka 708867-2

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 708867-2 dostępna jest również pod numerem 24461825.

Pasuje do pojazdów:

  • Opel Astra G Kombi 1.7 CDTI 80 KM
  • Opel Astra G Kombi 1.7 DTI 16V 75 KM
  • Opel Astra G Kombi 1.7 TD 68 KM
  • Opel Astra G Kombi 2.0 DI 82 KM
  • Opel Astra G Kombi 2.0 DTI 16V 101 KM
  • Opel Astra G Kombi 2.2 DTI 117 KM
  • Opel Zafira A 2.0 DTI 101 KM


Turbina 7088672 | Zacinająca się zmienna geometria turbiny
  

Turbina 7088672 | Zacinająca się zmienna geometria turbiny
Turbina 7088672 | Zacinająca się zmienna geometria turbiny

Najczęstszą przyczyna zacinania, czy też blokowania się łopatek zmiennej geometrii turbiny jest nagar i różnego rodzaj zanieczyszczenia, które przedostały się do wnętrza turbiny przez wyeksploatowane filtry. Turbosprężarka ze zmienną geometrią - turbiny objawy awarii przejawiają się najczęściej:

- poszarpywaniem samochodu podczas jazdy,
- przeładowaniem turbo lub poszerzoną turbodziurą,
- głośną pracą turbo,
- przechodzeniem auta w tryb awaryjny.

Dokładne czyszczenie turbosprężarki z technologią VNT najlepiej przeprowadzić na wymontowanej z samochodu turbinie. W naszym serwisie regeneracja turbo trwa 1 dzień roboczy.


Turbina ze zmienną geometrią czy bez – co lepsze?

Turbosprężarki ze stałą geometrią turbiny to już rzadki widok w nowszych samochodach zostały one zastąpione przez turbiny z technologią VNT. Turbosprężarka sterowana łopatkami zmiennej geometrii turbiny zdecydowanie zyskała na popularność dzięki pomniejszeniu turbodziury. Oczywiście ona nadal może występować, jednakże nie jest już tak odczuwalna, jak w przypadku turbo ze stałą geometrią.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Zatarty silnik po wymianie turbiny 28 stycznia 2021

Zatarty silnik po wymianie turbiny

Zdarzenie, jakim jest zatarty silnik po wymianie turbiny, spowodowane jest zazwyczaj...

Pomiar ciśnienia doładowania 01 lutego 2021

Pomiar ciśnienia doładowania

Sterownik silnika (ECU) odpowiada za prawidłowy pomiar ciśnienia doładowania....

Turbina diesel 02 października 2018

Turbina diesel

Turbina w silniku diesla | Regeneracja AUDI, SEAT, SKODA, VW, MAZDA 5,6 – NAPRAWA...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO