blog

Turbosprężarka 708867-2

8 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 708867-2

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708867-2 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 708867-2 dostępna jest również pod numerem 24461825.

Pasuje do pojazdów:

  • Opel Astra G Kombi 1.7 CDTI 80 KM
  • Opel Astra G Kombi 1.7 DTI 16V 75 KM
  • Opel Astra G Kombi 1.7 TD 68 KM
  • Opel Astra G Kombi 2.0 DI 82 KM
  • Opel Astra G Kombi 2.0 DTI 16V 101 KM
  • Opel Astra G Kombi 2.2 DTI 117 KM
  • Opel Zafira A 2.0 DTI 101 KM


Turbina 7088672 | Zacinająca się zmienna geometria turbiny
  

Najczęstszą przyczyna zacinania, czy też blokowania się łopatek zmiennej geometrii turbiny jest nagar i różnego rodzaj zanieczyszczenia, które przedostały się do wnętrza turbiny przez wyeksploatowane filtry. Turbosprężarka ze zmienną geometrią - turbiny objawy awarii przejawiają się najczęściej:

- poszarpywaniem samochodu podczas jazdy,
- przeładowaniem turbo lub poszerzoną turbodziurą,
- głośną pracą turbo,
- przechodzeniem auta w tryb awaryjny.

Dokładne czyszczenie turbosprężarki z technologią VNT najlepiej przeprowadzić na wymontowanej z samochodu turbinie. W naszym serwisie regeneracja turbo trwa 1 dzień roboczy.

Zacinająca się zmienna geometria - turbina 7088672

Turbina ze zmienną geometrią czy bez – co lepsze?

Turbosprężarki ze stałą geometrią turbiny to już rzadki widok w nowszych samochodach zostały one zastąpione przez turbiny z technologią VNT. Turbosprężarka sterowana łopatkami zmiennej geometrii turbiny zdecydowanie zyskała na popularność dzięki pomniejszeniu turbodziury. Oczywiście ona nadal może występować, jednakże nie jest już tak odczuwalna, jak w przypadku turbo ze stałą geometrią.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

jakub
2023-01-20 09:40:42
Zacinająca się zmienna geometria turbiny w turbosprężarce 708867-2 stosowanej w samochodzie Opel Astra G Kombi z silnikiem 1.7 CDTI o mocy 80 KM może być spowodowana kilkoma różnymi przyczynami. Jedną z najczęstszych przyczyn jest zanieczyszczenie układu doładowania. Jeśli układ jest zanieczyszczony, to może powodować zacinanie się zmiennej geometrii turbiny. Innym powodem może być uszkodzenie mechanizmu zmiennej geometrii turbiny. Mechanizm ten jest odpowiedzialny za zmianę kąta nachylenia łopatek, które regulują przepływ powietrza do silnika. Jeśli mechanizm jest uszkodzony, to może powodować zacinanie się zmiennej geometrii turbiny. Zużycie oleju lub brak oleju, brak odpowiedniej ilości ciśnienia doładowania, przegrzanie układu doładowania, czy też uszkodzenie uszczelek i pierścieni tłokowych również mogą prowadzić do problemów z zacinającą się zmienną geometria turbiny. Zacinająca się zmienna geometria turbiny jest poważnym problemem, ponieważ może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych elementów układu doładowania. Dlatego ważne jest, aby szybko zdiagnozować i usunąć przyczynę problemu, aby uniknąć poważniejszych problemów. W przypadku wykrycia problemów z zacinającą się zmienną geometria turbiny, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniego serwisu i naprawy.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60