Turbosprężarka 708639-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708639-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 708639-2 dostępna jest również pod numerem 8200332125.
Pasuje do pojazdów:
- Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D HP
Silnik: F9Q
Moc: 115 KM
- Mitsubishi Space Star 1.9 DI-D
Silnik: F9Q
Moc: 115 KM
- Nissan Primera 1.9 dci
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Espace III 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Espace IV 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Laguna II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Megane II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Scenic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Volvo-PKW S40 I 1.9 D
Silnik: D4192T3
Moc: 115 KM
- Volvo-PKW V40 1.9 D
Silnik: D4192T3
Moc: 115 KM
Turbina 708639-2 - regulacja turbo
Po przeprowadzonej regeneracji kalibracja turbosprężarki jest bardzo ważna, ponieważ wpływa na dalszą jej żywotność. Co dokładnie poddawane jest regulacji? Jeżeli został wymieniany CHRA, czyli koras turbiny, jest on wyważany po to, aby wyeliminować występowanie wibracji w określonym zakresie obrotów komponentów obracających się. Przeprowadzana jest również regulacja ogranicznika turbiny potocznie zwanego zderzakiem turbiny, a także regulowana jest gruszka turbiny. Zderzak i gruszka odpowiadają za sterowanie łopatkami zmiennej geometrii turbiny.
Ustawienie sztangi turbiny domowym sposobem – czy to możliwe?
Regulacja sztangi turbiny w domowy zaciszu jest możliwa, jednak jest to czasochłonne i bardzo trudno jest uzyskać odpowiednie parametry. Za bardzo wydłużona sztanga będzie powodowała, że turbosprężarka będzie wolniej wstawała, natomiast zbytnie skrócenie sztangi turbiny spowoduje występowanie zbyt dużego ciśnienia turbosprężarki.
Zachęcamy do skorzystania z oferty naszego serwisu, gdzie oprócz regeneracji turbosprężarki, przeprowadzamy regenerację wtryskiwaczy, jak i regenerujemy filtry cząstek stałych i katalizatory. Skontaktuje się z naszym Działem Obsługi Klienta i zapytaj o dokładną cenę regeneracji!
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regulacja turbosprężarki polega na dostosowaniu działania turbosprężarki do indywidualnych potrzeb silnika. Może to obejmować zmianę ciśnienia doładowania, zwiększenie lub zmniejszenie przepływu powietrza przez turbo oraz dostosowanie charakterystyki pracy turbosprężarki do warunków eksploatacji. Regulacja turbosprężarki jest ważnym elementem w utrzymaniu sprawności silnika i poprawnej pracy jego układu doładowania. Dlatego też powinna być przeprowadzana przez wykwalifikowanego specjalistę, który posiada odpowiedni sprzęt i wiedzę, aby wykonać tę operację w sposób prawidłowy. Nieprawidłowa regulacja może prowadzić do uszkodzenia silnika lub turbosprężarki, a także do zwiększenia zużycia paliwa, co przełoży się na większe koszty eksploatacji pojazdu. Dlatego też ważne jest, aby regularnie kontrolować stan turbosprężarki i przeprowadzać konieczne regulacje, aby zapewnić prawidłową pracę silnika i jego dłuższą żywotność.