Turbosprężarka 708639-10
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708639-10 firmy Garrett.
CENA od:490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 70863910 dostępna jest również pod numerem H8200114015.
Pasuje do pojazdów:
- Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D HP
Silnik: F9Q
Moc: 115 KM
- Mitsubishi Space Star 1.9 DI-D
Silnik: F9Q
Moc: 115 KM
- Nissan Primera 1.9 dci
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Espace III 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Espace IV 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Laguna II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Megane II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Renault Scenic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 120 KM
- Volvo-PKW S40 I 1.9 D
Silnik: D4192T3
Moc: 115 KM
- Volvo-PKW V40 1.9 D
Silnik: D4192T3
Moc: 115 KM
Turbina 70863910 - regulacja turbosprężarki w samochodzie

Regulacja turbosprężarki bez jej demontażu jest ciężka do wykonania, ze względu na trudny dostęp do niej. Sam proces kalibracji to nie tylko regulacja zderzaka turbiny, ale również poprawne wydłużenie sztangi turbiny oraz jej skrócenie. Ustawienie sztangi turbiny 1.9 TDI ASV, jak i w każdym innym silniku wymaga precyzji oraz należytej wiedzy. Za bardzo wydłużone cięgno spowoduje wolniejszą reakcję turbiny, natomiast zbytnio skrócona sztanga sprawi, że turbo będzie przepompowywało.
Nieprawidłowo przeprowadzana regulacja aktuatora
O tym, że źle ustawiono gruszkę turbiny świadczą objawy takie, jak np. przeładowywanie turbosprężarki oraz wyraźnie odczuwalna turbodziura, jednak wcześniej na desce rozdzielczej zapali się kontrolka check engine i auto przejdzie na pracę w trybie awaryjnym. Zauważalny również będzie spadek osiągów pojazdu.
Błędem jest jazda z niesprawną turbosprężarką, ponieważ uszkodzona turbosprężarka może nie tylko doprowadzić do awarii poszczególnych swoich elementów, ale również wpłynąć negatywnie na działanie jednostki napędowej.
Dodaj komentarz
