W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708618-7 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
● protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
● 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
● przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 708618-7 dostępna jest również pod numerem 1S7Q6k682AG.
Pasuje do pojazdów:
● Ford Mondeo III 2.0 TDCi
Silnik: Duratorq DI
Moc: 90 KM
● Ford Mondeo III 2.0 TDCi
Silnik: Duratorq DI
Moc: 115 KM
Turbina 7086187 | Regeneracja turbo
Problem uszkodzonej turbosprężarki można rozwiązać na dwa sposoby, pierwszym jest zakupu fabrycznie nowego turbo, jego cena może sięgać nawet kilkunastu tysięcy złotych w zależności od modelu samochodu oraz rodzaju turbo. Jest też rozwiązanie numer dwa – regeneracja turbo. Jeśli chodzi o koszt regeneracji turbiny - jest on znacznie niższy w porównaniu z zakupem nowego turbo, a zregenerowana turbosprężarka niczym nie odbiega od tej fabrycznie nowej. Jeśli zastanawiałeś się, jak wygląda i na czym polega regeneracja turbiny, powinieneś zapoznać się z poniższym opisem.
W naszym serwisie proces regeneracji turbiny rozpoczyna się od jej dokładnych oględzin, które pozwalają określić jej stan. Trafiają do nas również turbosprężarki poważnie uszkodzone, których niestety nie da się odratować. Następnie turbo jest rozkręcane, na tym stadium regeneracji nasypuje dokładne czyszczenie turbosprężarki oraz wymiana uszkodzonych części.
Najczęściej wymienianymi elementami są:
● wirnik turbiny,
● koło kompresji,
● wał, który łączy wirnik z kołem kompresji.
Komponenty te są podzespołami rdzenia turbosprężarki (CHRA). Awaria turbo spowodowana może również być zacinającą się zmienną geometrią turbiny. Jeśli chodzi o CHRA turbosprężarki, pomimo tego, iż jest on już fabrycznie wyważony, w naszym serwisie poddawany jest on dodatkowemu wyważaniu i doważaniu – ma to na celu eliminację występowania drgań, które spowodować mogą uszkodzenia łożyska kulkowego znajdującego się w korpusie turbosprężarki.
Kolejny etap to składanie turbosprężarki w całość. Ze względu na to, że turbosprężarkę może uszkodzić nawet piasek, proces skręcania turbo odbywa się w specjalnie przystosowanym do tego pomieszczeniu, które jest sterylne. Następnie turbo jest regulowane. Regulacja polega na ustawieniu gruszki turbiny, poprzez prawidłowe dokręcenie i odkręcenie śrub, jedna znajduje się na sztandze gruszki, a druga to ogranicznik, zwana również zderzakiem turbiny. Bardzo ważne jest bezbłędne ustawienie zmiennej geometrii, Nieprawidłowe ustawienie VNT będzie powodowało występowanie efektu turbodziury lub nastąpi przeładowanie turbosprężarki.
Na koniec drukowany jest raport z przeprowadzonej regeneracji, który otrzymuje Klient wraz z zaleceniami eksploatacyjnymi. Przed montażem turbosprężarki, należy pamiętać o wymianie filtrów oraz oleju na nowy. Również należy wyczyścić przewody oraz powymieniać uszczelki na nowe o odpowiedniej średnicy, odradzamy stosowanie silikonów oraz past uszczelniających. Mogą one zatkać przewody, spowoduje to wyciek oleju z turbo a w najgorszym przypadku oderwane kawałki silikonu czy też pasy doprowadzić mogą do uszkodzenia silnika samochodu. Po wykonaniu tych czynności oraz kiedy turbosprężarka została zamontowana, należy dotrzeć turbosprężarkę. Docieranie turbiny polega na około 30-minutowej pracy silnika na biegu jałowym.
Samodzielne czyszczenie, regeneracja turbiny – czy to możliwe?
Owszem, może spróbować samodzielnie wyczyścić turbosprężarkę, na rynku dostępne są różnego rodzaju preparaty czyszczące, jednakże pomogą one w przypadku kiedy turbo nie jest mocno zanieczyszczone. Dokładny i długotrwały efekt uzyskać można, oddając turbo do serwisu, gdzie oprócz dokładnego oczyszczenia, w turbosprężarce zostaną wymienione uszkodzone elementy.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze