Turbosprężarka 708366-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708366-1 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 708366-1 dostępna jest również pod numerem 7781450B.
Pasuje do pojazdów:
- Land-Rover
Freelander I 2.0 Td4
Silnik: M47D
Pojemnosc: 2000 ccm
Moc: 112 KM
Rok produkcji: od 01.2000
Turbina 7083661 Objawy awarii turbosprężarki
Według zapewnień procentów żywotność turbosprężarki powinna odpowiadać żywotności silnika samochodowego pod warunkiem, że wspomniane elementy są prawidłowo eksploatowane. Jakie są najczęstsze awarie turbosprężarki?
Oto one:
- gęste kłęby dymu wydobywają się z rury wydechowej, połączone z zapachem spalonego oleju,
- dźwięki takie, jak: pisk, wycie, świst, odgłos przypominający pohukiwanie sowy, a nawet wyjącej karetki,
- spadek osiągów auta,
- widoczny ubytek oleju lub jego brak.
Zatarta turbina - objawy o tym świadczące to najczęściej charakterystyczny metaliczny dźwięk ocierających się o siebie metalowych elementów. Spowodowane jest to brakiem odpowiedniej ilości oleju, ale i również w przypadku starego oleju – utratą jego właściwości smarnych.
Wspominane objawy zużycia turbiny, powinny być jak najszybciej usunięte, w przeciwnym razie spowodować mogą awarię innych części samochodowych, tak samo, jak i jazda z uszkodzoną turbiną.
Jak dbać o silnik diesla z turbiną?
Bez względu na to, czy jeździsz samochodem z silnikiem diesla, czy benzynowym, eksploatacja turbosprężarki wygląda niemalże tak samo. Przede wszystkim należy zapewnić wzorcowe smarowanie – olej wysokiej jakości zalecany przez producenta. Po drugie, cykliczna wymiana filtrów, również wysokiej jakości. Po dynamicznej jeździe należy schłodzić turbosprężarkę, a przed rozpoczęciem jazdy należy unikać wysokich obrotów do momentu odpowiedniego rozgrzania się silnika.
Dodaj komentarz
