Turbosprężarka 706977-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 706977-1 dostępna jest również pod numerem 96625526980.
Pasuje do pojazdów:
► Citroen Berlingo 2.0 HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
► Citroen C 5 I 2.0 HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
► Citroen Picasso 2.0 HDI
Silnik: DW 10ATD 2S
Moc: 90 KM
► Citroen Picasso 2.0 HDI
Silnik: DW10TD2S
Moc: 90 KM
► Citroen Xantia 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
► Citroen Xsara 2.0 HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
► Peugeot 206 2.0 HDi
Silnik: DW10TD / RHY
Moc: 90 KM
► Peugeot 307 2.0 HDi
Silnik: DW10TD / RHY
Moc: 90 KM
► Peugeot 307 2.0 HDi
Silnik: DW10TD2S
Moc: 90 KM
► Peugeot 406 2.0 HDI
Silnik: DW10TD / RHY
Moc: 90 KM
► Peugeot Partner 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Turbina 706977-1 - zmienna geometria turbiny
Zastosowanie technologii zmiennej geometrii łopatek nie tylko pozwoliło na zminimalizowanie występowania turbodziury, ale również wpłynęło na zwiększoną wydajność spalania. Regenerując turbosprężarkę ze zmienną geometrią turbiny, jej regulacja odgrywa kluczową rolę, ponieważ nieprawidłowo przeprowadzona kalibracja zaburzy prawidłową pracę całego układu turbodoładowania, a co gorsza, może doprowadzić do jego poważnych awarii. Dlatego też, jeśli zastanawiasz się nad domową regeneracją turbosprężarki, jak i samodzielną kalibracją gruszki turbiny, lepiej zastanów się nad tym dwa razy, ponieważ chcąc zaoszczędzić, możesz doprowadzić do odwrotnej sytuacji i narazić się na niepotrzebne dodatkowe wydatki.
Zapieczona geometria turbiny - objawy awarii turbo
Jednym z sygnałów informujących kierowcę o awarii turbosprężarki jest gwizd turbo, który w skrajnych przypadkach przypominać może wycie karetki. Objawami usterki turbo są również: przechodzenie pojazdu w tryb awaryjny, spadek mocy samochodu, znaczący ubytek oleju – brak odpowiedniej ilości oleju doprowadzić może do uszkodzenia elementów wirujących turbiny. Również zacinająca się zmienna geometria turbiny wpływa negatywnie na pracę turbo.
Jazda z niesprawną turbosprężarką nie tylko może doprowadzić do poważnych awarii, ale również zdecydowanie obniża komfort jazdy, co więcej niesprawne auto na drodze jest zagrożeniem dla innych uczestników ruchu drogowego.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zmienna geometria turbiny, to układ, który pozwala na zmianę kąta ustawienia łopatek wirnika turbosprężarki, co pozwala na zwiększenie lub zmniejszenie przepływu powietrza do silnika. Dzięki temu można uzyskać lepsze osiągi silnika w zakresie niskich i średnich obrotów oraz zwiększyć efektywność paliwową. W przypadku Twojego samochodu Citroen Berlingo 2.0 HDI, zmienna geometria turbiny jest układem, który pomaga poprawić pracę silnika. Jeśli układ jest niesprawny, może to prowadzić do problemów z przyspieszeniem lub brakiem mocy silnika. W takim przypadku należy skontaktować się z mechanikiem, który sprawdzi układ zmiennej geometrii turbiny i ewentualnie wymieni uszkodzone elementy. Warto pamiętać, że zmienna geometria turbiny jest skomplikowanym układem, który wymaga odpowiedniej obsługi i konserwacji, aby działał prawidłowo. Należy pamiętać o regularnej wymianie oleju i filtrów oraz kontrolowanie poziomu oleju. Jeśli układ zmiennej geometrii turbiny jest często niedostatecznie smarowany lub zanieczyszczony, może to prowadzić do uszkodzenia układu.