Turbosprężarka 706976-2
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706976-2 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 706976-2 dostępna jest również pod numerem 9633614180.
Pasuje do pojazdów:
Citroen Berlingo HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Citroen Xantia 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Peugeot 306 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Peugeot Partner 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Turbina 7069762 Hybrydowe turbo
Spotkałeś się kiedyś z określeniem turbina hybrydowa i nie wiesz, co to jest? Otóż hybrydowe turbo opinie pozytywne zbiera wśród fanatyków aut wykorzystywanych w motosportach, gdzie wymagana jest szybsza reakcja samochodu na wciśnięty pedał gazu. Hybrydowa turbina posiada większe koło kompresji, dzięki temu możliwy jest większy i szybszy przepływ powietrza.
Przerobienie turbo na hybrydę – czy to możliwe?
Odpowiedź jest prosta: tak. Internet jest pełen ofert firm, które zajmują się modyfikowaniem turbosprężarek. Oczywiście firma Garrett również posiada w swojej ofercie turbosprężarki serii GT i GTX, które przeznaczone do samochodów sportowych. Hybrydowe turbo jest to turbosprężarka standardowa, w której dokonano pewnych zmian:
- wymieniono klasyczny wirnik i koło kompresji na większe,
- zmiana standardowej sprężarki (strony zimnej) na większą.
Zmiany te również dotyczą zastosowania wzmocnionych elementach takich, jak np. łożyska oporowe oraz anodowane koła kompresji, których twardość porównywalna jest ze stalą hartowaną.
Dodaj komentarz
