blog

Turbosprężarka 706680-1

12 maja 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 706680-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Regeneracja turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706680-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 706680-1 dostępna jest również pod numerem 045145701C.

Pasuje do pojazdów:

- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM

- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

Turbina 706680-1 - kierownica turbiny - czyszczenie

Nagromadzony nagar oraz różnego rodzaju zanieczyszczenia powodują blokadę łopatek zmiennej geometrii turbiny, w takim przypadku czyszczenie geometrii turbiny jest nieuniknione. Jedynym skutecznym sposobem na to, jak rozruszać kierownice w turbinie jest poddanie jej regeneracji, podczas której oprócz dokładnego usunięcia nagromadzonego osadu wymieniane są również uszkodzone części turbosprężarki, takie jak np. wirnik turbiny lub koło kompresji.

Usterka, jaką jest zapieczona geometria turbiny, objawy będzie wykazywała w postaci poszerzonej turbodziury. Innym objawem blokady kierownic turbiny będzie spadek osiągów pojazdu, jazda z tak niesprawną turbosprężarką jest zagrożeniem dla jednostki napędowej.

Turbina 706680-1 - kierownica turbiny - czyszczenie

Czy skuteczne jest czyszczenie turbiny bez rozbierania?

Zarówno czyszczenie turbiny bez rozbierania jej na części pierwsze, jak i czyszczenie turbo bez demontażu niestety nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.

Więcej informacji na temat procesu czyszczenia turbiny, jak i ceny możesz uzyskać telefonicznie.



Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Olek
2023-01-19 13:12:27
Kierownica turbiny w turbosprężarce 706680-1 w samochodzie Audi A2 1.4 TDI jest ważnym elementem, który reguluje przepływ powietrza przez turbo. Jeśli jest zanieczyszczona, może to prowadzić do niestabilnej pracy silnika i spadku mocy. Aby wyczyścić kierownicę turbiny, należy: odłączyć akumulator, odłączyć przewody od turbosprężarki, odłączyć turbosprężarkę od silnika, odłączyć kierownicę turbiny od turbosprężarki, wyczyścić kierownicę turbiny za pomocą specjalnego rozpuszczalnika lub benzyny ekstrakcyjnej, sprawdzić kierownicę pod kątem ewentualnych uszkodzeń, takich jak pęknięcia lub zużycie, założyć kierownicę z powrotem i zamontować turbosprężarkę, sprawdzić szczelność połączeń i ciśnienie oleju, a także zresetować komputer pokładowy. Czyszczenie kierownicy turbiny powinno być wykonywane przez wykwalifikowanego mechanika, ponieważ błędy popełnione podczas tego procesu mogą prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki lub silnika.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi