Turbosprężarka 706680-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706680-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 706680-1 dostępna jest również pod numerem 045145701C.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM
- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Turbina 706680-1 - kierownica turbiny - czyszczenie
Nagromadzony nagar oraz różnego rodzaju zanieczyszczenia powodują blokadę łopatek zmiennej geometrii turbiny, w takim przypadku czyszczenie geometrii turbiny jest nieuniknione. Jedynym skutecznym sposobem na to, jak rozruszać kierownice w turbinie jest poddanie jej regeneracji, podczas której oprócz dokładnego usunięcia nagromadzonego osadu wymieniane są również uszkodzone części turbosprężarki, takie jak np. wirnik turbiny lub koło kompresji.
Usterka, jaką jest zapieczona geometria turbiny, objawy będzie wykazywała w postaci poszerzonej turbodziury. Innym objawem blokady kierownic turbiny będzie spadek osiągów pojazdu, jazda z tak niesprawną turbosprężarką jest zagrożeniem dla jednostki napędowej.
Czy skuteczne jest czyszczenie turbiny bez rozbierania?
Zarówno czyszczenie turbiny bez rozbierania jej na części pierwsze, jak i czyszczenie turbo bez demontażu niestety nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
Więcej informacji na temat procesu czyszczenia turbiny, jak i ceny możesz uzyskać telefonicznie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Kierownica turbiny w turbosprężarce 706680-1 w samochodzie Audi A2 1.4 TDI jest ważnym elementem, który reguluje przepływ powietrza przez turbo. Jeśli jest zanieczyszczona, może to prowadzić do niestabilnej pracy silnika i spadku mocy. Aby wyczyścić kierownicę turbiny, należy: odłączyć akumulator, odłączyć przewody od turbosprężarki, odłączyć turbosprężarkę od silnika, odłączyć kierownicę turbiny od turbosprężarki, wyczyścić kierownicę turbiny za pomocą specjalnego rozpuszczalnika lub benzyny ekstrakcyjnej, sprawdzić kierownicę pod kątem ewentualnych uszkodzeń, takich jak pęknięcia lub zużycie, założyć kierownicę z powrotem i zamontować turbosprężarkę, sprawdzić szczelność połączeń i ciśnienie oleju, a także zresetować komputer pokładowy. Czyszczenie kierownicy turbiny powinno być wykonywane przez wykwalifikowanego mechanika, ponieważ błędy popełnione podczas tego procesu mogą prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki lub silnika.