Turbosprężarka 7053062
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7053062 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 705306-2 dostępna jest również pod numerem 144114V100.
Pasuje do pojazdów:
Nissan
Almera 2.2 Di
Silnik: YD22DDT
Pojemnosc: 2184 ccm
Moc: 110 KM
Rok produkcji: od 01.2003
Turbina 7053062 | Przeładowanie turbo
Przeładowanie turbosprężarki oznacza występowanie ciśnienia większego niż zakłada ECU silnika. Samochód zaczyna w takiej sytuacji pracować w trybie awaryjnym, ale i również:
- pojawiają się błędy sterownika silnika,
- turbosprężarka zaczyna głośno pracować,
- następuje rozszczelnienie układu dolotowego.
Z kolei przeładowanie turbiny po regeneracji oznaczać może, że kalibracja łopatek zmiennej geometrii nie została przeprowadzona lub też przeprowadzono ją niestarannie. Ważne jest, aby nie ignorować sytuacji, w której nastąpi przeładowanie turbiny, ponieważ będzie miało to wpływ na pozostałe podzespoły samochodu.
Czym jest spowodowane przeładowanie turbiny - wyjaśniamy
Przyczynami, które powodują występowanie przeładowania turbosprężarki najczęściej są:
- usterka czujnika ciśnienia turbiny,
- zdefektowany elektrozawór N75,
- wysunięte lub nieszczelne przewody układu turbodoładowania,
- wadliwe działanie VNT.
Dodaj komentarz
