blog

Turbosprężarka 704361-4

23 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbosprężarek

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 704361-4 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 704361-4 dostępna jest również pod numerem 2248834E.

Pasuje do pojazdów:

- BMW 330 d (E46)
Silnik: M57 D30 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM F

- BMW 330 xd (E46)
Silnik: M57 D30 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM

- BMW X5 3.0 d (E53)
Silnik: M57 D30 E53 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM

Turbina 704361-4 - tuningowane turbosprężarki

W seryjnych samochodach stosowane są turbosprężarki standardowe, natomiast samochody wykorzystywane w motosportach takich jak np. drift wymagają już innego rodzaju turbo, jakim jest turbosprężarka hybrydowa. Jaka jest różnica pomiędzy nimi? Hybrydowe turbo od tego standardowego różni się przede wszystkim rozmiarem – większe koło kompresji wpływa na wydajność turbosprężarki co przekłada się na szybszą reakcję na wciskany pedał gazu. Drugą różnicą jest cena; turbina hybrydowa jest znacznie droższa od tej standardowej. W Internecie można również znaleźć firmy oferujące przerobienie turbo na hybrydę.

Turbina 704361-4 - tuningowane turbosprężarki

Większe turbo bez strojenia – czy to ma sens?

Decydując się na montaż większej turbosprężarki należy mieć świadomość, że takie działanie wymaga również i innych czynności. Jedną z nich jest wymiana intercoolera na większy a co najważniejsze wprowadzenie zmian w ECU – większa turbosprężarka bez strojenia nie ma sensu, ponieważ sterownik silnika będzie pracował na „starych” parametrach.

Przed przystąpieniem do wymiany standardowego turbo na większe, należy przeprowadzić diagnostykę jednostki napędowej samochodu, ponieważ większe turbo obciąży silnik.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Aleks
2023-01-20 09:26:15
Tuningowanie turbosprężarki 704361-4 w samochodzie BMW 330 d (E46) polega na zwiększeniu mocy silnika poprzez zmianę parametrów turbosprężarki. Tuning może polegać na zwiększeniu średnicy przepustnicy, wymianie na większą turbosprężarkę lub zwiększeniu ciśnienia doładowania. Tuningowanie turbosprężarki może zwiększyć moc silnika, jednak należy pamiętać, że może to prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów, jeśli nie zostanie przeprowadzone prawidłowo. Dlatego ważne jest, aby skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może dobrać odpowiednie rozwiązanie dostosowane do twojego samochodu oraz twoich potrzeb. Tuningowanie turbosprężarki powinno być przeprowadzane tylko przez specjalistów posiadających odpowiednie doświadczenie i wiedzę, ponieważ nieprawidłowo wykonane tuningi mogą prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów, a także do zwiększenia zużycia paliwa.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60