Turbosprężarka 704361-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 704361-4 firmy Garrett.
CENA od:490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 704361-4 dostępna jest również pod numerem 2248834E.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 330 d (E46)
Silnik: M57 D30 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM F
- BMW 330 xd (E46)
Silnik: M57 D30 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM
- BMW X5 3.0 d (E53)
Silnik: M57 D30 E53 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM
Turbina 704361-4 - tuningowane turbosprężarki
W seryjnych samochodach stosowane są turbosprężarki standardowe, natomiast samochody wykorzystywane w motosportach takich jak np. drift wymagają już innego rodzaju turbo, jakim jest turbosprężarka hybrydowa. Jaka jest różnica pomiędzy nimi? Hybrydowe turbo od tego standardowego różni się przede wszystkim rozmiarem – większe koło kompresji wpływa na wydajność turbosprężarki co przekłada się na szybszą reakcję na wciskany pedał gazu. Drugą różnicą jest cena; turbina hybrydowa jest znacznie droższa od tej standardowej. W Internecie można również znaleźć firmy oferujące przerobienie turbo na hybrydę.
Większe turbo bez strojenia – czy to ma sens?
Decydując się na montaż większej turbosprężarki należy mieć świadomość, że takie działanie wymaga również i innych czynności. Jedną z nich jest wymiana intercoolera na większy a co najważniejsze wprowadzenie zmian w ECU – większa turbosprężarka bez strojenia nie ma sensu, ponieważ sterownik silnika będzie pracował na „starych” parametrach.
Przed przystąpieniem do wymiany standardowego turbo na większe, należy przeprowadzić diagnostykę jednostki napędowej samochodu, ponieważ większe turbo obciąży silnik.
Dodaj komentarz
