Turbosprężarka 704361-4
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 704361-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 704361-4 dostępna jest również pod numerem 2248834E.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 330 d (E46)
Silnik: M57 D30 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM F
- BMW 330 xd (E46)
Silnik: M57 D30 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM
- BMW X5 3.0 d (E53)
Silnik: M57 D30 E53 6 Zyl.
Pojemnosc: 2926 ccm
Moc: 184 KM
Turbina 704361-4 - tuningowane turbosprężarki
W seryjnych samochodach stosowane są turbosprężarki standardowe, natomiast samochody wykorzystywane w motosportach takich jak np. drift wymagają już innego rodzaju turbo, jakim jest turbosprężarka hybrydowa. Jaka jest różnica pomiędzy nimi? Hybrydowe turbo od tego standardowego różni się przede wszystkim rozmiarem – większe koło kompresji wpływa na wydajność turbosprężarki co przekłada się na szybszą reakcję na wciskany pedał gazu. Drugą różnicą jest cena; turbina hybrydowa jest znacznie droższa od tej standardowej. W Internecie można również znaleźć firmy oferujące przerobienie turbo na hybrydę.
Większe turbo bez strojenia – czy to ma sens?
Decydując się na montaż większej turbosprężarki należy mieć świadomość, że takie działanie wymaga również i innych czynności. Jedną z nich jest wymiana intercoolera na większy a co najważniejsze wprowadzenie zmian w ECU – większa turbosprężarka bez strojenia nie ma sensu, ponieważ sterownik silnika będzie pracował na „starych” parametrach.
Przed przystąpieniem do wymiany standardowego turbo na większe, należy przeprowadzić diagnostykę jednostki napędowej samochodu, ponieważ większe turbo obciąży silnik.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Tuningowanie turbosprężarki 704361-4 w samochodzie BMW 330 d (E46) polega na zwiększeniu mocy silnika poprzez zmianę parametrów turbosprężarki. Tuning może polegać na zwiększeniu średnicy przepustnicy, wymianie na większą turbosprężarkę lub zwiększeniu ciśnienia doładowania. Tuningowanie turbosprężarki może zwiększyć moc silnika, jednak należy pamiętać, że może to prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów, jeśli nie zostanie przeprowadzone prawidłowo. Dlatego ważne jest, aby skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może dobrać odpowiednie rozwiązanie dostosowane do twojego samochodu oraz twoich potrzeb. Tuningowanie turbosprężarki powinno być przeprowadzane tylko przez specjalistów posiadających odpowiednie doświadczenie i wiedzę, ponieważ nieprawidłowo wykonane tuningi mogą prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów, a także do zwiększenia zużycia paliwa.