Turbosprężarka 703753-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7037531 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 703753-1 dostępna jest również pod numerami:
- 7700111278,
- 7700111747.
Pasuje do pojazdów:
- Volvo S40 I 1.9 D,
- Volvo V40 1.9 TD.
Turbina 703753-1 | Budowa turbosprężarki

Element układu turbodoładowania jakim jest turbosprężarka składa się z dwóch podstawowych elementów takich jak:
- turbina tzw. część ciepła, która zasilana jest spalinami z silnika,
- sprężarka tzw. cześć zimna, jej zadanie polega na zasilaniu silnika sprężonym powietrzem.
Pozostałe elementy znajdujące się w turbosprężarce:
- wirnik turbiny,
- wirnik sprężarki,
- wałek turbosprężarki,
- łożysko - zarówno ślizgowe i oporowe,
- kanał olejowy,
- kadłub turbiny i sprężarki,
- pierścień uszczelniający.
Na drogach spotkać można samochody ze stałą geometrią łopatek oraz ze zmienną geometrią łopatek. Technologia VNT - zmiennej geometrii łopatek sterowana jest za pomocą zaworu podciśnienia – gruszki turbiny. Z kolei stała geometria sterowana jest zaworem wastegate, jego zadaniem jest kontrola ciśnienia doładowania, brak zaworu WG powodowałby, że turbo kręciłoby się coraz szybciej do momentu uszkodzenia nie tylko samej turbosprężarki, ale również silnika. Stałą geometrię turbiny spotkać można w starszych silnikach.
Zastosowanie technologii zmiennej geometrii pozwoliło na zlikwidowanie występowania zjawiska jaki jest turbodziura. Innym zjawiskiem spotykanym w samochodach posiadających turbosprężarkę, jest przeładowanie turbiny, czyli pojawienie się zbyt dużego ciśnienia doładowania w turbo.
Bez względu na to czy swoim samochodzie posiadasz turbo z technologią VNT, czy też turbosprężarkę ze stałą geometrią należy o nią dbać. Ze względu na warunki pracy w jakich przyszło jej pracować ważna jest jej systematyczna diagnostyka, awarie turbo powodowane są najczęściej:
- zanieczyszczeniami z zasysanego powietrza – piasek, ciała obce,
- złej jakości olejem,
- zbyt niski poziom oleju – brak smarowania,
- osad powstały przeciążaniem cieplnym turbiny.
Jak działa turbosprężarka? | Objaśniamy
Zasada działania turbosprężarki jest dość prosta, ciepła jak i zimna cześć turbo posiadają po jednym wirniku, które połączone są wałem. Skompresowane przez sprężarkę powietrze chłodzone jest przez chłodnicę, a następnie trafia do komory spalania. Paliwo, które dozowane jest poprzez wtryskiwacze łącząc się ze wspomnianym powietrzem i napędza tłoki te z kolei powodują pracę silnika samochodu. Spaliny powstające w wyniku spalania uwalniają się z komory, a następnie zasysane i podawane są przez turbinę do kolektora wydechowego pod ciśnieniem.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 703753-1 Volvo S40 I 1.9 D składa się z kilku głównych elementów, w tym:
Sprężarka - to serce turbosprężarki, które jest odpowiedzialne za przyspieszanie powietrza do silnika. Składa się ono z łopatkowego kompresora, który jest napędzany przez wał turbiny.
Turbina - jest to druga część turbosprężarki, która jest napędzana przez spaliny wytwarzane przez silnik. Składa się ona z wału turbiny oraz łopatkowego turbosprężarki.
Karter - jest to obudowa, która zawiera sprężarkę i turbinę. Chroni ona te elementy przed zanieczyszczeniami oraz utrzymuje ciśnienie wewnątrz turbosprężarki.
Przewód powietrza doładowującego - jest to przewód, który prowadzi powietrze z turbosprężarki do silnika.
Zawór przełączający - jest to zawór, który reguluje ilość powietrza dostarczanego do turbosprężarki.
Elektrozawór N75 - jest to elektrozawór, który reguluje ilość powietrza dostarczanego do turbosprężarki i ciśnienie doładowania.
Koło kompresji - jest to koło, które jest napędzane przez wał silnika i napędza wał turbiny.
Koło turbiny - jest to koło, które jest napędzane przez wał turbiny i napędza wał kompresji.
Te elementy pracują razem, aby zwiększyć ilość powietrza dostarczanego do silnika i zwiększyć moc i wydajność silnika.