W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 702338-1 firmy GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 702338-1 dostępna jest również pod numerem: 46530592
Pasuje do pojazdów:
Fiat Brava 1.9 TD
Silnik: 182A7.000
Pojemnosc: 1910 ccm
Moc: 101 KM
Rok produkcji: od 04.1997
Turbina 702338-1 - uszkodzony elektrozawór N75
Czy wiesz, po czym poznać, że doszło do uszkodzenia zaworu N75? Zawór ciśnienia doładowania turbiny odpowiada za sterowanie nią. Połączony jest z siłownikiem – gruszką turbiny, która poprzez płynne ruchy swojego cięgna porusza łopatkami zmiennej geometrii. Tak więc występowanie turbodziury, jak i przeładowania turbiny świadczyć może o awarii N75.
► Turbodziura – występowanie opóźnienia reakcji samochodu na wciśnięty pedał gazu.
► Przeładowanie turbo – występowanie zbyt dużego ciśnienia w turbosprężarce.
Cena nowego zaworu N75 nie jest kolosalna, jednak znajdą się i tacy, którzy zdecydują się na samodzielną jego naprawę, która najczęściej polega czyszczeniu go. Jest to możliwe, jednak wymaga cierpliwości i pewnej wiedzy z dziedziny motoryzacji.
W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z objawów sugerujących uszkodzony zawór N75 należy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem, aby nie doprowadzić do poważnych uszkodzeń turbo, które mogą mieć wpływ na działanie pozostałych podzespołów samochodu, takich jak np. silnik.
Jak samemu ominąć zawór N75?
Bypass N75, czyli omijanie elektrozaworu tak samo, jak i jego usuwanie, wyłączanie oraz inne tego typu czynności mogą spowodować poważną awarię turbosprężarki. W jaki sposób? Skoro N75, jak sama jego nazwa wskazuje - odpowiada za kontrolę ciśnienie doładowania turbosprężarki, tak więc jego ominięcie lub usunięcie spowoduje gwałtowny wzrost ciśnienia, czyli wirnik będzie się obracał coraz szybciej i szybciej, co może spowodować pęknięcie koła kompresji, a nawet korpusu turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze