Localizations image

Turbosprężarka 702338-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 702338-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Pracownia regeneracji turbosprężarek

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 702338-1 firmy GARRETT.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 702338-1 dostępna jest również pod numerem: 46530592

Pasuje do pojazdów:

Fiat Brava 1.9 TD
Silnik: 182A7.000
Pojemnosc: 1910 ccm
Moc: 101 KM
Rok produkcji: od 04.1997

Turbina 702338-1 - uszkodzony elektrozawór N75

Czy wiesz, po czym poznać, że doszło do uszkodzenia zaworu N75? Zawór ciśnienia doładowania turbiny odpowiada za sterowanie nią. Połączony jest z siłownikiem – gruszką turbiny, która poprzez płynne ruchy swojego cięgna porusza łopatkami zmiennej geometrii. Tak więc występowanie turbodziury, jak i przeładowania turbiny świadczyć może o awarii N75.

► Turbodziura – występowanie opóźnienia reakcji samochodu na wciśnięty pedał gazu.
► Przeładowanie turbo – występowanie zbyt dużego ciśnienia w turbosprężarce.

Cena nowego zaworu N75 nie jest kolosalna, jednak znajdą się i tacy, którzy zdecydują się na samodzielną jego naprawę, która najczęściej polega czyszczeniu go. Jest to możliwe, jednak wymaga cierpliwości i pewnej wiedzy z dziedziny motoryzacji.

W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z objawów sugerujących uszkodzony zawór N75 należy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem, aby nie doprowadzić do poważnych uszkodzeń turbo, które mogą mieć wpływ na działanie pozostałych podzespołów samochodu, takich jak np. silnik.

Turbina 702338-1 - uszkodzony elektrozawór N75

Jak samemu ominąć zawór N75?

Bypass N75, czyli omijanie elektrozaworu tak samo, jak i jego usuwanie, wyłączanie oraz inne tego typu czynności mogą spowodować poważną awarię turbosprężarki. W jaki sposób? Skoro N75, jak sama jego nazwa wskazuje - odpowiada za kontrolę ciśnienie doładowania turbosprężarki, tak więc jego ominięcie lub usunięcie spowoduje gwałtowny wzrost ciśnienia, czyli wirnik będzie się obracał coraz szybciej i szybciej, co może spowodować pęknięcie koła kompresji, a nawet korpusu turbosprężarki.

Komentarze

Daniel 2023-01-19 14:12:31

Turbosprężarka 702338-1 jest specjalnie zaprojektowana dla silnika 1.9 TD w samochodzie Fiat Brava. Uszkodzenie elektrozaworu N75 może prowadzić do problemów z działaniem turbosprężarki. Elektrozawór N75 jest odpowiedzialny za regulację ciśnienia w układzie dolotowym powietrza, kontrolując ilość powietrza doprowadzanego do turbosprężarki. Jeśli elektrozawór jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, może to prowadzić do niedostatecznego lub nadmiernego dopływu powietrza do turbosprężarki, co może skutkować wystąpieniem objawów takich jak brak mocy, dymienie lub błąd komputera silnika. W takim przypadku należy skontaktować się z mechanikiem, który sprawdzi elektrozawór i jeśli trzeba, wymieni go na nowy.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO