Localizations image

Turbosprężarka 702338-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 702338-1 firmy GARRETT. 


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 702338-1
Turbosprężarka 702338-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 702338-1 dostępna jest również pod numerem: 46530592

Pasuje do pojazdów:

Fiat Brava 1.9 TD
Silnik: 182A7.000
Pojemnosc: 1910 ccm
Moc: 101 KM
Rok produkcji: od 04.1997


Turbina 702338-1 | Uszkodzony elektrozawór N75
  

Turbina 702338-1 | Uszkodzony elektrozawór N75
Turbina 702338-1 | Uszkodzony elektrozawór N75

Czy wiesz, po czym poznać, że doszło do uszkodzenia zaworu N75? Zawór ciśnienia doładowania turbiny odpowiada za sterowanie nią. Połączony jest z siłownikiem – gruszką turbiny, która poprzez płynne ruchy swojego cięgna porusza łopatkami zmiennej geometrii. Tak więc występowanie turbodziury, jak i przeładowania turbiny świadczyć może o awarii N75.

► Turbodziura – występowanie opóźnienia reakcji samochodu na wciśnięty pedał gazu.
► Przeładowanie turbo – występowanie zbyt dużego ciśnienia w turbosprężarce.

Cena nowego zaworu N75 nie jest kolosalna, jednak znajdą się i tacy, którzy zdecydują się na samodzielną jego naprawę, która najczęściej polega czyszczeniu go. Jest to możliwe, jednak wymaga cierpliwości i pewnej wiedzy z dziedziny motoryzacji.

W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z objawów sugerujących uszkodzony zawór N75 należy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem, aby nie doprowadzić do poważnych uszkodzeń turbo, które mogą mieć wpływ na działanie pozostałych podzespołów samochodu, takich jak np. silnik.


Jak samemu ominąć zawór N75?

Bypass N75, czyli omijanie elektrozaworu tak samo, jak i jego usuwanie, wyłączanie oraz inne tego typu czynności mogą spowodować poważną awarię turbosprężarki. W jaki sposób? Skoro N75, jak sama jego nazwa wskazuje - odpowiada za kontrolę ciśnienie doładowania turbosprężarki, tak więc jego ominięcie lub usunięcie spowoduje gwałtowny wzrost ciśnienia, czyli wirnik będzie się obracał coraz szybciej i szybciej, co może spowodować pęknięcie koła kompresji, a nawet korpusu turbosprężarki.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Jak zmierzyć ciśnienie oleju na turbinie? 29 stycznia 2021

Jak zmierzyć ciśnienie oleju na turbinie?

Czy wiesz, jak zmierzyć ciśnienie oleju na turbinie? Użyjemy do tego czujnika...

Czy regeneracja turbosprężarki to wymiana rdzenia? 02 października 2018

Czy regeneracja turbosprężarki to wymiana rdzenia?

1. Proces regeneracji turbosprężarki - Czyszczenie | Czy wyczyszczenie turbiny...

Turbosprężarka  701855-2 18 marca 2021

Turbosprężarka 701855-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701855-2...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO