Turbosprężarka 701854-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701854-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 701854-2 dostępna jest również pod numerami:
- 028145702N,
- GA30028145702N.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A4 1.9 TDI (B5)
Silnik: ASV
Moc: 120 KM
- Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 110 KM
- Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 110 KM
- Seat Ibiza III 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 90 KM
- Seat Leon 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 110 KM
- Volkswagen Caddy II 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 90 KM
- Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 90 KM
- Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: ASV
Moc: 110 KM
Turbina 7018542 - jak długo może posłużyć turbosprężarka po regeneracji?

Bezbłędnie przeprowadzony proces regeneracji, który polega na dokładnym oczyszczeniu turbo z nagaru, wymianie uszkodzonych części, ich wyważeniu oraz precyzyjnej kalibracji turbosprężarki oczywiście wpływa na dłuższą żywotność turbo. Jednakże niezastosowanie się do zaleceń poregeneracyjnych takich, jak np. wymiana oleju i filtrów na nowe oraz docieranie turbiny po regeneracji zdecydowanie przyczyni się do jej szybszego zużycia.
Producenci turbosprężarek szacują ich żywotność na około 300 000 kilometrów. Niewłaściwa eksploatacja pojazdu z turbo może skrócić jej przydatność nawet o 100 000 kilometrów. Tak więc trwałość turbosprężarki po regeneracji zależy nie tylko od dokładności przeprowadzenia tego procesu, ale w dużej mierze od tego, jak będzie dbał o nią właściciel pojazdu.
Turbina po regeneracji – o tym należy pamiętać
Aby cieszyć się długą trwałością nowej turbosprężarki, należy przestrzegać kliku bardzo prostych zaleceń; oprócz wspomnianej wymiany filtrów oraz oleju należy także przeprowadzić weryfikację stanu przewodów oraz odmy - ich nieszczelność, jak i brak przepustowości negatywnie wpłyną na pracę samochodu. Równie ważne jest skontrolowanie intercoolera i wyczyszczenie go z zalegającego w nim starego oleju lub innych zanieczyszczeń.
Również ważne jest postępowanie przed rozpoczęciem jazdy, jak i po jej zakończeniu. Należy unikać uzyskiwania wysokich obrotów na zimnym silniku, a także po dynamicznej jeździe należy schłodzić turbo przed wyłączeniem silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Okres użytkowania po regeneracji turbosprężarki 701854-2 stosowanej w Audi A4 1.9 TDI (B5) może różnić się w zależności od kilku czynników, takich jak:
- Jakość regeneracji - regeneracja wykonana przez wykwalifikowanych specjalistów z odpowiednim sprzętem i doświadczeniem jest bardziej trwała niż regeneracja przeprowadzona przez amatorów.
- Użytkowanie samochodu - styl jazdy, przebieg, warunki drogowe, wszystko to ma wpływ na żywotność turbosprężarki.
- Eksploatacja - stan oleju, jego jakość, filtr powietrza, ciśnienie oleju, wszystko to ma wpływ na żywotność turbosprężarki.
- Jakość części - jakość zastosowanych części podczas regeneracji również ma wpływ na żywotność turbosprężarki.
Mimo to, po regeneracji, turbosprężarka powinna posłużyć przynajmniej tyle samo czasu jak nowa, a nawet dłużej, jeśli zostanie zachowany odpowiedni poziom konserwacji i użytkowania. Ważne jest, aby po regeneracji turbosprężarki, przestrzegać wszystkich zaleceń dotyczących konserwacji i użytkowania, aby zwiększyć jej trwałość.