Turbosprężarka 701729-9
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 701729-9 dostępna jest również pod numerem 045145701J.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM
- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
Silnik: CDXA CDXB
Moc: 75 KM
- Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Turbina 701729-9 - nieprawidłowa kalibracja turbo
Dokładnie wyczyszczona z nagaru turbosprężarka oraz wymienione uszkodzone części na nowe, znanych światowych producentów to jedno, drugie to regulacja turbosprężarki po regeneracji. Nieprawidłowo ustawiona zmienna geometrii turbiny przejawia objawy podobne do uszkodzonej turbosprężarki i oczywiście również może do takiego uszkodzenia doprowadzić.
Za sterowanie kierownicami spalin odpowiada między innymi sztanga turbiny, której regulacja polega na bezbłędnym wydłużeniu, jak i skróceniu. Skracając sztangę spowodować można szybsze ciśnienie doładowania, z kolei wydłużenie sztangi turbiny wpłynie na wolniejsze doładowanie ciśnienia.
Zapieczona sztanga turbiny - typowe objawy
Jednym z objawów zapieczonej sztangi turbiny jest brak jej ruchów. Prawidłowa praca sztangi turbiny powinna być płynna. Innym objawem nieprawidłowego działania sztangi turbiny jest występowanie turbodziry lub przeładowywania turbosprężarki. W przypadku występowania jakichkolwiek niepokojących objawów turbo należy je jak najszybciej oddać do naprawy – w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń również i silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Nieprawidłowa kalibracja turbosprężarki w samochodzie Audi A2 1.4 TDI może prowadzić do różnych problemów z pracą silnika, takich jak brak mocy, niestabilna praca silnika, brak reakcji na pedał gazu itp. Kalibracja turbosprężarki polega na dopasowaniu parametrów pracy układu do specyfikacji silnika i układu wydechowego. Jeśli kalibracja jest nieprawidłowa, może to prowadzić do niedostatecznego ciśnienia doładowania lub nadmiernego ciśnienia, co może uszkodzić turbosprężarkę lub inne elementy układu. Jeśli podejrzewasz, że turbosprężarka w twoim samochodzie jest nieprawidłowo skalibrowana, należy skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w naprawie i kalibracji turbosprężarek, który przeprowadzi diagnozę i dokona odpowiedniej kalibracji lub naprawy turbosprężarki.