Turbosprężarka 701729-9
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701729-9 firmy Garrett.
CENA od:490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 701729-9 dostępna jest również pod numerem 045145701J.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM
- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
Silnik: CDXA CDXB
Moc: 75 KM
- Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Turbina 701729-9 - nieprawidłowa kalibracja turbo

Dokładnie wyczyszczona z nagaru turbosprężarka oraz wymienione uszkodzone części na nowe, znanych światowych producentów to jedno, drugie to regulacja turbosprężarki po regeneracji. Nieprawidłowo ustawiona zmienna geometrii turbiny przejawia objawy podobne do uszkodzonej turbosprężarki i oczywiście również może do takiego uszkodzenia doprowadzić.
Za sterowanie kierownicami spalin odpowiada między innymi sztanga turbiny, której regulacja polega na bezbłędnym wydłużeniu, jak i skróceniu. Skracając sztangę spowodować można szybsze ciśnienie doładowania, z kolei wydłużenie sztangi turbiny wpłynie na wolniejsze doładowanie ciśnienia.
Zapieczona sztanga turbiny - typowe objawy
Jednym z objawów zapieczonej sztangi turbiny jest brak jej ruchów. Prawidłowa praca sztangi turbiny powinna być płynna. Innym objawem nieprawidłowego działania sztangi turbiny jest występowanie turbodziry lub przeładowywania turbosprężarki. W przypadku występowania jakichkolwiek niepokojących objawów turbo należy je jak najszybciej oddać do naprawy – w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń również i silnika.
Dodaj komentarz
