Localizations image

Turbosprężarka 701729-9

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701729-9 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 701729-9
Turbosprężarka 701729-9

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 701729-9 dostępna jest również pod numerem 045145701J.

Pasuje do pojazdów:

- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM

- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
Silnik: CDXA CDXB
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM


Turbina 701729-9 - nieprawidłowa kalibracja turbo

Turbina 454098-1 | Nieprawidłowa kalibracja turbo
Turbosprężarka 701729-9


Dokładnie wyczyszczona z nagaru turbosprężarka oraz wymienione uszkodzone części na nowe, znanych światowych producentów to jedno, drugie to regulacja turbosprężarki po regeneracji. Nieprawidłowo ustawiona zmienna geometrii turbiny przejawia objawy podobne do uszkodzonej turbosprężarki i oczywiście również może do takiego uszkodzenia doprowadzić.

Za sterowanie kierownicami spalin odpowiada między innymi sztanga turbiny, której regulacja polega na bezbłędnym wydłużeniu, jak i skróceniu. Skracając sztangę spowodować można szybsze ciśnienie doładowania, z kolei wydłużenie sztangi turbiny wpłynie na wolniejsze doładowanie ciśnienia.


Zapieczona sztanga turbiny - typowe objawy

Jednym z objawów zapieczonej sztangi turbiny jest brak jej ruchów. Prawidłowa praca sztangi turbiny powinna być płynna. Innym objawem nieprawidłowego działania sztangi turbiny jest występowanie turbodziry lub przeładowywania turbosprężarki. W przypadku występowania jakichkolwiek niepokojących objawów turbo należy je jak najszybciej oddać do naprawy – w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń również i silnika.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
REGENERACJA TURBINY – Melett Turbo - warsztat 02 października 2018

REGENERACJA TURBINY – Melett Turbo - warsztat

1. Regeneracja turbin w warsztacie Melett TurboTurbosprężarki to coraz częściej...

Jak wygląda turbosprężarka ze zmienną geometrią? 25 listopada 2020

Jak wygląda turbosprężarka ze zmienną geometrią?

Jak wygląda turbosprężarka ze zmienną geometrią, czy potrafimy na to pytanie...

Czujnik ciśnienia doładowania - czyszczenie 11 Grudzień 2020

Czujnik ciśnienia doładowania - czyszczenie

Czy wiesz, w jaki sposób dbać o czujnik ciśnienia doładowania? Czyszczenie tego...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO