blog

Turbosprężarka 701729-9

19 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbo 70172991

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Pracownia regeneracji turbo

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 701729-9 dostępna jest również pod numerem 045145701J.

Pasuje do pojazdów:

- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM

- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
Silnik: CDXA CDXB
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM

Turbina 701729-9 - nieprawidłowa kalibracja turbo

Turbina 7017299


Dokładnie wyczyszczona z nagaru turbosprężarka oraz wymienione uszkodzone części na nowe, znanych światowych producentów to jedno, drugie to regulacja turbosprężarki po regeneracji. Nieprawidłowo ustawiona zmienna geometrii turbiny przejawia objawy podobne do uszkodzonej turbosprężarki i oczywiście również może do takiego uszkodzenia doprowadzić.

Za sterowanie kierownicami spalin odpowiada między innymi sztanga turbiny, której regulacja polega na bezbłędnym wydłużeniu, jak i skróceniu. Skracając sztangę spowodować można szybsze ciśnienie doładowania, z kolei wydłużenie sztangi turbiny wpłynie na wolniejsze doładowanie ciśnienia.


Zapieczona sztanga turbiny - typowe objawy

Jednym z objawów zapieczonej sztangi turbiny jest brak jej ruchów. Prawidłowa praca sztangi turbiny powinna być płynna. Innym objawem nieprawidłowego działania sztangi turbiny jest występowanie turbodziry lub przeładowywania turbosprężarki. W przypadku występowania jakichkolwiek niepokojących objawów turbo należy je jak najszybciej oddać do naprawy – w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń również i silnika.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Cezary
2023-01-20 09:29:30
Nieprawidłowa kalibracja turbosprężarki w samochodzie Audi A2 1.4 TDI może prowadzić do różnych problemów z pracą silnika, takich jak brak mocy, niestabilna praca silnika, brak reakcji na pedał gazu itp. Kalibracja turbosprężarki polega na dopasowaniu parametrów pracy układu do specyfikacji silnika i układu wydechowego. Jeśli kalibracja jest nieprawidłowa, może to prowadzić do niedostatecznego ciśnienia doładowania lub nadmiernego ciśnienia, co może uszkodzić turbosprężarkę lub inne elementy układu. Jeśli podejrzewasz, że turbosprężarka w twoim samochodzie jest nieprawidłowo skalibrowana, należy skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w naprawie i kalibracji turbosprężarek, który przeprowadzi diagnozę i dokona odpowiedniej kalibracji lub naprawy turbosprężarki.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60