Localizations image

Turbosprężarka 701729-6

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701729-6 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 701729-6
Turbosprężarka 701729-6

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • CHRA turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 701729-6 dostępna jest również pod numerem: 45145701.

Pasuje do pojazdów:

  • Audi A2 1.4 TDI
    Silnik: AMF
    Moc: 75 KM
  • Seat Arosa 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Seat Cordoba 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Seat Ibiza III 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Skoda Fabia 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Volkswagen Lupo 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
    Silnik: CDXA CDXB
    Moc: 75 KM
  • Volkswagen Polo III 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM


Turbina 701729-6 | Wymiana turbo na większe
  

Turbina 701729-6 | Wymiana turbo na większe
Turbina 701729-6 | Wymiana turbo na większe

 

W celu zwiększenia mocy samochodu kierowcy decydują się na różnego rodzaju modyfikacje, jedną z nich jest wymiana turbosprężarki na większą. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że związane jest to również z innymi czynnościami, które tak naprawdę są nieodłącznym elementem wymiany turbiny na mocniejszą, a należą do nich:

1. Przed wymianą warto przeprowadzić diagnostykę silnika.
Pozwoli to na sprawdzenie jego stanu, okazać się może, że jest on uszkodzony lub po prostu za słaby na takie zmiany. Zamiana turbo na większe odbywać się powinna wyłącznie w przypadku sprawnego silnika - nie ma co ukrywać, że taki zabieg może go w pewnym stopniu obciążyć.

2. Modyfikacja oprogramowania
Zmiana turbiny z 90 KM na 110 KM jest możliwa pod warunkiem, że oprócz większego turbo zostaną również wprowadzone zmiany w sterowniku silnika. Bez wprowadzenia jakichkolwiek zmian, ECU będzie pracowało na „starych” parametrach.

3. Wymiana intercoolera
Większe turbo będzie potrzebowało dodatkowego chłodzenia, dlatego też montaż większego jest również istotny. Wymienić również trzeba rury łączące turbo z intercoolerem, jak i łączące intercooler z przepustnicą. Ważne jest, aby nie przesadzić z wielkością, ponieważ nieodpowiednio dobrany, za duży intercooler może to spowodować opróżnianą reakcję silnika na wciśnięty pedał gazu.

Przed przystąpieniem do wymiany należy sprawdzić, czy większy intercooler, jak i większe turbo zmieszczą się w miejsca starych.


Brak mocy po wymianie turbiny

Po wymianie turbosprężarki na większą wystąpił brak mocy? Przyczynami mogą być:

- źle zamontowane turbo,
- przewody podpięte w nieprawidłowy sposób,
- brak uaktualnienia sterownika sinika pod zmienione turbo.

Może się okazać, że problem tkwi w samej turbosprężarce. Może się okazać, że używane turbo, które kierowca nabył z niewiadomego pochodzenia, „bo cena była atrakcyjna”, jest uszkodzone. Z kolei brak mocy po wymianie zregenerowanej turbiny oznaczać może niedbale przeprowadzoną regenerację, w której np. pominięto etap jej regulacji.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 49135-05500 07 maja 2021

Turbosprężarka 49135-05500

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49135-05500...

Głośna praca turbo - klekotanie turbiny 14 października 2021

Głośna praca turbo - klekotanie turbiny

Charakterystyczne klekotanie jest domeną pojazdów z silnikiem diesla, jeżeli jednak...

Sztanga turbiny nie rusza się 02 lutego 2021

Sztanga turbiny nie rusza się

Powodem, dla którego sztanga turbiny nie rusza się może być jej zapieczenie,...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO