Turbosprężarka 701729-6
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701729-6 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 701729-6 dostępna jest również pod numerem: 45145701.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A2 1.4 TDI
Silnik: AMF
Moc: 75 KM - Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM - Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM - Seat Ibiza III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM - Skoda Fabia 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM - Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM - Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
Silnik: CDXA CDXB
Moc: 75 KM - Volkswagen Polo III 1.4 TDI
Silnik: AMF 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Turbina 701729-6 | Wymiana turbo na większe
W celu zwiększenia mocy samochodu kierowcy decydują się na różnego rodzaju modyfikacje, jedną z nich jest wymiana turbosprężarki na większą. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że związane jest to również z innymi czynnościami, które tak naprawdę są nieodłącznym elementem wymiany turbiny na mocniejszą, a należą do nich:
1. Przed wymianą warto przeprowadzić diagnostykę silnika.
Pozwoli to na sprawdzenie jego stanu, okazać się może, że jest on uszkodzony lub po prostu za słaby na takie zmiany. Zamiana turbo na większe odbywać się powinna wyłącznie w przypadku sprawnego silnika - nie ma co ukrywać, że taki zabieg może go w pewnym stopniu obciążyć.
2. Modyfikacja oprogramowania
Zmiana turbiny z 90 KM na 110 KM jest możliwa pod warunkiem, że oprócz większego turbo zostaną również wprowadzone zmiany w sterowniku silnika. Bez wprowadzenia jakichkolwiek zmian, ECU będzie pracowało na „starych” parametrach.
3. Wymiana intercoolera
Większe turbo będzie potrzebowało dodatkowego chłodzenia, dlatego też montaż większego jest również istotny. Wymienić również trzeba rury łączące turbo z intercoolerem, jak i łączące intercooler z przepustnicą. Ważne jest, aby nie przesadzić z wielkością, ponieważ nieodpowiednio dobrany, za duży intercooler może to spowodować opróżnianą reakcję silnika na wciśnięty pedał gazu.
Przed przystąpieniem do wymiany należy sprawdzić, czy większy intercooler, jak i większe turbo zmieszczą się w miejsca starych.
Brak mocy po wymianie turbiny
Po wymianie turbosprężarki na większą wystąpił brak mocy? Przyczynami mogą być:
- źle zamontowane turbo,
- przewody podpięte w nieprawidłowy sposób,
- brak uaktualnienia sterownika sinika pod zmienione turbo.
Może się okazać, że problem tkwi w samej turbosprężarce. Może się okazać, że używane turbo, które kierowca nabył z niewiadomego pochodzenia, „bo cena była atrakcyjna”, jest uszkodzone. Z kolei brak mocy po wymianie zregenerowanej turbiny oznaczać może niedbale przeprowadzoną regenerację, w której np. pominięto etap jej regulacji.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wymiana turbosprężarki 701729-6 dla Audi A2 1.4 TDI na większą może być wykonywana w celu zwiększenia mocy silnika lub poprawy wydajności. Jednak taka operacja nie jest prosta i powinna być przeprowadzona przez doświadczonych specjalistów z odpowiednim sprzętem. Zanim podejmie się taką decyzję, należy wziąć pod uwagę, że zwiększenie rozmiaru turbo może mieć negatywny wpływ na inne elementy układu dolotowego silnika, takie jak układ wydechowy, intercooler, czy też ECU. Wymiana turbo na większe może przynieść wyższą moc, ale także większe zużycie paliwa, a także inne nieprzewidziane konsekwencje. Dlatego ważne jest, aby przed podjęciem decyzji przeprowadzić wnikliwą analizę i wszystko dokładnie przemyśleć zanim zdecydujemy się na takie rozwiązanie.