blog

Turbosprężarka 701729-6

26 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Naprawa Turbosprężarki

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701729-6 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • CHRA turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 701729-6 dostępna jest również pod numerem: 45145701.

Pasuje do pojazdów:

  • Audi A2 1.4 TDI
    Silnik: AMF
    Moc: 75 KM
  • Seat Arosa 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Seat Cordoba 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Seat Ibiza III 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Skoda Fabia 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Volkswagen Lupo 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM
  • Volkswagen Marine 1.9 TDI 75-4
    Silnik: CDXA CDXB
    Moc: 75 KM
  • Volkswagen Polo III 1.4 TDI
    Silnik: AMF 3 Zyl.
    Moc: 75 KM

Turbina 701729-6 | Wymiana turbo na większe

W celu zwiększenia mocy samochodu kierowcy decydują się na różnego rodzaju modyfikacje, jedną z nich jest wymiana turbosprężarki na większą. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że związane jest to również z innymi czynnościami, które tak naprawdę są nieodłącznym elementem wymiany turbiny na mocniejszą, a należą do nich:

1. Przed wymianą warto przeprowadzić diagnostykę silnika.
Pozwoli to na sprawdzenie jego stanu, okazać się może, że jest on uszkodzony lub po prostu za słaby na takie zmiany. Zamiana turbo na większe odbywać się powinna wyłącznie w przypadku sprawnego silnika - nie ma co ukrywać, że taki zabieg może go w pewnym stopniu obciążyć.

2. Modyfikacja oprogramowania
Zmiana turbiny z 90 KM na 110 KM jest możliwa pod warunkiem, że oprócz większego turbo zostaną również wprowadzone zmiany w sterowniku silnika. Bez wprowadzenia jakichkolwiek zmian, ECU będzie pracowało na „starych” parametrach.

3. Wymiana intercoolera
Większe turbo będzie potrzebowało dodatkowego chłodzenia, dlatego też montaż większego jest również istotny. Wymienić również trzeba rury łączące turbo z intercoolerem, jak i łączące intercooler z przepustnicą. Ważne jest, aby nie przesadzić z wielkością, ponieważ nieodpowiednio dobrany, za duży intercooler może to spowodować opróżnianą reakcję silnika na wciśnięty pedał gazu.

Przed przystąpieniem do wymiany należy sprawdzić, czy większy intercooler, jak i większe turbo zmieszczą się w miejsca starych.

Brak mocy po wymianie turbiny

Po wymianie turbosprężarki na większą wystąpił brak mocy? Przyczynami mogą być:

- źle zamontowane turbo,
- przewody podpięte w nieprawidłowy sposób,
- brak uaktualnienia sterownika sinika pod zmienione turbo.

Może się okazać, że problem tkwi w samej turbosprężarce. Może się okazać, że używane turbo, które kierowca nabył z niewiadomego pochodzenia, „bo cena była atrakcyjna”, jest uszkodzone. Z kolei brak mocy po wymianie zregenerowanej turbiny oznaczać może niedbale przeprowadzoną regenerację, w której np. pominięto etap jej regulacji.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Grzesiek
2023-01-20 10:40:44
Wymiana turbosprężarki 701729-6 dla Audi A2 1.4 TDI na większą może być wykonywana w celu zwiększenia mocy silnika lub poprawy wydajności. Jednak taka operacja nie jest prosta i powinna być przeprowadzona przez doświadczonych specjalistów z odpowiednim sprzętem. Zanim podejmie się taką decyzję, należy wziąć pod uwagę, że zwiększenie rozmiaru turbo może mieć negatywny wpływ na inne elementy układu dolotowego silnika, takie jak układ wydechowy, intercooler, czy też ECU. Wymiana turbo na większe może przynieść wyższą moc, ale także większe zużycie paliwa, a także inne nieprzewidziane konsekwencje. Dlatego ważne jest, aby przed podjęciem decyzji przeprowadzić wnikliwą analizę i wszystko dokładnie przemyśleć zanim zdecydujemy się na takie rozwiązanie.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60