Turbosprężarka 701370-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701370-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 701370-1 dostępna jest również pod numerem 46750783.
Pasuje do pojazdów:
- Fiat Brava 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM
- Fiat Bravo I 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM
- Fiat Marea 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemność: 1900 ccm
Moc: 105 KM
Turbina 701370-1 - jak pozbyć się turbodziury?
Występowanie turbodziury zdecydowanie wpływa na komfort jazdy, ale i również może negatywnie wpłynąć na ogólny stan turbo i silnika samochodu. Jak zatem zlikwidować turbodziurę, jeśli się pojawi? Należy na początku zaznaczyć, że nie da się jej wyeliminować w 100%, ale dzięki zastosowaniu łopatek zmiennej geometrii turbiny można zminimalizować jej występowanie. Tak więc, jeśli posiadasz turbo ze stałą geometrią, to jednym ze sposobów likwidacji turbodziury jest właśnie wymiana turbiny na taką ze zmienną geometrią łopatek. Można również zastosować dwie turbosprężarki zamiast jednej lub pokusić się o przeprowadzenie modyfikacji oprogramowania ECU.

Turbodziura po regeneracji - przyczyny
Jeśli masz problem z turbosprężarką po regeneracji – występuje turbodziura, wskazywać to może na niedbale przeprowadzoną regenerację. W takim przypadku należy przeprowadzić korektę kalibracji sztangi turbiny. Przyczyną może być również niepoprawne zamontowanie turbosprężarki. Regenerację turbosprężarki należy zlecić sprawdzonemu serwisowi, ponieważ to między innymi od tego, jak zostanie ona przeprowadzona, będzie zależała jej żywotność.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbodziura to termin określający brak mocy silnika, kiedy turbosprężarka nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego ciśnienia doładowania. Może to być spowodowane przez wiele czynników, takich jak zużyte łożyska, niedostateczne smarowanie, zanieczyszczenia w układzie chłodzenia oleju, brak odpowiedniego serwisowania itp. Aby pozbyć się turbodziury, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi przyczynę problemu. Może to wymagać wymiany lub naprawy turbosprężarki, a także innych elementów układu. Warto pamiętać, że regularne serwisowanie i kontrolowanie poziomu oleju pomagają zapobiegać problemom z turbosprężarką. Warto również zwrócić uwagę na styl jazdy, szczególnie, że nagłe przyspieszanie lub jazda na niskich obrotach mogą przyczynić się do rozwoju turbodziury.