Localizations image

Turbosprężarka 701370-1

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701370-1 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 701370-1
Turbosprężarka 701370-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 701370-1 dostępna jest również pod numerem 46750783.

Pasuje do pojazdów:

- Fiat Brava 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM

- Fiat Bravo I 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM

- Fiat Marea 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM


Turbina 701370-1 - jak pozbyć się turbodziury?
  

 Turbina 701370-1 | Jak pozbyć się turbodziury?
Turbina 701370-1 | Jak pozbyć się turbodziury?

Występowanie turbodziury zdecydowanie wpływa na komfort jazdy, ale i również może negatywnie wpłynąć na ogólny stan turbo i silnika samochodu. Jak zatem zlikwidować turbodziurę, jeśli się pojawi? Należy na początku zaznaczyć, że nie da się jej wyeliminować w 100%, ale dzięki zastosowaniu łopatek zmiennej geometrii turbiny można zminimalizować jej występowanie. Tak więc, jeśli posiadasz turbo ze stałą geometrią, to jednym ze sposobów likwidacji turbodziury jest właśnie wymiana turbiny na taką ze zmienną geometrią łopatek. Można również zastosować dwie turbosprężarki zamiast jednej lub pokusić się o przeprowadzenie modyfikacji oprogramowania ECU.


Turbodziura po regeneracji - przyczyny

Jeśli masz problem z turbosprężarką po regeneracji – występuje turbodziura, wskazywać to może na niedbale przeprowadzoną regenerację. W takim przypadku należy przeprowadzić korektę kalibracji sztangi turbiny. Przyczyną może być również niepoprawne zamontowanie turbosprężarki. Regenerację turbosprężarki należy zlecić sprawdzonemu serwisowi, ponieważ to między innymi od tego, jak zostanie ona przeprowadzona, będzie zależała jej żywotność.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny 07 Grudzień 2020

Regeneracja zmiennej geometrii turbiny

Regeneracja zmiennej geometrii turbiny to usługa dostępna w każdym autoryzowanym...

Pisk turbiny 31 Grudzień 2020

Pisk turbiny

Dochodzi do Twoich uszu pisk turbiny? Jest to ewidentnie dźwięk uszkodzonej turbiny....

Ile czasu trwa regeneracja turbiny? 18 Grudzień 2020

Ile czasu trwa regeneracja turbiny?

Ile czasu trwa regeneracja turbiny w autoryzowanym serwisie Bosch Car Service? Biorąc...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO