blog

Turbosprężarka 701370-1

19 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbo 70137011

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701370-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 701370-1 dostępna jest również pod numerem 46750783.

Pasuje do pojazdów:

- Fiat Brava 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM

- Fiat Bravo I 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemnosc: 1900 ccm
Moc: 105 KM

- Fiat Marea 1.9 IDI
Silnik: M724MT19T
Pojemność: 1900 ccm
Moc: 105 KM

Turbina 701370-1 - jak pozbyć się turbodziury?

Występowanie turbodziury zdecydowanie wpływa na komfort jazdy, ale i również może negatywnie wpłynąć na ogólny stan turbo i silnika samochodu. Jak zatem zlikwidować turbodziurę, jeśli się pojawi? Należy na początku zaznaczyć, że nie da się jej wyeliminować w 100%, ale dzięki zastosowaniu łopatek zmiennej geometrii turbiny można zminimalizować jej występowanie. Tak więc, jeśli posiadasz turbo ze stałą geometrią, to jednym ze sposobów likwidacji turbodziury jest właśnie wymiana turbiny na taką ze zmienną geometrią łopatek. Można również zastosować dwie turbosprężarki zamiast jednej lub pokusić się o przeprowadzenie modyfikacji oprogramowania ECU.

Turbodziura - turbosprężarka 7013701

Turbodziura po regeneracji - przyczyny

Jeśli masz problem z turbosprężarką po regeneracji – występuje turbodziura, wskazywać to może na niedbale przeprowadzoną regenerację. W takim przypadku należy przeprowadzić korektę kalibracji sztangi turbiny. Przyczyną może być również niepoprawne zamontowanie turbosprężarki. Regenerację turbosprężarki należy zlecić sprawdzonemu serwisowi, ponieważ to między innymi od tego, jak zostanie ona przeprowadzona, będzie zależała jej żywotność.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Bartek
2023-01-20 09:29:57
Turbodziura to termin określający brak mocy silnika, kiedy turbosprężarka nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego ciśnienia doładowania. Może to być spowodowane przez wiele czynników, takich jak zużyte łożyska, niedostateczne smarowanie, zanieczyszczenia w układzie chłodzenia oleju, brak odpowiedniego serwisowania itp. Aby pozbyć się turbodziury, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi przyczynę problemu. Może to wymagać wymiany lub naprawy turbosprężarki, a także innych elementów układu. Warto pamiętać, że regularne serwisowanie i kontrolowanie poziomu oleju pomagają zapobiegać problemom z turbosprężarką. Warto również zwrócić uwagę na styl jazdy, szczególnie, że nagłe przyspieszanie lub jazda na niskich obrotach mogą przyczynić się do rozwoju turbodziury.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60