Turbosprężarka 7011642
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7011642 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 701164-2 dostępna jest również pod numerem 8200052297.
Pasuje do pojazdów:
Espace III 2.2 dCi
Silnik: G9T
Pojemnosc: 2200 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: od 01.2000
Turbina 7011642 | Docieranie turbosprężarki po regeneracji
Aby móc cieszyć się dłuższa żywotnością turbo po regeneracji, należy również o nie odpowiednio zadbać między innymi poprzez docieranie turbiny po regeneracji. Tak więc pierwsze odpalenie po wymianie turbiny nie powinno wyglądać tak, że kierowca na zimnym silniku wciśnie gaz do dechy. Należy umożliwić pracę pojazdowi przez około 30 minut na biegu jałowym.
Jednak jest kilka innych czynności, które należy wykonać przed montażem, jak i po montażu turbo.
Przed zainstalowaniem nowej turbosprężarki należy w pierwszej kolejności wyczyścić układ turbodoładowania, układ dolotowy oraz układ wylotowy. Skontrolować stan przewodów – uszkodzone należy wymienić na nowe – tak samo postępować należy z uszczelkami i filtrami. Wymiana oleju po regeneracji na nowy jest obowiązkowa, dodatkowo równie ważne jest zalewanie turbiny olejem – zbyt duża ilość powodować może wyciek oleju z turbo oraz przedostanie się go o układu wydechowego, natomiast za mała ilość oleju nie zapewni odpowiedniego smarowania.
Turbina po regeneracji - jak jeździć?
Jeśli zastosowałeś się do wspominanych wyżej zaleceń, a co najważniejsze wymieniłeś olej na świeży i przeprowadziłeś proces docierania turbo, możesz śmiało jeździć samochodem. Oczywiście nie możesz zaniechać przeprowadzania systematycznej kontroli turbo, w którą wlicza się również kontrola poziomu oleju.
Dodaj komentarz
