Turbosprężarka 700960-5
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 700960-5 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 700960-5 dostępna jest również pod numerem 045145701E.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A2 1.2 TDI
Silnik: ANY / AYZ 3 Zyl.
Moc: 61 KM
- Seat Arosa 1.2 TDI
Silnik: ANY / AYZ 3 Zyl.
Moc: 61 KM
- Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L
Silnik: ANY AYZ 3 Zyl.
Moc: 61 KM
Turbina 700960-5 - po wymianie turbiny auto nie odpala
Pierwsze odpalenie po wymianie turbiny okazało się fiaskiem i nie wiesz, co może być tego przyczyną? Najprawdopodobniej turbosprężarka nie została poprawnie zamontowana lub zamontowano nieodpowiednie turbo. Zarówno regeneracja turbo, jak i dalsze czynności poregeneracyjne powinny zostać zlecone specjaliście.
Aby nie doprowadzić na rychłej awarii nowo zamontowanego turbo, przed pierwszym jej odpaleniem należy przeprowadzić docieranie turbiny. Również ważne jest zalewanie turbiny świeżym olejem przed montażem turbosprężarki po regeneracji, ponieważ w starym oleju znajdować się mogą opiłki i inne zanieczyszczenia, które mogą spowodować nie tylko rysy na łożyskach ślizgowych, ale mogą doprowadzić do innych awarii turbo.
Zatarty silnik po wymianie turbiny – co jest przyczyną?
Zatarcie silnika po wymianie turbiny wskazywać może na to, że zapomniano o takiej czynności, jak uzupełnienie odpowiedniej ilości oleju lub – co gorsza – nie wymieniono starego oleju na nowy.
Interesuje Cię regeneracją turbiny w naszym serwisie oraz dokładna cena naprawy zadzwoń lub odwiedź nas osobiście w Stalowej Woli.
Dodaj komentarz
