Localizations image

Turbosprężarka 700960-5

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 700960-5 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 700960-5
Turbosprężarka 700960-5

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 700960-5 dostępna jest również pod numerem 045145701E.

Pasuje do pojazdów:

- Audi A2 1.2 TDI
Silnik: ANY / AYZ 3 Zyl.
Moc: 61 KM

- Seat Arosa 1.2 TDI
Silnik: ANY / AYZ 3 Zyl.
Moc: 61 KM

- Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L
Silnik: ANY AYZ 3 Zyl.
Moc: 61 KM


Turbina 700960-5 | Po wymianie turbiny auto nie odpala
  

Turbina 700960-5 | Po wymianie turbiny auto nie odpala
Turbina 700960-5 | Po wymianie turbiny auto nie odpala

Pierwsze odpalenie po wymianie turbiny okazało się fiaskiem i nie wiesz, co może być tego przyczyną? Najprawdopodobniej turbosprężarka nie została poprawnie zamontowana lub zamontowano nieodpowiednie turbo. Zarówno regeneracja turbo, jak i dalsze czynności poregeneracyjne powinny zostać zlecone specjaliście.

Aby nie doprowadzić na rychłej awarii nowo zamontowanego turbo, przed pierwszym jej odpaleniem należy przeprowadzić docieranie turbiny. Również ważne jest zalewanie turbiny świeżym olejem przed montażem turbosprężarki po regeneracji, ponieważ w starym oleju znajdować się mogą opiłki i inne zanieczyszczenia, które mogą spowodować nie tylko rysy na łożyskach ślizgowych, ale mogą doprowadzić do innych awarii turbo.


Zatarty silnik po wymianie turbiny – co jest przyczyną?

Zatarcie silnika po wymianie turbiny wskazywać może na to, że zapomniano o takiej czynności, jak uzupełnienie odpowiedniej ilości oleju lub – co gorsza – nie wymieniono starego oleju na nowy.

Interesuje Cię regeneracją turbiny w naszym serwisie oraz dokładna cena naprawy zadzwoń lub odwiedź nas osobiście w Stalowej Woli.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wałek turbosprężarki 26 listopada 2020

Wałek turbosprężarki

Wałek turbosprężarki określany jako wał z kołem roboczym (z języka angielskiego...

Jak przyspieszyć turbinę? 29 Grudzień 2020

Jak przyspieszyć turbinę?

Czy będąc posiadaczem klasycznej turbosprężarki masz pomysł, jak przyspieszyć...

Pisk turbiny 31 Grudzień 2020

Pisk turbiny

Dochodzi do Twoich uszu pisk turbiny? Jest to ewidentnie dźwięk uszkodzonej turbiny....

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO