
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7008303 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 700830-3 dostępna jest również pod numerami:
- 770010830,
- 7700107795.
Pasuje do pojazdów:
- Renault Clio II 1.9 dTi,
- Renault Espace III 1,9 dTi,
- Renault Kangoo I 1.9 dTi,
- Renault Laguna I 1.9 dTi,
- Renault Megane I 1.9 dTi,
- Renault Scenic I 1.9 dti,
- Renault Scenic I 1.9 dti.
Turbina 700830-3 | Turbo puszcza olej do wydechu

Turbosprężarka ze względu na swoją pracę wymaga odpowiedniego i ciągłego smarowania, dlatego ważna jest częsta kontrola stanu oleju silnikowego oraz ewentualne uzupełnianie jego braków.
Najczęstszymi przyczynami dlaczego turbosprężarka puszcza olej do wydechu są:
- zatkana odma, zwłaszcza zimą,
- brak szczelności w układzie turbodoładowania,
- uszkodzona turbina,
- zbyt wysoki poziom oleju.
Najprostszym sposobem na to jak sprawdzić czy turbina przepuszcza olej, jest obserwacja miejsca w którym stoi samochód. Plama na podjeździe wskazywać może na wyciek oleju.
Nie zawsze ciecz znajdująca się w wydechu to olej, może się okazać, że jest to po prostu skroplona para wodna wymiesza z sadzą. Tak czy inaczej należy zalecamy wizytę w serwisu, gdzie zostanie przeprowadzona diagnoza, pozwalająca na zlokalizowanie i usunięcie problemu. Dodatkowo na Twoje życzenie przeprowadzić możemy ogólną diagnozę turbosprężarki, aby zniwelować występowanie w przyszłości kapiącego oleju z turbiny.
Równie niepokojące jest zdarzenie, kiedy to turbina puszcza olej do intercoolera. Oczywiście niewielka ilość oleju w nie spowoduje poważnych awarii, gorzej wygląda sytuacja gdy nastąpi zalanie intercoolera olejem świadczyć to może o uszkodzeniu turbosprężarki oraz potrzebie jest natychmiastowej regeneracji.
Regeneracja układu wydechowego | Czyszczenie wydechu
Proces oczyszczania układu wydechowego z zalegającego w nim oleju najlepiej przeprowadzić na wymontowanym z samochodu. Następnie układ wydechowy umieszczany jest w specjalistycznej maszynie, gdzie pod wpływem strumienia wody i detergentu podanego pod odpowiednim ciśnieniem następuje jego czyszczenie. Kiedy układ zostanie wyczyszczony z oleju następuje jego suszenie, po czym jest on ponownie montowany w pojeździe.
Można również spróbować wyczyścić układ wydechowy w domu np. myjką ciśnieniową, jednak nie gwarantujemy, uzyskania zadowalających rezultatów. Stosowanie palników do w celu wypalenia oleju z wydechu spowodować może jego poważne uszkodzenia.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze