blog

Turbosprężarka 700830-3

17 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 700830-3	regeneracja

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7008303 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 700830-3 dostępna jest również pod numerami:

  • 770010830,
  • 7700107795.

Pasuje do pojazdów:

  • Renault Clio II 1.9 dTi,
  • Renault Espace III 1,9 dTi,
  • Renault Kangoo I 1.9 dTi,
  • Renault Laguna I 1.9 dTi,
  • Renault Megane I 1.9 dTi,
  • Renault Scenic I 1.9 dti,
  • Renault Scenic I 1.9 dti.

Turbina 700830-3 | Turbo puszcza olej do wydechu

Turbosprężarka ze względu na swoją pracę wymaga odpowiedniego i ciągłego smarowania, dlatego ważna jest częsta kontrola stanu oleju silnikowego oraz ewentualne uzupełnianie jego braków.

Najczęstszymi przyczynami dlaczego turbosprężarka puszcza olej do wydechu są:

  • zatkana odma, zwłaszcza zimą,
  • brak szczelności w układzie turbodoładowania,
  • uszkodzona turbina,
  • zbyt wysoki poziom oleju.

Najprostszym sposobem na to jak sprawdzić czy turbina przepuszcza olej, jest obserwacja miejsca w którym stoi samochód. Plama na podjeździe wskazywać może na wyciek oleju.

Nie zawsze ciecz znajdująca się w wydechu to olej, może się okazać, że jest to po prostu skroplona para wodna wymiesza z sadzą. Tak czy inaczej należy zalecamy wizytę w serwisu, gdzie zostanie przeprowadzona diagnoza, pozwalająca na zlokalizowanie i usunięcie problemu. Dodatkowo na Twoje życzenie przeprowadzić możemy ogólną diagnozę turbosprężarki, aby zniwelować występowanie w przyszłości kapiącego oleju z turbiny.

Równie niepokojące jest zdarzenie, kiedy to turbina puszcza olej do intercoolera. Oczywiście niewielka ilość oleju w nie spowoduje poważnych awarii, gorzej wygląda sytuacja gdy nastąpi zalanie intercoolera olejem świadczyć to może o uszkodzeniu turbosprężarki oraz potrzebie jest natychmiastowej regeneracji.

Regeneracja układu wydechowego | Czyszczenie wydechu

Proces oczyszczania układu wydechowego z zalegającego w nim oleju najlepiej przeprowadzić na wymontowanym z samochodu. Następnie układ wydechowy umieszczany jest w specjalistycznej maszynie, gdzie pod wpływem strumienia wody i detergentu podanego pod odpowiednim ciśnieniem następuje jego czyszczenie. Kiedy układ zostanie wyczyszczony z oleju następuje jego suszenie, po czym jest on ponownie montowany w pojeździe.

Można również spróbować wyczyścić układ wydechowy w domu np. myjką ciśnieniową, jednak nie gwarantujemy, uzyskania zadowalających rezultatów. Stosowanie palników do w celu wypalenia oleju z wydechu spowodować może jego poważne uszkodzenia.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.75

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.75
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Daniel
2023-01-20 10:48:54
Jeśli turbosprężarka 700830-3 Renault Clio II 1.9 dTi puszcza olej do wydechu, to jest to poważny problem, który może mieć kilka przyczyn. Uszkodzony uszczelniacz - uszczelniacz, który znajduje się między korpusem turbosprężarki a głowicą silnika, może być uszkodzony lub zużyty. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzona uszczelka pod korpusem turbosprężarki - jeśli uszczelka pod korpusem turbosprężarki jest uszkodzona lub zużyta, to może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzony zawór regulujący - zawór regulujący, który znajduje się na dolocie powietrza, może być uszkodzony lub zużyty. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Nieszczelność w przewodach - przewody, które przesyłają olej do turbosprężarki, mogą być uszkodzone lub nieszczelne. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzona turbosprężarka - turbosprężarka może być uszkodzona lub zużyta, co może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Aby naprawić ten problem, trzeba skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie mógł zdiagnozować przyczynę problemu i naprawić uszkodzenie. Należy pamiętać, że jeśli turbosprężarka jest uszkodzona, to konieczna będzie jej wymiana, co może być kosztowne.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60