Localizations image

Turbosprężarka 700830-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 700830-3	regeneracja

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7008303 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 700830-3 dostępna jest również pod numerami:

  • 770010830,
  • 7700107795.

Pasuje do pojazdów:

  • Renault Clio II 1.9 dTi,
  • Renault Espace III 1,9 dTi,
  • Renault Kangoo I 1.9 dTi,
  • Renault Laguna I 1.9 dTi,
  • Renault Megane I 1.9 dTi,
  • Renault Scenic I 1.9 dti,
  • Renault Scenic I 1.9 dti.

Turbina 700830-3 | Turbo puszcza olej do wydechu

Turbosprężarka ze względu na swoją pracę wymaga odpowiedniego i ciągłego smarowania, dlatego ważna jest częsta kontrola stanu oleju silnikowego oraz ewentualne uzupełnianie jego braków.

Najczęstszymi przyczynami dlaczego turbosprężarka puszcza olej do wydechu są:

  • zatkana odma, zwłaszcza zimą,
  • brak szczelności w układzie turbodoładowania,
  • uszkodzona turbina,
  • zbyt wysoki poziom oleju.

Najprostszym sposobem na to jak sprawdzić czy turbina przepuszcza olej, jest obserwacja miejsca w którym stoi samochód. Plama na podjeździe wskazywać może na wyciek oleju.

Nie zawsze ciecz znajdująca się w wydechu to olej, może się okazać, że jest to po prostu skroplona para wodna wymiesza z sadzą. Tak czy inaczej należy zalecamy wizytę w serwisu, gdzie zostanie przeprowadzona diagnoza, pozwalająca na zlokalizowanie i usunięcie problemu. Dodatkowo na Twoje życzenie przeprowadzić możemy ogólną diagnozę turbosprężarki, aby zniwelować występowanie w przyszłości kapiącego oleju z turbiny.

Równie niepokojące jest zdarzenie, kiedy to turbina puszcza olej do intercoolera. Oczywiście niewielka ilość oleju w nie spowoduje poważnych awarii, gorzej wygląda sytuacja gdy nastąpi zalanie intercoolera olejem świadczyć to może o uszkodzeniu turbosprężarki oraz potrzebie jest natychmiastowej regeneracji.

Regeneracja układu wydechowego | Czyszczenie wydechu

Proces oczyszczania układu wydechowego z zalegającego w nim oleju najlepiej przeprowadzić na wymontowanym z samochodu. Następnie układ wydechowy umieszczany jest w specjalistycznej maszynie, gdzie pod wpływem strumienia wody i detergentu podanego pod odpowiednim ciśnieniem następuje jego czyszczenie. Kiedy układ zostanie wyczyszczony z oleju następuje jego suszenie, po czym jest on ponownie montowany w pojeździe.

Można również spróbować wyczyścić układ wydechowy w domu np. myjką ciśnieniową, jednak nie gwarantujemy, uzyskania zadowalających rezultatów. Stosowanie palników do w celu wypalenia oleju z wydechu spowodować może jego poważne uszkodzenia.

Komentarze

Daniel 2023-01-20 10:48:54

Jeśli turbosprężarka 700830-3 Renault Clio II 1.9 dTi puszcza olej do wydechu, to jest to poważny problem, który może mieć kilka przyczyn. Uszkodzony uszczelniacz - uszczelniacz, który znajduje się między korpusem turbosprężarki a głowicą silnika, może być uszkodzony lub zużyty. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzona uszczelka pod korpusem turbosprężarki - jeśli uszczelka pod korpusem turbosprężarki jest uszkodzona lub zużyta, to może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzony zawór regulujący - zawór regulujący, który znajduje się na dolocie powietrza, może być uszkodzony lub zużyty. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Nieszczelność w przewodach - przewody, które przesyłają olej do turbosprężarki, mogą być uszkodzone lub nieszczelne. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzona turbosprężarka - turbosprężarka może być uszkodzona lub zużyta, co może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Aby naprawić ten problem, trzeba skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie mógł zdiagnozować przyczynę problemu i naprawić uszkodzenie. Należy pamiętać, że jeśli turbosprężarka jest uszkodzona, to konieczna będzie jej wymiana, co może być kosztowne.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO