Turbosprężarka 700830-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7008303 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 700830-3 dostępna jest również pod numerami:
- 770010830,
- 7700107795.
Pasuje do pojazdów:
- Renault Clio II 1.9 dTi,
- Renault Espace III 1,9 dTi,
- Renault Kangoo I 1.9 dTi,
- Renault Laguna I 1.9 dTi,
- Renault Megane I 1.9 dTi,
- Renault Scenic I 1.9 dti,
- Renault Scenic I 1.9 dti.
Turbina 700830-3 | Turbo puszcza olej do wydechu
Turbosprężarka ze względu na swoją pracę wymaga odpowiedniego i ciągłego smarowania, dlatego ważna jest częsta kontrola stanu oleju silnikowego oraz ewentualne uzupełnianie jego braków.
Najczęstszymi przyczynami dlaczego turbosprężarka puszcza olej do wydechu są:
- zatkana odma, zwłaszcza zimą,
- brak szczelności w układzie turbodoładowania,
- uszkodzona turbina,
- zbyt wysoki poziom oleju.
Najprostszym sposobem na to jak sprawdzić czy turbina przepuszcza olej, jest obserwacja miejsca w którym stoi samochód. Plama na podjeździe wskazywać może na wyciek oleju.
Nie zawsze ciecz znajdująca się w wydechu to olej, może się okazać, że jest to po prostu skroplona para wodna wymiesza z sadzą. Tak czy inaczej należy zalecamy wizytę w serwisu, gdzie zostanie przeprowadzona diagnoza, pozwalająca na zlokalizowanie i usunięcie problemu. Dodatkowo na Twoje życzenie przeprowadzić możemy ogólną diagnozę turbosprężarki, aby zniwelować występowanie w przyszłości kapiącego oleju z turbiny.
Równie niepokojące jest zdarzenie, kiedy to turbina puszcza olej do intercoolera. Oczywiście niewielka ilość oleju w nie spowoduje poważnych awarii, gorzej wygląda sytuacja gdy nastąpi zalanie intercoolera olejem świadczyć to może o uszkodzeniu turbosprężarki oraz potrzebie jest natychmiastowej regeneracji.
Regeneracja układu wydechowego | Czyszczenie wydechu
Proces oczyszczania układu wydechowego z zalegającego w nim oleju najlepiej przeprowadzić na wymontowanym z samochodu. Następnie układ wydechowy umieszczany jest w specjalistycznej maszynie, gdzie pod wpływem strumienia wody i detergentu podanego pod odpowiednim ciśnieniem następuje jego czyszczenie. Kiedy układ zostanie wyczyszczony z oleju następuje jego suszenie, po czym jest on ponownie montowany w pojeździe.
Można również spróbować wyczyścić układ wydechowy w domu np. myjką ciśnieniową, jednak nie gwarantujemy, uzyskania zadowalających rezultatów. Stosowanie palników do w celu wypalenia oleju z wydechu spowodować może jego poważne uszkodzenia.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka 700830-3 Renault Clio II 1.9 dTi puszcza olej do wydechu, to jest to poważny problem, który może mieć kilka przyczyn. Uszkodzony uszczelniacz - uszczelniacz, który znajduje się między korpusem turbosprężarki a głowicą silnika, może być uszkodzony lub zużyty. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzona uszczelka pod korpusem turbosprężarki - jeśli uszczelka pod korpusem turbosprężarki jest uszkodzona lub zużyta, to może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzony zawór regulujący - zawór regulujący, który znajduje się na dolocie powietrza, może być uszkodzony lub zużyty. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Nieszczelność w przewodach - przewody, które przesyłają olej do turbosprężarki, mogą być uszkodzone lub nieszczelne. To może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Uszkodzona turbosprężarka - turbosprężarka może być uszkodzona lub zużyta, co może prowadzić do przecieku oleju do wydechu. Aby naprawić ten problem, trzeba skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie mógł zdiagnozować przyczynę problemu i naprawić uszkodzenie. Należy pamiętać, że jeśli turbosprężarka jest uszkodzona, to konieczna będzie jej wymiana, co może być kosztowne.