Turbosprężarka 700447-7
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 700447-7 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 700447-7 dostępna jest również pod numerem 11652248901.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 318 d ( E46)
Silnik: M47D E46/E39
Moc: 136 KM
- BMW 320 d ( E46)
Silnik: M47D E46/E39
Moc: 136 KM
- BMW 320 d ( E46)
Silnik: M47D E46
Moc: 122 KM
- BMW 520 d ( E39)
Silnik: M47D
Moc: 136 KM
Turbina 700447-7 - przyczyny awarii turbo
Większość awarii turbosprężarek spowodowana jest niewystarczającą wiedzą i nieodpowiedzialnością właścicieli pojazdów wyposażonych w układ turbodoładowania.
Jakakolwiek usterka turbosprężarki nie może być lekceważona, ponieważ nie dość, że może nieodwracalnie ją uszkodzić, to doprowadzić może także do awarii pozostałych elementów pojazdu takich jak, chociażby jednostka napędowa.
Najpowszechniejszą przyczyną powodującą niesprawność turbo jest brak smarowania, które powoduje między innymi przegrzanie turbosprężarki. Również stosowanie niskiej jakości olejów przyczynia się do szybszego zniszczenia turbosprężarki. Niedopuszczalne jest również przekraczanie terminu wymiany oleju – zaleca się wymianę oleju co 10-15 tysięcy przejechanych kilometrów lub raz w roku.
Awaria turbiny podczas jazdy
Jeżeli podczas jazdy Twoja turbina padła, to o kontynuowaniu podróży należy najlepiej zapomnieć. Niestety jazda z uszkodzoną turbiną spowodować może awarię silnika, co więcej, poruszając się niesprawnym autem po drodze, stwarzasz zagrożenie dla innych uczestników ruchu. Zepsuta turbina objawy awarii będzie sygnalizowała w postaci nagłego spadku mocy, głośniejszej pracy, wzmożonym dymieniem o kolorze niebieskim, pojawić się również może kontrolka awarii silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Przyczyny awarii turbosprężarki 700447-7 BMW 318d (E46) mogą być różne, ale najczęstsze to:
Zużycie łożysk turbosprężarki: Łożyska służą do utrzymania wałka turbosprężarki w odpowiedniej pozycji, jeśli są zużyte, wałek może się wychylić, co może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.
Zanieczyszczenie oleju: Olej jest niezbędny do smarowania i chłodzenia turbosprężarki, jeśli jest zanieczyszczony, może to prowadzić do uszkodzenia elementów turbosprężarki.
Uszkodzenie mechaniczne: Turbosprężarka jest podatna na uszkodzenia mechaniczne, takie jak pęknięcia lub wycieki, które mogą prowadzić do awarii.
Nieprawidłowe działanie układu dolotowego: Jeśli układ dolotowy jest zanieczyszczony lub nie działa prawidłowo, może to prowadzić do niedostatecznego doładowania silnika i uszkodzenia turbosprężarki.
Brak regularnej konserwacji: Turbosprężarka wymaga regularnej konserwacji, takiej jak wymiana oleju i filtra, aby utrzymać ją w dobrym stanie.
Należy pamiętać, że niektóre z tych przyczyn mogą prowadzić do innych problemów z silnikiem, dlatego ważne jest, aby skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem, jeśli podejrzewasz, że twoja turbosprężarka jest uszkodzona.