
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54399700072 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54399700072 dostępna jest również pod numerami:
* 03G253014M
Pasuje do pojazdów z silnikiem BLS:
* Seat Leon 1.9 TDI
* Volkswagen Golf V 1.9 TDI
* Volkswagen Touran 1.9 TDI
Turbina 54399700072 | Koło kompresji sprężarki - rodzaje

Nie tylko producenci samochodów prześcigają się pomysłach stylistycznych, ale również innowacyjnych w celu przyciągnięcia większej rzeczy klientów, taki rozwój można również zaobserwować w przypadku budowy turbosprężarki: turbo z technologią VNT, hybrydowa turbosprężarka czy też turbo typu Twin Scroll. W poniższym artykule zajrzymy do środka turbosprężarki, a dokładniej przedstawimy odmiany koła kompresji, jakie spotkać można w turbo.
Flatback - koło to posiada płaską tylną ścianę, jest to pierwotna konstrukcja koła, które nadal używane jest przez niektórych producentów.
Stepped back – koło, które charakteryzuje się niewielkim uwypukleniem, stopniem na swojej tylnej ścianie. Ulepszenie to zostało wprowadzone po to aby zwiększyć jego wytrzymałość. Obecnie rzadko stosowane.
Superback – od swojej poprzedniczki - stepped back – koło typu superback różni się wysokością uwypuklenia. Wzmocnienie tylnej części nastąpiło ze względu na rosnącą prędkość obrotową turbosprężarki. Rosnąca prędkość koła obrotowego wpływa na jego łopatki, które są najbardziej narażone na uszkodzenia. Większe uwypuklenie ma celu zapobiegnięcie rozerwaniu się koła kompresji.
Deep Superback – koło kompresji stosowane w większości turbosprężarek. Jest to wzmocnione koło Superback. Ze względu na coraz szybsze obroty turbosprężarek oraz pracę w wysokiej temperaturze zastosowano taką konstrukcję koła kompresji.
Deep Superback – extended tip technology- zastosowanie przedłużonej końcówki koła kompresji pozwala na wydajniejszą oraz szybszą pracę nawet przy niskich obrotach silnika.
Co daje wymiana koła kompresji na większe? | Odpowiadamy
Zmiana mniejszego koła kompresji na większe, a co za tym idzie również i większego wirnika umożliwia uzyskanie większych obrotów turbosprężarki. Modyfikując standardową turbosprężarkę w ten sposób uzyskamy hybrydowe turbo, które najczęściej stosuje się w samochodach wykorzystywanych do różnego rodzaju sportów motoryzacyjnych.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze